neurologi pelottaa :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tipa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tipa

Vieras
Mulla on toukokuussa todennäköisesti neurologi ja pelkään sitä aivan kuollakseni! En usko,että on mitään muuta mahdollisuutta kuin,että mulle tullaan sanomaan joku vakava sairaus diagnoosiksi :(

Kaikki alkoi joulukuun aikaan. Mulla on kaikki kivut ollu vasemmalla puolella. Pää särkee vasemmalta puolelta,käsi puutuu vasemmalta puolelta, vasen silmä on kipea ja näkee heikommin sekä vasemman puolen jalka on ajoittain heikompi kuin oikea. MS? :(

Pelottaa todella paljon mennä neurologille! Kuinka kauna siinä suunnilleen menee,että saan tulokset? Ja mitä kokeita ja minkälaisia siellä suurinpiirtein tehdään??

mul taas näonmenetyksen vuoks pian aika magneettiluvaukseen joka pelottaa himputisti, siis olla siel putkes, ja sit myöhemmin kevääl vasta neurologil aika mäsä-epäilyn takii.

Voi kuule olla ihan hartia-niska-kipuja. Oletko käynyt fysioterapeutilla? Sitä ei ihminen usko mitä kunnon niska-hartia-selkä-jumit saa aikaan. Siinä on monesti luultu aivokasvainta ja ties mitä ja kaikki ollut kiinni jostain yhdestä pikku nikamasta...

Jos et ole käynyt, mene omt-fysioterapeutin vastaanotolle. Minä olen ollut vakiasiakas aina 3 vuoden välein ja kaikki vaivat hävinneet.. kunnes taas laiskuuttani jumpat jääneet ja taas sama rulianssi...