vierailija
NATOhan hallitsee nyt Suomea- mm.Oletko varma? CIA.
jo kauan ollut tiedossa että n 50 CIA-toimittajaa palkattu Suomen mediaan.
NATOhan hallitsee nyt Suomea- mm.Oletko varma? CIA.
Heh, ai jos yhteys pätkii koko ajan, niin siellä on CIA ja Supo asialla?CIA-hakkerit estää netin-
aivopesee mediaoissa, jne..
Elisa Saunalahti-netti
Pätkii, eli yhteys pätkii koko ajan.
joukkovainohakkerit-
1- tai muutama kommentti- ja netti yhteys poissa- taas sammuta, odota,avaa yhteys salasanoineen uudelleen- ja taas 1 tai muutama kommentti.
näin käy kun kertoo totuuksia CIA:STA NATOsta EU:STA PORVAREISTA KOKOOMUKSESTA SATANISTEISTA , Kokoomus-Stubbin tai Suomen tasavallan presidentti Sauli Niinistön perversio-huhuista, VAPAAMUURAREISTA JNE
Voit kokeilla itse samaa.
Ääh....tuo ei mee läpi. Mä olen sujuvasti aloittanut ja ylläpitänyt 2-3 salaliittoketjua ja aina on netti pelittänyt.CIA-hakkerit estää netin-
aivopesee mediaoissa, jne..
Elisa Saunalahti-netti
Pätkii, eli yhteys pätkii koko ajan.
joukkovainohakkerit-
1- tai muutama kommentti- ja netti yhteys poissa- taas sammuta, odota,avaa yhteys salasanoineen uudelleen- ja taas 1 tai muutama kommentti.
näin käy kun kertoo totuuksia CIA:STA NATOsta EU:STA PORVAREISTA KOKOOMUKSESTA SATANISTEISTA , Kokoomus-Stubbin tai Suomen tasavallan presidentti Sauli Niinistön perversio-huhuista, VAPAAMUURAREISTA JNE
Voit kokeilla itse samaa.
Kyse on satanisteist- mistä sinä tiedät heidän tärkeytensä määritykset?Koskaan näillä gang stalkingista puhuville ei kelpaa luonnolliset selitysmallit.
Joku poliisiauto tien varressa - hei haloo, poliisi on juuri ilmoittanut tehovalvontaviikosta ylinopeuksien takia ja tekee vain normaalia työtään.
Porukkaa kokoontunut oman rivarin pihalle juttelemaan - hei, siellä on Virtaset ja Niemiset jotka päivittää lapsiperhearjen kuulumisia. Nauravatkin välillä. Saattavat vilkaista sunkin kämppään päin - koska katse nyt yleensä kiertää ties missä.
Mitä jos teitä pidetään stalkkereina? Joku vainoharhainenhan voisi teidän normipäivästä vetää johtopäätökset: nyt tuo hupparihemmo pysähtyi kaivamaan kännykkää taskustaan mun kämpän edessä (puhelinmyyjä soittaa) ja vilkaisi mua päin, hui!
Ihmisten tavallisesta käytöksestä voi vetää vaikka mitkä johtopäätökset, jos haluaa, mutta totuus on, jokainen keskittyy omaan elämäänsä eikä naapurien kiusaamiseen.
Uskokaa pois, ette te ole niin tärkeitä että teitä kytättäisiin.