Neuvot kalliit

  • Viestiketjun aloittaja kuusela
  • Ensimmäinen viesti
kuusela
Yritän saada painoni putoamaan. Olen ennen ollut painonvartijoissa ja painoni putosi, mutta ei enään ei edes PV-ohjeilla ja olen tosi tarkka. En syö nisuja, keksejä . Olen aina syönyt paljon kasviksia ja hedelmiä menee monta kiloa viikossa kumpaakin. Liikun silloin kun pääsen, minulla on 3 lasta. Painoni on 82kg ja pituuteni 162,5 cm, eli pudottettavaa olisi. En halua mitään "pika" kuureja vaan aivan pysyvää.....
Karkki on paheeni, en luovu siitä koskaan syön sitä 1krt/viikko.En syö suklaata vaan hedelmä karamelleja ei sokeripällys.
Muuten suurin ongelma taitaa olla työni, tehen vain yö-vuoroja kuntoutus/ vuorotteluosastolla. Miten pitäisi syödä töissä? syön 1 lämpimän aterian n kl 02.00, ja yön mittaan hedelmiä ja 1vähärasv.viilin.
Apua, antakaa vinkkejä olen aivan neuvoton......
 
zap
voisiko olla mahdollista, että saat liian vähän kaloreita+ että painosi on sen takia jäkähtänyt? kokeileippas ottaa vaikka vähän aikaa vähän rennommin ja katso mitä siitä tulee. käy kutri.net tai kutri.fi tai muuta vastaavaa sivuilla--siellä on asiasta.elimistö on viisas, jo sitä saa liian vähän ruokaa, alkaa se panttaamaan niitä varastojaaan :/ ;)
 

Yhteistyössä