Neuvooko puolisosi ihan yksinkertaisissa ajotilanteissa?

vierailija
Ei yleensä neuvo, jos en pyydä. Mut jos sanoo jotain, niin en suutu siitä vaan yleensä kiitän. Ei ole mulla niin heikko itsetunto, että luulisin olevani huonompi, jos joku neuvoo. Mut sä nyt tunnut harrastavan näitä vastakkainasetteluja enemmänkin.
 
vierailija
Sä osaat arvostaa vaimos taitoja.

Mä oon saanu mun isoveljen "160 km/lasissa" -autokoulutuksen nuorena.
Ikinä ei nuorena kolaroinu, nyt ei hurjastele. Tosi hyvä kuski.

Siinä kyydissä sain semmosen MikaHäkkis-pikakoulutuksen että siitä on hyvä laskea nopeuksia, ja perstuntuma tiehen säilyy kurveissakin.
Tiedän mistä nopeudesta ja kallistuksesta oikeesti meinaa mennä ojaan ja mistä ei.
Mitä mieltä jumala on kaahaamisesta?
 
No ei neuvo, ku se ajaa käytännössä aina. Koska uskoo, että edelläajavan auton persiissä notkumalla ja turboa ohitustilanteissa ulvottamalla pääsee TOSI PALJON nopeammin perille.

Mä pistän usein silmät kiinni ja otan torkut ku ollaan matkalla.
 
Ihan kiva neuvo, mutta ethän vaan ole jonkun hinurifirman asialla. Tuollainen meininki kun yleensä loppuu grand slamiin.
no ei tarvii enää vetää herneitä kenenkään neuvoista, kun ei oo enää sitä neuvovaa puolisoa. yksikseni ajelen ja rauhallsita tahtia, no on usein kavereita kyydissa. mutta heistä kukaan ei halua onneksi olla se apukuski. puoltoista vuotta sitten tosin oli auto hinurissa, kun naapurin isäntä vahti ajaessaan takapenkkiä ja ajoi suoraan päälle. pysäyttää kerkesin, mutta en pakoon, joten rysähti. ei siitä mulle tullut mitään kuluja. naapurin auto meni lunastukseen. omani selvisi aika isolla renomtilla
 

Yhteistyössä