Neuvoja!! Kissasta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kutistunut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kutistunut

Vieras
Niin kun kisulta meni häntä eilen poikki, ja eläinlääkäri pisti siihen sellasen lääkelapun, joka mun nyt pitäis saada irrotettua.
Mutta se on niin pirusti teipattu kiinni, ettei se meinaa lähteä. Ja tietysti kun kisun häntä on kipeä, se tekee irrottamisesta vielä vaikeampaa.

Olisko kellään antaa mitään hyvää neuvoa, miten ne teipit sais mahdollisimman hellästi irti?

Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:
Voi kisua...vanhempieni yhes kissan hännänpää jä kiikkutuolin alle,mut niin päästä ettei sille tarvinnut tehdä mitään.

No tosta lähti suunnilleen 15senttiä. 10cm oven väliin ja eläinlääkäri leikkas vielä 5cm. Reppana :(

Alkuperäinen kirjoittaja Kutistunut:
Alkuperäinen kirjoittaja babyporkkana:
ei saksia!! kastele teipit märäks niin lähtee sillä!

Tota voisin koittaa =)

Täytyy kohta lähteä kaupasta ostamaan katkarapuja, että saa lääkkeen annettua kisulle :heart:

mä sain just mun koiralta vatsanahkasta haavateipin pois vain tuolla tavalla. muuten olis varmaan tuntunut inhalta... Mut muista kuivata se haavakohta sitten kunnolla! äläkä päästä kisua nuoleskelemaan sitä.

Tota voisin koittaa =)

Täytyy kohta lähteä kaupasta ostamaan katkarapuja, että saa lääkkeen annettua kisulle :heart:

mä sain just mun koiralta vatsanahkasta haavateipin pois vain tuolla tavalla. muuten olis varmaan tuntunut inhalta... Mut muista kuivata se haavakohta sitten kunnolla! äläkä päästä kisua nuoleskelemaan sitä.

Toi voikin olla jo hiukan vaikeampi juttu toteuttaa :)

Tota voisin koittaa =)

Toi voikin olla jo hiukan vaikeampi juttu toteuttaa :)

ell saa semmosia kaulureita. vois olla hyvä, mutta kissat rimpuilee kyllä siitä melkolailla .. koiralla oli just 10pvää sellainen ja kyllä paikat täällä kolis kun se ravas mennen tullen ympäriinsä ja veti mukanaan tavarat alas sillä satelliittitötteröllään
:D

ÄÄH!! Luovutan! Ei ne teipit lähde, vaikka miten koittais. Väkisin ei viittisi repiä, sattuu toista jo muutenkin.
Toivottavasti kisu saa itse ne irrotettua, tai tarvii lähtee lekuriin.

Yhteistyössä