Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja maalaistollo4:Alkuperäinen kirjoittaja Kiin:Alkuperäinen kirjoittaja heh:Alkuperäinen kirjoittaja Cupcake Housewife:Mä en välttämättä päästäisi kutsuille. Ei voi odottaa että järjestyy kuljetukset,lahjat etc. jos noin lyhyellä varoitusajalla annetaan se kutsu. Voin taata että muistaa seuraavalla keralla antaa heti sen kutsun kun sen saa.
Jollain se on vaikeaa. Ei jaksa kuskata, eikä esim kymppiä viitsi laittaa kuoreen.
Edelleenkin se rahalahja on siitä kiinni, että kotosalla ei ole käteistä ja pankkarille on yhtä pitkä matka kun kauppaan lahjaa ostamaan.
Se on kaupunkilaisten vaikee käsittää, ettei täällä maalla mene bussi joka oven edestä 10min välein ja pankkaria ole joka kadunkulmassa.
Mutta näin maalaisena.. eihän 15km ole matka eikä mikään!!!
Alkuperäinen kirjoittaja tiina:Alkuperäinen kirjoittaja maalaistollo4:Alkuperäinen kirjoittaja Kiin:Alkuperäinen kirjoittaja heh:Alkuperäinen kirjoittaja Cupcake Housewife:Mä en välttämättä päästäisi kutsuille. Ei voi odottaa että järjestyy kuljetukset,lahjat etc. jos noin lyhyellä varoitusajalla annetaan se kutsu. Voin taata että muistaa seuraavalla keralla antaa heti sen kutsun kun sen saa.
Jollain se on vaikeaa. Ei jaksa kuskata, eikä esim kymppiä viitsi laittaa kuoreen.
Edelleenkin se rahalahja on siitä kiinni, että kotosalla ei ole käteistä ja pankkarille on yhtä pitkä matka kun kauppaan lahjaa ostamaan.
Se on kaupunkilaisten vaikee käsittää, ettei täällä maalla mene bussi joka oven edestä 10min välein ja pankkaria ole joka kadunkulmassa.
Mutta näin maalaisena.. eihän 15km ole matka eikä mikään!!!
Näin kaupunkilaisenakaan mun mielestä 15km ei ole pitkä matka jos kerran auto käytössä, senhän ajaa 10-15 minuutissa.