Neuvoja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja alkfmlakfmafl
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

alkfmlakfmafl

Vieras
Meitä lähti todella iso porukka toiseen kaupunkiin retkelle pariksi päiväksi. Mä aloin heti ekana päivänä jo miettimään, että lähden seuraavana päivänä ehkä aikaisemalla junalla kotio.. No illalla käytiin syömässä, jne, ja yksi houkutteli mut baariin muiden kanssa, vaikka en olisi halunnut mennä. Sanoi "juodaan yhdet, ja tullaan yhdessä taksilla sieltä pois". No oltiin siellä sitten 2h, ja kaikki vain juhli enemmän. Mä olin ihan fine, en murjottanut tai muuta, pidin hauskaa. Sanoin sitten parin tunnin päästä niille kavereille, että kaikki ok, mä lähden nyt nukkumaan, ja ne oli vähän ":O", mutta ei siinä mitään.

Aamulla heräsin, soitin junan asiakaspalveluun, ja lähdin siitä sitten nopeasti kotio kohti. Oltiin puhuttu että mennään aamupalalle, että soitellaan. Kukaan ei soittanut.

Nyt siitä on kaksi viikkoa, eikä kukaan ole edelleenkään kysynyt missä olen, olenko ok. Mullakin tuli niin kiire aamulla, etten laittanut viestiä..

Nyt eilen näin muutaman näistä, ja oli todella etäistä porukkaa!

Onko ne nyt loukkaantunut mulle.. Vai mä niille.. En mä tiedä enää. Retki oli siis työporukan virkistysretki toiseen kaupunkiin :) Ei mikään kaveriporukan luotsaama loma.

No sä taisit vahingossa antaa sellaisen kuvan, että heidän seuransa ei sua isommin kiinnosta.

Tää on hassu, kun mun ei pitänyt edes lähteä baariin, ja kun mä lähdin kaikki oli vaan "jee, tuut juomaan sinne sen yhden ja lähdet sitten". Ja mä olin 2h.. Ja jotenkin vaan outoa, kun ollaan ns. hyviä työkavereita tän porukan kanssa, eli ollaan aina töissä yhdessä.. Mä en käsitä miten tää loukkas niin paljon!

Ja ihmettelen ettei kukaan ole "ihmetelly" missä mä olen, kun mä olisin ainakin laittanut heti viestiä, jos joku meidän porukasta olisi biletysillan jälkeen hukassa! :O

Eilen oli niiiin kylmää kyytiä että..

Niin siis te olette tiivis työporukka, aina töissä yhdessä, mutta kukaan ei ole ottanut suhun kahteen viikkoon yhteyttä? Sä olet ollut siis kaksi viikkoa töistä poisko?

Tuota... mulle kyllä tulis sellanen mielikuva, että sä et halua olla sen porukan kanssa. Ei siinä baari-illassa mitään, ihan voi nukkumaankin lähteä. Mutta se, että lähdetkin aikaisemmalla junalla kuin mitä muut, et edes pistänyt kavereille mitään viestiä... mun korvissa ikävä kyllä kuullostais siltä, että sä et viihdy meidän muiden seurassa, tai olet suuttunut jollekin jostain. Ehkäpä sun nyt pitäis puhua asiasta työkavereille, muuten voi olla aika kylmä vastaanotto, kun palaat töihin.

Alkuperäinen kirjoittaja Sopivasti lihava mäyrä;30777153:
Niin siis te olette tiivis työporukka, aina töissä yhdessä, mutta kukaan ei ole ottanut suhun kahteen viikkoon yhteyttä? Sä olet ollut siis kaksi viikkoa töistä poisko?

Tuota... mulle kyllä tulis sellanen mielikuva, että sä et halua olla sen porukan kanssa. Ei siinä baari-illassa mitään, ihan voi nukkumaankin lähteä. Mutta se, että lähdetkin aikaisemmalla junalla kuin mitä muut, et edes pistänyt kavereille mitään viestiä... mun korvissa ikävä kyllä kuullostais siltä, että sä et viihdy meidän muiden seurassa, tai olet suuttunut jollekin jostain. Ehkäpä sun nyt pitäis puhua asiasta työkavereille, muuten voi olla aika kylmä vastaanotto, kun palaat töihin.

Niin, varmaan ne ajattelee niin..

Mä tosiaan puhuin jo aikaisemmin että lähden varmaan aikaisemmin, kun on tosi kiire kotona päin ja hirveä ikävä lapsia. Kaikki ok.

Samalla mä oon tosi harmistunut ettei kukaan ole ottanut yhteyttä.. Ja. :/ En tiedä. Kuvittelin että ollaan läheisiä, mutta niin. Ei kukaan tullut aamulla edes koputtamaan mun oveen vaikka vastapäätä nukuttiin tms. Mä olisin ainakin laittanut viestiä että onko päässyt turvallisesti takaisin, varsinkaan jos ei nää toista seuraavana päivänä..

Mä siis lähdin niin kiireellä junaan, etten kerennyt laittaa viestiä, ja junassa nukahdin ja huomasin vasta 3h päästä että ai..

Meillä on töistä nyt muutaman viikon tauko, eli sen takia tässä ei ole nähty.

Yhteistyössä