Neuvokaa tyhmää tabletin hankinnassa!

  • Viestiketjun aloittaja "Aapee"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
[QUOTE="Aapee";28934229]Hei!

Auttakaa mua tumpeloa. Olisin ostamassa tälläisen miehelleni lahjaksi:

Samsung 10.1 Galaxy Tab 2 16GB WiFi (musta/hopea) - Gigantti

Kysymys kuuluu? Toimiiko siinä netti jos on pelkkä 3g yhteys? Täällä kun ei 4G ole. Olen niin toivoton näissä, toivottavasti joku osaisi neuvoa![/QUOTE]

Tuo on hyvä, suosittelen ostamaan. Jos ei ole sinulla älypuhelinta, jonka kautta voit jakaa internet yhteyden...niin silloin suosittelen tuota samaa, mutta 3G mallina.

Jos taas sinulta löytyy tuo älypuhelin, pärjäät tuolla mainioisti. Itse jaan tablettiini kännykän internetin ja maksan 10e/kk tuosta 21 megan teoreettisen nopeuden mobiililaajakaistasta. Nopeampaa 3g mobiiliyhteyttä ei tällä hetkellä edes tarjota, kuin tuo 21 meganen.
 
Suosittelen ostamaan Samsung Galaxy Tab 3:n, jos kyseiseen merkkiin päädyt. Tuo linkkaamasi kakkonen on vanhaa rautaa, ja hintaero uuteen malliin on paikoin alle 20€.

Edit. Ai joo, 10,1" katselit, vertasin 7" mallien hintaeroa.
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Yh-isä;28934822:
Suosittelen ostamaan Samsung Galaxy Tab 3:n, jos kyseiseen merkkiin päädyt. Tuo linkkaamasi kakkonen on vanhaa rautaa, ja hintaero uuteen malliin on paikoin alle 20€.

Edit. Ai joo, 10,1" katselit, vertasin 7" mallien hintaeroa.
Hyvä huomio, en muistanutkaan tuota, että päivittävät koko malliston. Tab3 on hyvä, joko WiFi:llä tai 3G:llä.
 
Miehelleni
[QUOTE="vieras";28934729]Tuo on hyvä, suosittelen ostamaan. Jos ei ole sinulla älypuhelinta, jonka kautta voit jakaa internet yhteyden...niin silloin suosittelen tuota samaa, mutta 3G mallina.

Jos taas sinulta löytyy tuo älypuhelin, pärjäät tuolla mainioisti. Itse jaan tablettiini kännykän internetin ja maksan 10e/kk tuosta 21 megan teoreettisen nopeuden mobiililaajakaistasta. Nopeampaa 3g mobiiliyhteyttä ei tällä hetkellä edes tarjota, kuin tuo 21 meganen.[/QUOTE]

Niin, ap taisi olla ostamassa lahjaksi miehelleen, ei omaan käyttönsä.
 

Yhteistyössä