Neuvolaan??

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vihvi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vihvi

Vieras
Ihan sellaista vain haluaisin tietää, että koska ensimmäiseen neuvolaan kannattaa mennä? Sain tänään jo haamu viivan testiin vähän ennen aikoja sen tein kun ei malttanut odottaa ja tiedän siis kyllä ettei sinne nyt heti kannata rynnätä, mutta koskas sitten? Kun tai jos tulee kunnon plussa? vai kun pari kuukautta on menny? Esikoista tässä siis koitetaan ja kovasti odotellaan :) joten vielä hyvin tietämätön asiasta ja en viitsi asiasta vielä äitiltä tai siskoilta kysyä ne kuitenkin soittaa puolen sukua heti läpi ja jos mitään vauvaa ei vielä tulekaan joudutaan kaikki pettymään..
 

Yhteistyössä