Nice. Missä viipyy mun palkkani.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aamuäree
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Nojoo, kerronpa itselleni aikoinaan saamistani potkuista. Eli kävin aamupäivällä allekirjoittamassa määräaikaisen työsopparin 6kk ja töiden piti alkaa siitä parin viikon kuluttua. No pari tuntia sopparin allekirjoituksen jälkeen työnantaja purki puhelimitse sopimuksen. Riitautin asian ja vein käräjille, jonka tuomion seurauksena työnantaja joutui maksamaan minulle sen 6kk:n palkan ja oikeudenkäyntikulut.
Toisinsanoen sain puolen vuoden palkan tekemättä minuuttiakaan töitä.

Nojoo, kerronpa itselleni aikoinaan saamistani potkuista. Eli kävin aamupäivällä allekirjoittamassa määräaikaisen työsopparin 6kk ja töiden piti alkaa siitä parin viikon kuluttua. No pari tuntia sopparin allekirjoituksen jälkeen työnantaja purki puhelimitse sopimuksen. Riitautin asian ja vein käräjille, jonka tuomion seurauksena työnantaja joutui maksamaan minulle sen 6kk:n palkan ja oikeudenkäyntikulut.
Toisinsanoen sain puolen vuoden palkan tekemättä minuuttiakaan töitä.

No ihan oli oikein sille työnantajalle. Aika harva vaan on valmis pitämään oikeuksistaan kiinni vaan luikkivat häntä koipien välissä kotiin nuolemaan haavojaan.

Tilillä :D

Hyvä. Oli parilta muultakin firmalta kuulemma jääneet kirjautumatta, eli jossain idioottivarmassa ja ah niin kätevässä sähköisessä järjestelmässä ollut vika.
Tietokoneaika kun on niin kätevää :D

Mutta helpotti tätä taloudellsita ahdinkoa kummasti, jee !