Neuvoja koskien ihoa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Näppylä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Näppylä

Vieras
Hyvät palstalaiset!

Kovasti olisi nyt neuvot tarpeen, koskien huonoa ihoa; näppyjä, ihonalaisia patteja, rasvoittumista kuivumista, eli kunnon sekaiho.
Teini-ikä on ohitettu yli kymmenen vuotta sitten, mutta se ei katoa naamalta.
E-pillerit eivät ole vaihtoehto (kokeiltu on), apteekin kuivattavat (basironit sun muut) ovat aivan liian ytyjä kasvoilleni ja se alkaa hilseilä. Marketin mössöt on melkein kaikki kokeiltu myös, samoin suurin osa ravintolisistä (sinkki, b- vitamiini, magnesium, helokkiöljy).

Jos teiltä löytyy tehokasta keinoa, pliis auttakee?!

Mulla juuri sama ongelma aikoinaan, sitten löysin sarjan Dr. Hauschka. Iho pysynyt kunnossa tämän löydön jälkeen. Kaikki tuotteet ovat sekoitettavissa keskenään. Sarja vaatii kyllä totuttelua, on hiukan erilainen kuin useimmat sarjat. itse kokeilin aikoinani n.kaikki kalliit merkit, mistään muusta en ole saanut pitkäaikaista apua. Itselläni siis myös sekaiho, todella pintakuivuuteen taipuvainen. Sarjassa myös hyvät naamiot. Rasvaa ei periaatteessa laiteta ollenkaan yöksi, vaan hoitosuihke. Iho tottuu nopeasti. Joskus kyllä oitse laitan hiukan rasvaa jos siltä tuntuu.

Niin ja tämä on luonnonkosmeiikkasarja, sopii hyvin herkällekin iholle. Kannattaa ensin ostaa kokeilupakkaus, jossa kaikki perustuotteet pienoiskoossa niin tietää sitten sopiikpo omalle iholle.

Dr Hauschka on ehdottomasti paras tietämäni sarja, olen samaa mieltä. Mulla on äärimmäisen herkkä näppyläinen ongelmaiho. Hauschkan ongelma on vaan, että se on (Suomessa) niin helvatan kallis!

Täytyy vielä ylistää tätä sarjaa, itse laitan aamuisin kolmea eri Dr.Hausckan rasvaa, ihanan tuoksuisia! :) Kasvoöljyä leukaan (jep, kuulostaa omituiselta mutta toimii) jossa epäpuhtain iho, ruusuvoidetta couperoosaposkiin ja ihanaa "yleisvoide" Kvitteniä otsalle ja nenuun, kyllä tehoaa hyvin!!!

apteekin omaa sarjaa käytän. pinkki pullo naamapesu ainetta ja kosteusvoiteena vihreästä sarjasta yövoije, päivisin käytän pinkin sarjan naamarasvaa. iho pysyy kunnossa ku saa yöksi tarpeeksi kosteutusta.

Mulla toimii apteekin Acnicyl-sarja ja meikkinä Bare Minerals!! Näitä en vaihda, aivan loistotuotteita! Myöskin pullat, karkit+ muut herkut on minimissä! Ihoni on nyt parempi kuin koskaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Näppylä;22026736:
Hyvät palstalaiset!

Kovasti olisi nyt neuvot tarpeen, koskien huonoa ihoa; näppyjä, ihonalaisia patteja, rasvoittumista kuivumista, eli kunnon sekaiho.
Teini-ikä on ohitettu yli kymmenen vuotta sitten, mutta se ei katoa naamalta.
E-pillerit eivät ole vaihtoehto (kokeiltu on), apteekin kuivattavat (basironit sun muut) ovat aivan liian ytyjä kasvoilleni ja se alkaa hilseilä. Marketin mössöt on melkein kaikki kokeiltu myös, samoin suurin osa ravintolisistä (sinkki, b- vitamiini, magnesium, helokkiöljy).

Jos teiltä löytyy tehokasta keinoa, pliis auttakee?!

Ei mitään rasvoja! Minulla apu löytyi jojoba öljystä, kokeile edes!

Yhteistyössä