Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Minäpä ihmettelen kahvin juonnin lisäksi sitä että annetaan taaperon juoda samasta kupista aikuisen kanssa!? Minua on ainakin hammashoitolasta ohjeistettu niin että tuonne kolmeen ikävuoteen asti pitäisi välttää lapsen syöttämistä samalla lusikalla ym...
Alkuperäinen kirjoittaja ss:Minkä ikäisenä olisi sitten ok juoda?
Lusikallinen kahvia sillon tällön ei varmaan haittaa, kysehän on maistelemisesta. Pitääkö siitäkin "EI TODELLAKAAN SAA ANTAA"-haloo nostaa?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Minäpä ihmettelen kahvin juonnin lisäksi sitä että annetaan taaperon juoda samasta kupista aikuisen kanssa!? Minua on ainakin hammashoitolasta ohjeistettu niin että tuonne kolmeen ikävuoteen asti pitäisi välttää lapsen syöttämistä samalla lusikalla ym...
Eikö muki kuitenkin ole vähän eri asia kuin lusikka? Tosin meillä on ensimmäinen hammaslääkärikäynti vasta 3-vuotiaana, joten mistäpä minä tietäisin...
Ei juo kahvia, teetä saattaa joskus maistaa. Hyvin harvoin sitäkään.
Alkuperäinen kirjoittaja hämmästynyt:Olen törmänny tässä lähiaikoina pariinkin perheeseen jonka 2-5 vuotiaat lapset juovat kahvia. Ei mitään suuria määriä, mutta puoli kuppia kerrallaan. Kysyivät vielä saako meidän 2-vuotiaalle antaa, olin ihan että EI TODELLAKAAN meidän lapselle anneta mitään huumausaineita. Mulle ei aikaisemmin tullut mieleenkään että jotkut juottaa lapsilleen kahvia, onko tämä miten yleistä vai olenko ihan nipo, kun mielestäni se ei ole lasten juoma. Kyseiset perheet perustelivat sitä mm. tutkimuksilla joissa aikaisin aloitettu kahvin juonti ehkäisee sydän- ja verisuonitauteja vanhempana tms.
Alkuperäinen kirjoittaja tt ei kirj:Alkuperäinen kirjoittaja hämmästynyt:Olen törmänny tässä lähiaikoina pariinkin perheeseen jonka 2-5 vuotiaat lapset juovat kahvia. Ei mitään suuria määriä, mutta puoli kuppia kerrallaan. Kysyivät vielä saako meidän 2-vuotiaalle antaa, olin ihan että EI TODELLAKAAN meidän lapselle anneta mitään huumausaineita. Mulle ei aikaisemmin tullut mieleenkään että jotkut juottaa lapsilleen kahvia, onko tämä miten yleistä vai olenko ihan nipo, kun mielestäni se ei ole lasten juoma. Kyseiset perheet perustelivat sitä mm. tutkimuksilla joissa aikaisin aloitettu kahvin juonti ehkäisee sydän- ja verisuonitauteja vanhempana tms.
En, mutta kahvi on terveellistä. Minä olen juonut sitä 5 vuotiaasta asti.
Alkuperäinen kirjoittaja palma:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Minäpä ihmettelen kahvin juonnin lisäksi sitä että annetaan taaperon juoda samasta kupista aikuisen kanssa!? Minua on ainakin hammashoitolasta ohjeistettu niin että tuonne kolmeen ikävuoteen asti pitäisi välttää lapsen syöttämistä samalla lusikalla ym...
Eikö muki kuitenkin ole vähän eri asia kuin lusikka? Tosin meillä on ensimmäinen hammaslääkärikäynti vasta 3-vuotiaana, joten mistäpä minä tietäisin...
Ei juo kahvia, teetä saattaa joskus maistaa. Hyvin harvoin sitäkään.
No samahan se on, meneekö suuhun lusikka, mukin reuna vai vaikka vappupilli, sylki siirtyy joka tapauksessa ja kariesbakteeri mukana.