T
Tanya78
Vieras
Olen ollut mieheni kanssa yhdessä jo yli 10 vuotta. Meillä on kaksi lasta 2v7kk ja 6kk. Meille tuli netti vanhimman lapsen ollessa noin puoli vuotias, samoihin aikoihin mies aloitti kurssin. Nyt kesällä (tän vuoden heinäkuussa) minulle selvisi että mies oli kirjoitellut eri nimisenä, eri ikäisenä, eri ammatti yms. vieraan vanhemman naisen kanssa. noin 1v 6kk olivat kirjoitelleet keskenään. .... tästä ajasta noin neljä kuukautta hempeitä, seksiä yms sisältäviä viestejä. (muu aika ystävinä) Tuon neljän kk:n aikana myös lähettelivät teksti viestejä ja mieheni soitteli ko naiselle. Oli hommannut eri liittymän sitä varten. Kerran olivat esiliinan kanssa tavanneet, mitään ei fyysisesti ole tapahtunut. Tutkin mieheni sähköposteja silloin heinäkuussa :ashamed: ja löysin tämän ikävän yllärin. Ensiksi mies kiisti kaiken, sitä mukaan joutui myöntämään kun sain selville noita asioita..... ekana muka olivat vain ystäviä, seksistähän eivät tietenkään oleet kirjoitelleet yms. Olen jutellut tämän ko naisen kanssa puhelimessa... hän ei tiennyt mitään minusta ja lapsista. Mieheni väittää ettei hänellä ollut mitään tunteita tuota naista kohtaa vaan että jäi vain koukkuun ja halusi elvistellä. (oli olevinaan palomies ja koripalloilija) Tuosta kiinni jäämisestä on nyt kulunut 5kk ja en vieläkään tiedä mitä uskoisin..... mieheni on aina tuominnut kaiken maailman pettämiset yms. Nyt minä vaan en tiedä miten jatketaan tästä. Olen yrittänyt unohtaa/ antaa anteeksi mutta aina vaan valtaa ajatus siitä miten hyvin tuo mies salasi kaiken tuon ajan kirjoittelunsa ja puhelut. Välillä epäilin jotain mutta kun mieheni vannoi ettei hänellä ole mitään meneillään niin uskoin. Nyt mietin niitä aikoja kun luulin että ollaan onnellisia ja suunniteltiin toista lasta ... oltiinko me oikeasti onnellisia? Enkö minä riittänyt vai mikä ihme ajoi tuohon. Voisiko se oikeasti olla egon pönkittämistä ilman tunteita? Pikku hiljaa vaan tuntuu että tunteet miestäni kohtaan alkaa laimenemaan mitä pitempään tuosta kiinni jäämisestä on kulunut. Minä kun naivisti uskoin että me olemme koko loppu elämämme yhdessä ja vaan muiden miehet järkkää ikäviä ylläreitä. Kyllä mun on täytynyt olla tyhmä! Itselläni rupeaa nyt henkinen tasapainokin hieman horjumaan. Meidän nuorimmainen on ollut tosi huono nukkumaan ja nyt kun itsekään ei saa unta tahtoo ruveta olemaan aika piipussa. + siihen stressaan kertyvistä kiloista kun en jaksa tällä hetkellä huolehtia itsestäni, heinäkuusta on tullut painoa jo huikeat 8kg ja kun ennestäänkin oli raskaudesta jääneitä kiloja :ashamed: :ashamed: :ashamed: Tunteet ovat aivan ristiriitaiset: toisaalta pelkään että mieheni jättää minut ja toisaalta haluaisin jättää sen ettei tarvitsisi enää pelätä milloin käy näin uudestaan. Rakastan vaan miestäni kovasti ja kun on nuo lapsetkin, en haluaisi helpolla erota mutta en myös haluaisi uhrata mielenterveyttäni tämän asian takia.
Onko kellään kokemuksia tälläisestä? Mihin ratkaisuun olette päätyneet ja ootko ollut tyytyväinen ratkaisuusi? YMS?
Onko kellään kokemuksia tälläisestä? Mihin ratkaisuun olette päätyneet ja ootko ollut tyytyväinen ratkaisuusi? YMS?