Ketutus
Mulla palaa pian käämi!! Jo toinen tällanen tapaus mulle vuoden sisällä: n.vuosi sitten palautin sovitusti ja ohjeiden mukaan nettikaupasta tilaamani tuotteen (lastenhuoneen sisustustuote), yrittäjä kysyi tiinumeroni ja lupasi rahat takaisin heti, kun tavara saapuu heille takaisin. Yritys on us.vuoden toiminut ja hyvämaineinen. Rahoja ei kuulunut, laitoin monia s.posteja perään ja ilmoitin tilinumeronikin vielä kahdesti pyytäen tarkistamaan sen. Mitään vastausta ei tullut, otin jo yhteyttä kuluttajaneuvontaankin ja infosin tästä yhteydenotosta ko.yritystä. Silloin heti sainkin vastauksen ja rahat maksettiin. Selityksenä s.postissa sain, että olivat maksaneet rahat väärälle tilille???!!?? Silti yhteenkään tiedusteluuni ei oltu vastattu? Todella outoa ja epäluotettavaa, en ole heillä sen jälkeen asioinut, vaikka heillä olisi ihania sisustustuotteita lastenhuoneeseen. Rahojen palauttamisessa meni siis useampi viikko.
Ja nyt loppuvuodesta 08 tilasin nimekkäästä lastenvaateputiikista lapselle ulkoilupuvun. Malli oli epäsopiva ja laitoin yritykseen s.postia ja kysyin onHAN palautus ok (tottakai on, lainkin mukaan). Ei vastausta pariin päivään. Soitin ja puhelimessa sovittiin, että pistän puvun postiin tilinumeroni mukanaan ja he maksavat mulle puvusta maksetun summan+postikulut. Pistin puvun postipakettina matkaan ja seurasin Postin nettipalvelun kautta, et paketti meni perille ja se luovutettiin vastaanottajalle. Sen pakettikortin oman kappaleeni heitin pois, koska ajattelin asian olevan selvä ja rahat tulossa pian tilille. Kun mitään ei kuulunut joulunpyhien ja loppiasisten mentyä, laitoin s.postitse kyselyn. Ei vastausta, ei rahoja. Laitoin tänään uuden kyselyn yritykseen.
Jos vastausta ei ala tulla, pitää yrittää soittaa. Mulla ei nyt vaan ole mitään dokumenttia koko palautuksesta? Jos yrittäjä haluaakin olla epärehellinen, niin hän voi väittää, ettei pukua ole palautettu, onko mun 80e sitten menetetty??
Vähän v*tuttaa!!
Ja nyt loppuvuodesta 08 tilasin nimekkäästä lastenvaateputiikista lapselle ulkoilupuvun. Malli oli epäsopiva ja laitoin yritykseen s.postia ja kysyin onHAN palautus ok (tottakai on, lainkin mukaan). Ei vastausta pariin päivään. Soitin ja puhelimessa sovittiin, että pistän puvun postiin tilinumeroni mukanaan ja he maksavat mulle puvusta maksetun summan+postikulut. Pistin puvun postipakettina matkaan ja seurasin Postin nettipalvelun kautta, et paketti meni perille ja se luovutettiin vastaanottajalle. Sen pakettikortin oman kappaleeni heitin pois, koska ajattelin asian olevan selvä ja rahat tulossa pian tilille. Kun mitään ei kuulunut joulunpyhien ja loppiasisten mentyä, laitoin s.postitse kyselyn. Ei vastausta, ei rahoja. Laitoin tänään uuden kyselyn yritykseen.
Jos vastausta ei ala tulla, pitää yrittää soittaa. Mulla ei nyt vaan ole mitään dokumenttia koko palautuksesta? Jos yrittäjä haluaakin olla epärehellinen, niin hän voi väittää, ettei pukua ole palautettu, onko mun 80e sitten menetetty??
Vähän v*tuttaa!!