Nelosen uutuussarja Under the dome

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "miemie"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"miemie"

Vieras
Kuinka moni meinaa alkaa sitä katsomaan, tai katsoo ainakin nämä tänään tulevaa kaksi ekaa jaksoa? :)

Vaikuttaa mielenkiintoiselta, mutta ei tiedä onko sitä oikeasti.

Sitä kaipaisi jotain uutta ja hyvää sarjaa katsottavaksi. Toivotaan että tämä sarja olisi katsottava. :) Alun perin piti myös jaksot tallentaa, mut digiboksin kiintolevy hajos joten pitää sit valvoa ja katsoa molemmat jaksot :)

Vähän oli skeptinen kuin sarja voi mitenkään päin yltää kirjan tasolle (joka oli muuten aivan loistava),
mutta ekat kaksi jaksoa lupaili hyvää.

Pitää vaan yrittää katsoa sarjaa ihan omana sarjanaan eikä verrata kirjaan koko ajan,
henkilöhahmot kun oli omassa päässään miettinyt ihan erilaisiksi kun sarjassa.

koska kirja kuuluu suosikkeihini, en taida pystyä katsomaan, ainakaan ärsyyntymättä, koska toki elokuvaproduktiotiimi ottaa runsaasti taiteellista vapautta kuvatessaan kirjan tapahtumia. ja mulle muodostuu voimakkaat mielikuvat tapahtumista ja henkilöistä. Barbie ei näyttänyt yhtään siltä, mitä mä mielessäni kuvittelin. =)

Kingin kirjoista tehdyt sovitukset harvoin on onnistuneet. :( Ei taida tästäkään poikkeusta tulla. Ekan jakson perusteella ei olisi välttämättä edes katsonut seuraavaa, ellei se olisi tullut heti perään. Toinen oli jo himpun parempi, mutta aika lailla sama asetelma ja fiilis tästä välittyy kuin Terra Novasta. kas kummaa, Spielberg on molemmissa taustalla. ;)

Vähän oli skeptinen kuin sarja voi mitenkään päin yltää kirjan tasolle (joka oli muuten aivan loistava),
mutta ekat kaksi jaksoa lupaili hyvää.

Pitää vaan yrittää katsoa sarjaa ihan omana sarjanaan eikä verrata kirjaan koko ajan,
henkilöhahmot kun oli omassa päässään miettinyt ihan erilaisiksi kun sarjassa.
Juuri näin. Itse olen lukenut kirjan englanninkielisenä ja se pitää vaan yrittää työntää sivuun sillä Spielberg on ottanut pieniä vapauksia omassa tulkinnassaan.

[QUOTE="vieraana";29421677]Kingin kirjoista tehdyt sovitukset harvoin on onnistuneet. :( Ei taida tästäkään poikkeusta tulla. Ekan jakson perusteella ei olisi välttämättä edes katsonut seuraavaa, ellei se olisi tullut heti perään. Toinen oli jo himpun parempi, mutta aika lailla sama asetelma ja fiilis tästä välittyy kuin Terra Novasta. kas kummaa, Spielberg on molemmissa taustalla. ;)[/QUOTE]

Harvoin? Hohto, Carrie, Avain pakoon, Vihreä maili, Stand by me, Piina. Onhan noita.

Katsoin tämän ekan kauden nyt viikonlopun aikana ja eipä juurikaan kerrottavaa jälkipolville. Loppua kohden vähän paranee, mutta mielenkiinto ei olisi riittänyt jakso/viikko tahdilla seuraamiseen, vaan olisi jäänyt kesken ensimmäisten jaksojen jälkeen.

Yhteistyössä