Täällä tuore plusssannut ihan hurahtaneena kyselee...
...että;
Milloin olette varanneet ajan ensimmäiseen neuvolaan? Heti positiivisen raskaustestin jälkeen vai vasta myöhemmin?
Tehdäänkö ensimmäinen ultraus alakautta vai mahan päältä?
Onko teillä ollut mies mukana ensimmäisellä kerralla/ollenkaan raskausaikana neuvolakäynneillä?
Tässäpä päälimäisenä mieleen juolahtaneet asiat, joita nyt esikoistaan onnesta soikeana odottava haluaisi tietää... =)
Kiitokset jo etukäteen vastauksista!
...että;
Milloin olette varanneet ajan ensimmäiseen neuvolaan? Heti positiivisen raskaustestin jälkeen vai vasta myöhemmin?
Tehdäänkö ensimmäinen ultraus alakautta vai mahan päältä?
Onko teillä ollut mies mukana ensimmäisellä kerralla/ollenkaan raskausaikana neuvolakäynneillä?
Tässäpä päälimäisenä mieleen juolahtaneet asiat, joita nyt esikoistaan onnesta soikeana odottava haluaisi tietää... =)
Kiitokset jo etukäteen vastauksista!