Auttakaa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja paniikki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

paniikki

Vieras
Olen puoli vuotta kärsinyt erinäisistä oireista... Vasen silmäni on ollut huonompi kuin oikea ja nyt siihen ollaan saatu syyksi piilokarsastus. Minulla on myös usein päänsärkyä mikä on AINA vasemmalla puolella. enemmänkin pää silti tuntuu raskaalta ja ihan kuin joku painaisi päätä vasemmalta puolelta. Tänään pää on ollut koko päivän raskas ja tuntuu kuin takaraivo ja korvat olisi täynnä painetta. Myös kasvot ovat hieman puutuneet. Onko mahdollista että on kasvain?? Mulla on neurologille käyntikin vasta puolen vuoden päästä ja olen rampannut jo lääkäreillä mutta kukaan ei osaa mitää sanoa,koska vasta neurologi osaisi tutkia. Tuntuu kuin pääni räjähtäisi. Pelottaa!

Mun kaverilla on kans ollut tuommoisia oireita, vaan paljon pahempana kylläkin mm. ambulanssilla pari kertaa joutunut sairaalaan niiden vuoksi. Neurologista vikaa hältä ei löytynyt, nyt epäillään perinnöllistä sydänsairautta. Tuskin sulla nyt ainakaan siitä on kyse. Maanantaina lääkärille soittamaan ja vaatimaan tutkimuksia!

Niin enpä tiedä....kun jos migreeni olisi niin migreenihän kestää aina joku päivän tai pari...mulla voi olla tämmönen olo muutaman viikon ja sit se menee vaikka viikoks ohi...Ei migreeni näin kauaa vois kestää. Sydänfilmi otettu miljoona kertaa,se on ollu normaali mut eihän sitä tiedä.

Yhteistyössä