V
"vieras"
Vieras
Huomenna meidän perheen ensimmäinen isänpäivä ja ajattelin yllättää miehen kahvilla. En vaan älynnyt päivällä selvittää miten sitä kahvia keitetään. 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja hääh?;27495763:Siis mit vit..? Eikö joku tollo osaa kahvia keittää? Ihan sama vaikkei ite joiskaan,niin kyllä sitä nyt keittää osaa..Ei jumaliste!
Miksi sitä pitäis osata keittää jos ei itse juo? mulle ei kukaan koskaan osannutkaan opettaa sitä kun ei kukaan perheessä kahvia juonut (ja turhaa vetää tähän sitä kotitaloustunti-korttia kun ei sielläkään me ikinä saatu kahvia keittää) eikä mulla nytkään kahvinkeitintäkään edes löydy kotoa kun ei mieskään juo.
Miksi sitä pitäis osata keittää jos ei itse juo? mulle ei kukaan koskaan osannutkaan opettaa sitä kun ei kukaan perheessä kahvia juonut (ja turhaa vetää tähän sitä kotitaloustunti-korttia kun ei sielläkään me ikinä saatu kahvia keittää) eikä mulla nytkään kahvinkeitintäkään edes löydy kotoa kun ei mieskään juo.
No kyllä meillä vieraat ovat osanneet sopeutua siihen faktaan ettei kahvinkeitintä löydy niin ei myöskään kahvia ole tarjolla. Teetä kyllä saa, ja kaikkea muuta mahdollista. En tosissaan ymmärrä tätä vaahtoamista kahvin keittämisestä. Jokainen osaa vetää vessan ja imuroida kun ne on asioita jotka pitää tehdä, mutta kahvia kaikki ei juo eli ei voi myöskään olettaa että ne (hyvää) kahvia osais tehdä.
Huom! Jos on mokkamasterin oma mitta, niin laita sitä kahvia 1 mitallinen kahta kuppia kohden.
Semmoset ihmiset jotka ei normaalisti keitä moccamasterilla, pistää yleensä 1 mitallisen kuppia kohti ja saa aikaan kauheeta myrkkyä.
Tulee itekki kysyttyä kavereilla ollessa, että paljo pistän puruja, jos en oo ennen vierasta keitintä käyttäny. Kai noita mittojakin voi olla erikokosia...vai häh?