Neuvokaa mua!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Eronnut yli vuosi sitten...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

Eronnut yli vuosi sitten...

Vieras
11vuotta kestäneestä liitosta, josta syntyi kolme lasta. Erosimme reipas vuosi sitten, muutimme lasten kanssa noin 7km päähän, saman kunnan alueelle siis kuitenkin. Lasten isä jäi entiseen yhteiseen taloon, ja ollaan oltu erillämme siitä asti. Lapset kävivät alkuun joka toinen vkl isän tykönä, mutta isä kärsi kun näki lapsia niin vähän.. suostuin 10yötä/kk systeemiin, ja se on toiminut kaikinpuolin muuten moitteettomasti, mutta meillä on sopimus (suullisesti), että sillon kun on lapset, ei saa juoda alkoholia, tai käydä baareissa tms. (ellei ole isompia juhlia ym)
Ja lasten isä on välillä todella viinaan menevä.....

Nyt hän jäi taas kiinni että on ollut baarissa lasten ollessa siellä (avovaimo vahtii lapsia sillä aikaa aina) ja en tiedä mitä tällä kertaa sanoisin. Itku tulee!!!
Kun se ei usko mua, uhkailen aina että systeemi muuttuu takas joka toinen vkl:n.
Mutta hän alkaa ite kiristään mua sillä, että jos sen teen, ni katotaanpa ku lapset on 12v ja isompia, ni kenen luona haluavat sitten asua!! lapset valitsee kuulemma silloin isän, ja hylkäävät minut, kun ovat isompia. Ja minä satutan sillä lapsia jos palautan sen joka toinen vkl systeemin, vaikka haluan saada sen idiootin vain ymmärtämään kuinka pahalta minusta tuntuu lasten puolesta. :(

Olen aivan yksin ja hukassa tämän asian kanssa. Auttakaa :(

Yhteistyössä