Nettiäsi hakkeroitu? Gang stalking eli joukkovaino toimii myös nettiin. Kommentit estetty, joku muu käyttää nettiäsi, jne?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
CIA-hakkerit estää netin-

aivopesee mediaoissa, jne..

Elisa Saunalahti-netti
Pätkii, eli yhteys pätkii koko ajan.

joukkovainohakkerit-

1- tai muutama kommentti- ja netti yhteys poissa- taas sammuta, odota,avaa yhteys salasanoineen uudelleen- ja taas 1 tai muutama kommentti.

näin käy kun kertoo totuuksia CIA:STA NATOsta EU:STA PORVAREISTA KOKOOMUKSESTA SATANISTEISTA , Kokoomus-Stubbin tai Suomen tasavallan presidentti Sauli Niinistön perversio-huhuista, VAPAAMUURAREISTA JNE

Voit kokeilla itse samaa.
 
vierailija
CIA-hakkerit estää netin-

aivopesee mediaoissa, jne..

Elisa Saunalahti-netti
Pätkii, eli yhteys pätkii koko ajan.

joukkovainohakkerit-

1- tai muutama kommentti- ja netti yhteys poissa- taas sammuta, odota,avaa yhteys salasanoineen uudelleen- ja taas 1 tai muutama kommentti.

näin käy kun kertoo totuuksia CIA:STA NATOsta EU:STA PORVAREISTA KOKOOMUKSESTA SATANISTEISTA , Kokoomus-Stubbin tai Suomen tasavallan presidentti Sauli Niinistön perversio-huhuista, VAPAAMUURAREISTA JNE

Voit kokeilla itse samaa.
Heh, ai jos yhteys pätkii koko ajan, niin siellä on CIA ja Supo asialla? :LOL:

Ota nyt hyvä ihminen järki käteen. Kaikilla pätkii netti. Ihan kaikilla. Usean kerran viikossa. Niin herroilla kuin muillakin. Milloin on syynä se rakennus (vahvat seinät), jokin kallio lähellä, myrskyinen sää, kännykässä on liikaa omia videoita, kännykkä on vanha...syitä on miljoonia.
 
vierailija
Koskaan näillä gang stalkingista puhuville ei kelpaa luonnolliset selitysmallit.

Joku poliisiauto tien varressa - hei haloo, poliisi on juuri ilmoittanut tehovalvontaviikosta ylinopeuksien takia ja tekee vain normaalia työtään.

Porukkaa kokoontunut oman rivarin pihalle juttelemaan - hei, siellä on Virtaset ja Niemiset jotka päivittää lapsiperhearjen kuulumisia. Nauravatkin välillä. Saattavat vilkaista sunkin kämppään päin - koska katse nyt yleensä kiertää ties missä.

Mitä jos teitä pidetään stalkkereina? Joku vainoharhainenhan voisi teidän normipäivästä vetää johtopäätökset: nyt tuo hupparihemmo pysähtyi kaivamaan kännykkää taskustaan mun kämpän edessä (puhelinmyyjä soittaa) ja vilkaisi mua päin, hui!

Ihmisten tavallisesta käytöksestä voi vetää vaikka mitkä johtopäätökset, jos haluaa, mutta totuus on, jokainen keskittyy omaan elämäänsä eikä naapurien kiusaamiseen.
Uskokaa pois, ette te ole niin tärkeitä että teitä kytättäisiin.
 
vierailija
"
Nuo asiat on totta.

Mutta satanisti-salaseura-eliittikultti ja heidän johtamansa valtio tekee tuota salassa ja omistavat kaikki virastot että vainon kohteena olevat ei saa apua tai oikeutta asialleen mitenkään?

Tässä tuo satanistinen mielenkontrolli joka usein liittyy noihin tapahtumiin- tai on tehty jo aiemmin joillekin vainonkohteina oleville. (Jokainen satanistikultti)jäsen on myös mielenkontrolloitu illuminaatin mielenkontrollin mukaisesti jo pienestä pitäen)

 
CIA-hakkerit estää netin-

aivopesee mediaoissa, jne..

Elisa Saunalahti-netti
Pätkii, eli yhteys pätkii koko ajan.

joukkovainohakkerit-

1- tai muutama kommentti- ja netti yhteys poissa- taas sammuta, odota,avaa yhteys salasanoineen uudelleen- ja taas 1 tai muutama kommentti.

näin käy kun kertoo totuuksia CIA:STA NATOsta EU:STA PORVAREISTA KOKOOMUKSESTA SATANISTEISTA , Kokoomus-Stubbin tai Suomen tasavallan presidentti Sauli Niinistön perversio-huhuista, VAPAAMUURAREISTA JNE

Voit kokeilla itse samaa.
Ääh....tuo ei mee läpi. Mä olen sujuvasti aloittanut ja ylläpitänyt 2-3 salaliittoketjua ja aina on netti pelittänyt.

Kaikkihan tuskailee takkuavaa nettiä. Usein siihen auttaa kun menee rakennuksesta ulos soittamaan/viestimään, tai sit tyhjentää kännykkäänsä.
 
vierailija
Koskaan näillä gang stalkingista puhuville ei kelpaa luonnolliset selitysmallit.

Joku poliisiauto tien varressa - hei haloo, poliisi on juuri ilmoittanut tehovalvontaviikosta ylinopeuksien takia ja tekee vain normaalia työtään.

Porukkaa kokoontunut oman rivarin pihalle juttelemaan - hei, siellä on Virtaset ja Niemiset jotka päivittää lapsiperhearjen kuulumisia. Nauravatkin välillä. Saattavat vilkaista sunkin kämppään päin - koska katse nyt yleensä kiertää ties missä.

Mitä jos teitä pidetään stalkkereina? Joku vainoharhainenhan voisi teidän normipäivästä vetää johtopäätökset: nyt tuo hupparihemmo pysähtyi kaivamaan kännykkää taskustaan mun kämpän edessä (puhelinmyyjä soittaa) ja vilkaisi mua päin, hui!

Ihmisten tavallisesta käytöksestä voi vetää vaikka mitkä johtopäätökset, jos haluaa, mutta totuus on, jokainen keskittyy omaan elämäänsä eikä naapurien kiusaamiseen.
Uskokaa pois, ette te ole niin tärkeitä että teitä kytättäisiin.
Kyse on satanisteist- mistä sinä tiedät heidän tärkeytensä määritykset?

Niiden ajatteluhan on muutenkin sekopäistä ja kahelia?
 

Yhteistyössä