Neulomisesta tietävät, saisko neuvoja?

FBI
Mä sain vihdoin ja viimein neulottua valmiiksi ponchon molemmat kappaleet. Siis etu ja taka.
Nyt mun tarvis yhdistää ne. Miten te teette sen yhdistämisen neulan ja langan avulla. Mikä on siistein ja huomaamattomin tapa?

Jos joku jaksaa neuvoa, niin olis kiva =)
 
Siistein ja huomaamattomin tulee sillain että- tutkailepas nyt neulomustas, ohje tulee tässä:

Silmukkajonojen (pystysuorat) väleissä on aina sellaiset poikittaiset langat.
Yhdistäminen tapahtuu siten että sä otat toisen kappaleen kätees, reunimmaisen silmukan ja sitä seuraavan silmukan välistä nappaat sen poikittaisen langan neulalle (jonka perässä on luonnollisesti lanka :D ), otat sen toisen kappaleen hyppysiis ja teet samalla tavalla.
Ja jatkat aina vuorotellen kummankin kappaleen puolelta poimien niitä poikittaisia lankoja kahden reunimmaisen silmukan välistä.

Voi myös oikaista ja ottaa kaks poikittaista lankaa kerralla ensin toisesta kappaleesta ja sit toisesta, mutta aina pitää ottaa yhtä monta kummaltakin puolelta!
 
:/
Minä neulon aina kappaleet yhdessä kun vain voin, mutta jos aivan pakko on saumoja tehdä, niin neulon saumat yhteen kolmen puikon tekniikalla, ja ellei sekään käy niin virkkaan ne yhteen.
 

Yhteistyössä