Niin ärsyttävää! (Synttärikutsuista)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja olava
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja maalaistollo4:
Alkuperäinen kirjoittaja Kiin:
Alkuperäinen kirjoittaja heh:
Alkuperäinen kirjoittaja Cupcake Housewife:
Mä en välttämättä päästäisi kutsuille. Ei voi odottaa että järjestyy kuljetukset,lahjat etc. jos noin lyhyellä varoitusajalla annetaan se kutsu. Voin taata että muistaa seuraavalla keralla antaa heti sen kutsun kun sen saa.

Jollain se on vaikeaa. Ei jaksa kuskata, eikä esim kymppiä viitsi laittaa kuoreen.

Edelleenkin se rahalahja on siitä kiinni, että kotosalla ei ole käteistä ja pankkarille on yhtä pitkä matka kun kauppaan lahjaa ostamaan.

Se on kaupunkilaisten vaikee käsittää, ettei täällä maalla mene bussi joka oven edestä 10min välein ja pankkaria ole joka kadunkulmassa.

Mutta näin maalaisena.. eihän 15km ole matka eikä mikään!!!

Näin kaupunkilaisenakaan mun mielestä 15km ei ole pitkä matka jos kerran auto käytössä, senhän ajaa 10-15 minuutissa.

Alkuperäinen kirjoittaja tiina:
Alkuperäinen kirjoittaja maalaistollo4:
Alkuperäinen kirjoittaja Kiin:
Alkuperäinen kirjoittaja heh:
Alkuperäinen kirjoittaja Cupcake Housewife:
Mä en välttämättä päästäisi kutsuille. Ei voi odottaa että järjestyy kuljetukset,lahjat etc. jos noin lyhyellä varoitusajalla annetaan se kutsu. Voin taata että muistaa seuraavalla keralla antaa heti sen kutsun kun sen saa.

Jollain se on vaikeaa. Ei jaksa kuskata, eikä esim kymppiä viitsi laittaa kuoreen.

Edelleenkin se rahalahja on siitä kiinni, että kotosalla ei ole käteistä ja pankkarille on yhtä pitkä matka kun kauppaan lahjaa ostamaan.

Se on kaupunkilaisten vaikee käsittää, ettei täällä maalla mene bussi joka oven edestä 10min välein ja pankkaria ole joka kadunkulmassa.

Mutta näin maalaisena.. eihän 15km ole matka eikä mikään!!!

Näin kaupunkilaisenakaan mun mielestä 15km ei ole pitkä matka jos kerran auto käytössä, senhän ajaa 10-15 minuutissa.

Niinpä.. eri asia jos olisi talvi, pakkasta yli 20 astetta ja auto metrisen lumikerroksen alla. Sit ei ehkä kehtais ruveta lämmittään ja putsaan autoa yhen lahjan takia!

Käytiin kaikki kahvittelemassa. Tytöllä oli hauskaa vaikka olikin porukan ainoa likka. Kun sinne mentiin, äiti oli vähän hämillään, kun sanoin miten kutsu oli tullut ja miten asiat meni, mutta lahja annetaan jälkikäteen.

Ei se 15 kilsaa paha ole, mutta olen viimeisilläni raskaana, minua supistaa ja ei tosiaan salen valikoimasta huvita antaa lahjaa, kun parempaan kauppaan on jo yli 30 kilsaa. Tietty sitä rahaa olisi voinut hakea. Me kuitenkin olimme juuri tullut kotiin kaupasta, piti alkaa tekemään ruokaa ja junnulla alkoi olemaan väsy, miehellä sovittu pieni työkeikka (ei iso juttu mutta vei aikaa) niin ei oikein huvittanut lähteä kiireessä ajelemaan edes tuota 15 kilsaa. Pointti tässä kuitenkaan ei ollut edelleenkään se että meillä ei ollut sitä lahjaa vaan se että sen kutsun voisi antaa edes paria päivää aiemmin!