neuvokaa...........:(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
olen kahden alle 4v lapsen yh,. lapset isällänsä joka toinen vkl. rahkeita äijällä ois useemminkin nähdä lapsiaan, muttei jostain syystä näe kuitenkaan. nyt itsellä uusi mies kuvioissa, ja lapset ovat tähän syvästi kiintyneitä. ovat jutelleet muuttavansa tämän uuden kaverin luo ja muuta vastaavaa. iskästä ei pahemmin jauheta.

pitäisikö tässä antaa asioiden vain mennä näin, vaikka isäsuhde tästä kai kärsiikin? kärsiköön sitten, ellei lasten isä itse ymmärrä asian tärkeyttä? vai pitäisikö asiasta vielä koittaa mainita sille...? se kun ei perkele tajua mitään ellei väännä rautalangasta. vai pitäisikö vain keskittyä olemaan onnellinen siitä, että lapsilla on tämä uudempi rakastava aikuinen elämässään, ja antaa ex-miehen sekoilla omiaan kaikessa rauhassa?

anna sen exän vaan olla.Mun poikapuolet kerto ton ikäsenä ,että musta tulee sitten niitten uus äiti,suunniteltiin saman katon alle muuttamista.Sanoin heille kuitenkin,ettei musta tule äitiä heille,kun heillä kerran on jo,mutta pojatpa sanoivat pontevasti vaihtavansa äitiä...mitäköhän tohonkin ois pitänyt sanoa??=)

Mieti riittäkö omat rahkeesi "potkia exää pyllylle" vai saatko siitä vain lisää stressiä/harmia tms. Voithan vääntää rautalangasta vaikka tekstarilla ja sitten jättää sen siihen. Oletpahan ainakin "varoittanut" ja jatkaa sitten omaa elämääsi.

Anna mennä omalla painollaan jos teillä on hyvä olla, älä kuiten anna tuon eksän sitten tulla uuden onnen väliin. Voi hyvinkin huomata ja tehdä jotain pöljää jos huomaa että et olekaan riippuvainen hänen tekemisistään. Kirjoita kaikki muistiin siitä milloin on lapsiaan tavannu ja mitä on maksanu, voi olla hyvä olla lsita kaikeltta varalta jos tulee huoltajajuus ym kiistoja esim.

Mun mielestä on tosi hyvä että olet löytänyt miehen josta lapsesikin pitävät noin. Jos isä on isä vain joka toinen viikonloppu niin on kai vain hyvä asia että lapsilla on toisenlainenkin "miehen malli"

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
anna sen exän vaan olla.Mun poikapuolet kerto ton ikäsenä ,että musta tulee sitten niitten uus äiti,suunniteltiin saman katon alle muuttamista.Sanoin heille kuitenkin,ettei musta tule äitiä heille,kun heillä kerran on jo,mutta pojatpa sanoivat pontevasti vaihtavansa äitiä...mitäköhän tohonkin ois pitänyt sanoa??=)

hih... :) niin justiin. noi on hiukkasen vaikeita..

No, musta jos sun mielesta sun ex on sellanen, et haluat antaa sille mahdollisuuden nahda lapsia (viittaan siihen, et sanot miehen 'sekoilevan'), ma antaisin ex miehen nahda lapsia sen verran, kun haluaa. Muuten nauttisin elamasta ja siita, et uudella miehellas ja lapsillas synkkaa hyvin! Kaikki voi rakastaa monia ihmisia! =)

No tärkeintä että heillä kuitenki on suhde, säännöllinen, ja ihan yökylässäkin ovat siis.

Hyvä juttu, että lapsilla on paljon aikuisia. En potkisi miestä. Voithan kysyä, jos haluaa ottaa useammin. mutta onhan tuo jo hyvä juttu, että heillä on säännölliset tapaamiset (yh-perheen lapsi, joka näki isäänsä kesäisin)

Yhteistyössä