Nielettekö?

  • Viestiketjun aloittaja miten on
  • Ensimmäinen viesti
miten on
Kun otatte suihin, niin nielettekö sen lopputuotteen, vai syljettekö esim. paperille? (Juu, tiedän kyllä, että on olemassa myös naisia, jotka eivät des ota suihin, mutta se ei nyt tällä kertaa kiinnosta minua.) Itse en kertakaikkiaan pysty nielemään. Olen yrittänyt lukuisia kertoja, mutta ei vaan mene kurkusta alas. Mieheni ei ole asiasta puhunut varsinaisesti mitään, mutta kun olen vähän kierrellen asiaa kysellyt, niin olen ymmärtänyt niin, että se nieleminen olisi ikään kuin kruunu siihen hyvän hoidon päälle...

Eli kuinka te, jotka pystytte nielemään, teette sen? Itselleni tulee vaan yökkäysrefleksi tms.
 
kyllä
[QUOTE="vieras";28344821]Luuletko, että miehet niinku toivoo, että niellään, että tuntuu miehestä jotenkin paremmalta :D[/QUOTE]

Täh, todellakin! Enkä pelkästään luule, vaan tiedän.

Ja niin, oma vastaus, nielen kyllä, ei sitä niin paljon tule, ettei pystyisi.
 
En, en niele. En koskaan ole keltään nielly, enkä myöskään niele. Muuten kyllä tykkään antaa miehelleni suuseksiä, mutta raja kulkee tuossa nielemisessä. Mieheni tosin ei ole kertaakaan pyytäny/vaatinu, että nielisin.
 
"Naana"
En niele, kun en pidä koko suuseksistä. Ollaan oltu miehen kanssa yhdessä nyt 17 vuotta ja varmasti alle 10 kertaa olen yrittänyt ottaa suihin. Yäk! En tosin tykkää siitäkään, että mulle annetaan suuseksiä!
 
En niele, liian suolaista tulee yökkäysrefleksi. Tykkään muutenkin enemmän jos mies tulee ihan suun ulkopuolelle (esim vaikka naamalle ;)) Olen nirso tosi monien ruokienkin suhteen ja yökkäys herkässä jo niissäkin saati että jotain ruumiinnesteitä (jotka tulee samasta putkesta pissan kanssa :D) Otan kyllä suuhunkin jos mies toivoo, mutta syljen ulos.
 
gettu
Nielisin mielelläni mutta mies ei mielellään laukea suuhun, ei ole sanonut sitä mutta haluaa siirtyä itse asiaan ennen laukeamista tai sitten jotenkin rajoittaa että sitä tulee vain tosi vähän. Maistuu se vähän pahalta mutta se on niin kiihottavaa että ei haittaa :)
 

Yhteistyössä