Neuvola pelko!?!!

Kaikki menee varmasti ihan hyvin :) :hug:

Mie taisin esikoisesta tuntee liikkeet vasta jotain 20+ jotain
Kyllä ne sieltä tuntuu ennen pitkää, jotkut sanoo ettei ole tunteneet kuin muutaman liikkeen koko raskausaikana ja silti kaikki on ollu hyvin :)

Lohduttaako, jos sanon, että minä en tuntenut liikkeitä lähes ollenkaan koko raskauden aikana? Oli niin rauhallinen vauva. Ei muuten ole enää... <3

Minä myös pelkäsin hysteerisesti koko raskauden ja vielä synnytyksen jälkeenkin vauvan puolesta. Se olikin masennusta...

Alkuperäinen kirjoittaja Marsupilami--:
Kiitos.
Kohtahan sen kuulee sitten.

Eilen jo sanoin miehelle, että jos hän ei olis ollu ultrassa mukana, niin alkaisin epäillä tämän raskauden olevan joku huono piilokamera huijaus tms. :|

Tästä tulikin mieleen, että vasta ultrassa se raskaus on tullu mullekkin todelliseksi vaikka olis ollu pahoinvointia tms. mutta vasta sitten kun on nähny että siellä todella on jotain se on tuntunut todelliselta vaikka ei olis vielä liikkeitä tuntenutkaan :)

Alkuperäinen kirjoittaja Matami-Mutkula:
Alkuperäinen kirjoittaja Marsupilami--:
Kiitos.
Kohtahan sen kuulee sitten.

Eilen jo sanoin miehelle, että jos hän ei olis ollu ultrassa mukana, niin alkaisin epäillä tämän raskauden olevan joku huono piilokamera huijaus tms. :|

Tästä tulikin mieleen, että vasta ultrassa se raskaus on tullu mullekkin todelliseksi vaikka olis ollu pahoinvointia tms. mutta vasta sitten kun on nähny että siellä todella on jotain se on tuntunut todelliselta vaikka ei olis vielä liikkeitä tuntenutkaan :)

Minulla taasen alkuaika oli todellista oireineen. Ja ultrassa sitten vahvistui. Mutta nyt kun on jo kuukausi edellisestä neuvolasta, ja oireet pois, niin epävarmuus pääsyt hiipimään mieleen.

Mulla ekat liikkeet tuntu joskus viikolla 15 ja olivat tosi selkeitä (2. raskaus kyseessä). Sitten meni melkein kuukausi, että paljon mitään ei tuntunut. Olin jo varma, että kaikki ei ole ok. Sitten 2 päivää ennen neuvolaa ne liikkeet alkoi taas yhtäkkiä tuntua. Vasta siis noin viikosta 20 lähtien liikkeet on tuntunut selvästi.

Yhteistyössä