Nenän kuorikot

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kuorikko
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kuorikko

Vieras
Onko kellään kokemusta nenän kuorikoiden leikkauksesta?
Itsellä nenä aivan tukossa, johtuen todella suurista kuorikoista ja leikkaus olisi jossain vaiheessa edessä.
Olisin kovin kiitollinen, jos jollakin olisi kyseisestä toimenpiteestä tietoa.

Eli olin tälläisessä nenän kuorikoiden poltto-operaatiossa edellispäivänä. Ajan varasin nenä-, kurkku-, korvalääkäriltä ja sieltä sain ajan ja ohjeet. Eli ennen leikkausta pitää olla 6h syömättä ja 4h juomatta, ja leikkauksessay ei saa olla meikkiä, lävistyksiä jne.
Ja kun menin sairaalaan, minulle annettiin vaan sairaalavaatteet, burana ja sitten käsketiin kävelemään leikkaussaliin. Salissa menin makaamaan leikkaussalin "pöydälle" ja siinä annettiin kipulääkettä ja muita lääkkeitä ja sitten nukutusainetta (koska se tehtiin nukutuksessa,eikä puudutuksessa).
Empä sitten tiedä mitä leikkauksessa tehtiin, mutta heräsin heräämössä, ei kipuja, vaan huimausta. Minut pidettiin sairaalassa vielä 3 tuntia leikkauksen jälkeen, muutenhan olisin pyörtynyt matkalla kotiin :D
Eilen ja tänään nenäni on ollut hieman turvoksissa ja HYVIN tukossa, mutta minulle sanottiin, että kahden kuukauden päästä näkyy lopulliset tulokset.
Ja leikkauksen voi uusia tarpeen mukaan :) Tossahan siis vaan poltetaan niitä kuorikoita, ja ne kasvaa sitten pienempinä takaisin.

Yhteistyössä