A
alkfmlakfmafl
Vieras
Meitä lähti todella iso porukka toiseen kaupunkiin retkelle pariksi päiväksi. Mä aloin heti ekana päivänä jo miettimään, että lähden seuraavana päivänä ehkä aikaisemalla junalla kotio.. No illalla käytiin syömässä, jne, ja yksi houkutteli mut baariin muiden kanssa, vaikka en olisi halunnut mennä. Sanoi "juodaan yhdet, ja tullaan yhdessä taksilla sieltä pois". No oltiin siellä sitten 2h, ja kaikki vain juhli enemmän. Mä olin ihan fine, en murjottanut tai muuta, pidin hauskaa. Sanoin sitten parin tunnin päästä niille kavereille, että kaikki ok, mä lähden nyt nukkumaan, ja ne oli vähän ":O", mutta ei siinä mitään.
Aamulla heräsin, soitin junan asiakaspalveluun, ja lähdin siitä sitten nopeasti kotio kohti. Oltiin puhuttu että mennään aamupalalle, että soitellaan. Kukaan ei soittanut.
Nyt siitä on kaksi viikkoa, eikä kukaan ole edelleenkään kysynyt missä olen, olenko ok. Mullakin tuli niin kiire aamulla, etten laittanut viestiä..
Nyt eilen näin muutaman näistä, ja oli todella etäistä porukkaa!
Onko ne nyt loukkaantunut mulle.. Vai mä niille.. En mä tiedä enää. Retki oli siis työporukan virkistysretki toiseen kaupunkiin
Ei mikään kaveriporukan luotsaama loma.
Aamulla heräsin, soitin junan asiakaspalveluun, ja lähdin siitä sitten nopeasti kotio kohti. Oltiin puhuttu että mennään aamupalalle, että soitellaan. Kukaan ei soittanut.
Nyt siitä on kaksi viikkoa, eikä kukaan ole edelleenkään kysynyt missä olen, olenko ok. Mullakin tuli niin kiire aamulla, etten laittanut viestiä..
Nyt eilen näin muutaman näistä, ja oli todella etäistä porukkaa!
Onko ne nyt loukkaantunut mulle.. Vai mä niille.. En mä tiedä enää. Retki oli siis työporukan virkistysretki toiseen kaupunkiin