Nextiltä tilaaminen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja opiskelijaäiti-69 harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

opiskelijaäiti-69 harmaana

Vieras
Onko muilla ongelmia? Olen tässä viimeisen kuukauden ajan yrittänyt tehdä kolme kertaa tilausta, mutta aina se jossain vaiheessa (yleensä tietysti ihan lopussa) menee erroriin ja tyhjentää ostoskorin. Todella ärsyttävää. Mietin tässä vaan, että onko vika ohjelmassa vai omassa koneessa. Muilla vastaavia kokemuksia ja miten tilauksen saisi vietyä loppuun?

Alkuperäinen kirjoittaja Ihamieli:
Minullakaan ei onnistu, tosin en tiedä mikä luottokortissa on se "start day"? Osaisiko joku sanoa?

Jos sinulla on luottokortissa voimassaoloaika esim. 12/09 niin laita tuohon start dateen 12/07 tai 12/06 eli muutamaa vuotta aikaisempi kuin mikä voimassaoloaika on. Yleensä tuolla ei kyllä juuri merkitystä ole mitä laittaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Tuulipuku:
Alkuperäinen kirjoittaja Ihamieli:
Minullakaan ei onnistu, tosin en tiedä mikä luottokortissa on se "start day"? Osaisiko joku sanoa?

Jos sinulla on luottokortissa voimassaoloaika esim. 12/09 niin laita tuohon start dateen 12/07 tai 12/06 eli muutamaa vuotta aikaisempi kuin mikä voimassaoloaika on. Yleensä tuolla ei kyllä juuri merkitystä ole mitä laittaa.

Näin päättelinkin ja yritin sitä, mutta ei onnistunut silti.

Osaatteko sanoa, mikä koko senteissä suunnilleen on tuo 6-9? Tuntuu hirveän isolta koko haarukalta.. Haluaisin tilata 5v pojalle vaatteita, joka käyttää nyt kokoa 120cm.

paketin mukana tulleessa vihkosessa on näin;
5-6 yrs 110-116cm
7-8 yrs 122-128cm

Meidän poika on 3,5v ja n.110cm, olen hänelle tilannut vaatteita ja täksi kesäksi tulleissa shortseissa ja hupparissa on koko 4-5yrs =110cm ja on passelit.

niin ja oletko tilannut sieltä onnistuneesti aikaisemmin ja kieli sujuu ok?
Tuli mieleeni kun itse olen hiukan ja enemmänkin öö enkkukielellä asioinnissa niin en meinannut saada sieltä millään tilattua kun yritin väärästä paikasta vahvistaa tilausta.=)

Start dayta ei tarvitse kuin tietyissä korteissa, sen voi yleensä jättää tyhjäksi.

Exploreriakin on niin monta versiota, uudempaa ja vanhempaa. Jos on liian vanha niin voi olla siinä vika.

Minäkin olen yrittänyt tehdä tilausta tuonne Nextille. Sen jälkeen, kun olen laittanut tiedot Visa-kortista, sivu herjaa, että kaikki tarvittavat tiedot pitää täyttää. Olen kyllä mielestäni näpytellyt kaikki oikein. Tuota alkamispäiväähän kortissa ei ole. Onko muilla ollut samoja ongelmia?

Alkuperäinen kirjoittaja ..:
Osaatteko sanoa, mikä koko senteissä suunnilleen on tuo 6-9? Tuntuu hirveän isolta koko haarukalta.. Haluaisin tilata 5v pojalle vaatteita, joka käyttää nyt kokoa 120cm.

tuo 6-9 tarkoittanee kuukausia, ainakin niissä vaatteissa joita itse olen puolivuotiaalleni tilannut

en laittanut start date kohtaan mitään ja hyvin meni tilaus läpi (masterilla maksoin)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Minäkin olen yrittänyt tehdä tilausta tuonne Nextille. Sen jälkeen, kun olen laittanut tiedot Visa-kortista, sivu herjaa, että kaikki tarvittavat tiedot pitää täyttää. Olen kyllä mielestäni näpytellyt kaikki oikein. Tuota alkamispäiväähän kortissa ei ole. Onko muilla ollut samoja ongelmia?

Laitoitko välit kun laitoit kortin numeron? Niitä ei nimittäin kuulu laittaa.