nelosen häohjelma, lesbot hyi hitto!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja oksetus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Horuksen silmä";22622783]Mut katso sun ja mun ero on siinä ettei mulla ole mitään tarvetta koittaa olla jollain paskafoorumilla jotain olevinaan niin hurjan erityistä ja ladella sitten sitä rasistista kakkaa päivästä toiseen.
Yks hailee pitääkö jengi mua nollana tai massaihmisenä jossain virtuuaalimaailmassa :D
Äiti 44 ei ole edes ärsyttävä, ainostaan naurettava.[/QUOTE]

Se "rasistinen kakka" on perussuomalaista politiikkaa joka on oikein suosittua Suomessa tänään, olit sinä mitä mieltä tahansa. Tärkeää ei ole olla virtuaalimaailmassa jotain, tärkeää on että suomalaiseen politiikkaan tulee muutos keväällä.

Homma

Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22622860:
Se "rasistinen kakka" on perussuomalaista politiikkaa joka on oikein suosittua Suomessa tänään, olit sinä mitä mieltä tahansa. Tärkeää ei ole olla virtuaalimaailmassa jotain, tärkeää on että suomalaiseen politiikkaan tulee muutos keväällä.

Homma

Asioista voi olla montaa mieltä, mutta sun sanainen arkkusi on kiihkorasistisen kammottava =( Ja siitä ei voi käyttää muuta sanaan kun PASKA. Nykyaikana "nekru ja hinuri" sanoissa ei ole minkäänlaista humoristista kaikua. Joten älä sekota poliittista näkemystä silkkaan ahdasmieliseen juntteuteen.

[QUOTE="Horuksen silmä";22622882]Asioista voi olla montaa mieltä, mutta sun sanainen arkkusi on kiihkorasistisen kammottava =( Ja siitä ei voi käyttää muuta sanaan kun PASKA. Nykyaikana "nekru ja hinuri" sanoissa ei ole minkäänlaista humoristista kaikua. Joten älä sekota poliittista näkemystä silkkaan ahdasmieliseen juntteuteen.[/QUOTE]

Nekru-sanaa en ole käyttänyt enkä käytä. Ja hinurit ovat tulleet kaapista ulos jo eivätkä ole sen erityisemman suojelun tarpeessa kuin kukaan muukaan täällä jota haukutaan milloin milläkin nimityksellä. Vaikka rasistiksi, jos ei parempaa haukkumasanaa keksitä.

Kohta on pakko kylläkin keksiä sillä rasisti-sana on kokenut täydellisen inflaation, se ei enää tarkoita mitään tai tarkoittaa mitä tahansa.

Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22622905:
Nekru-sanaa en ole käyttänyt enkä käytä. Ja hinurit ovat tulleet kaapista ulos jo eivätkä ole sen erityisemman suojelun tarpeessa kuin kukaan muukaan täällä jota haukutaan milloin milläkin nimityksellä. Vaikka rasistiksi, jos ei parempaa haukkumasanaa keksitä.

Kohta on pakko kylläkin keksiä sillä rasisti-sana on kokenut täydellisen inflaation, se ei enää tarkoita mitään tai tarkoittaa mitä tahansa.

Anteeksi erehdykseni, sitten taisit käyttää neekeri sanaa ( muiden epäilyttävien ilmaisujesi oheessa )
Kyllä sitä aina osataan puolustella MIKSI käyttää halventavia nimityksiä niistä ihmisistä mitkä ei vaan itseä miellytä.

[QUOTE="Horuksen silmä";22622943]Anteeksi erehdykseni, sitten taisit käyttää neekeri sanaa ( muiden epäilyttävien ilmaisujesi oheessa )
Kyllä sitä aina osataan puolustella MIKSI käyttää halventavia nimityksiä niistä ihmisistä mitkä ei vaan itseä miellytä.[/QUOTE]

En käytä myöskään NEEKERI-sanaa, en koskaan. Et sellaista ketjua täältä löydä, jossa sanoja neekeri tai nekru käyttäisin. En käytä noita sanoja siviilissäkään.

Ja syy on se että en ole rasisti. Minulla ei ole mitään mustaa rotua vastaan.

Sensijaan somaleja vastaan on paljonkin, mutta ei johtuen heidän rodustaan vaan johtuen siitä, että somalit ovat malliesimerkki islamilaisen uskonnon rasistisuudesta ja ylimielisyydestä valkoista rotua ja ns. vääräuskoisia kohtaan. Tähän kun vielä lisätään se, että he tulevat maahamme loisimaan sossutuilla, niin minkä helvetin vuoksi minun pitäisi sompuista tykätä? Pidätkö itse heistä?

Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22623046:
En käytä myöskään NEEKERI-sanaa, en koskaan. Et sellaista ketjua täältä löydä, jossa sanoja neekeri tai nekru käyttäisin. En käytä noita sanoja siviilissäkään.

Kyllä omin silmin näin jonkun harmaana käyttävän samaisella nikillä jompaa kumpaa kyseisistä sanoista. Mutta toki se on jälkeinpäin helppoa väittää että "en se ollut minä vaan joku muu"

[QUOTE="Horuksen silmä";22623128]Kyllä omin silmin näin jonkun harmaana käyttävän samaisella nikillä jompaa kumpaa kyseisistä sanoista. Mutta toki se on jälkeinpäin helppoa väittää että "en se ollut minä vaan joku muu"[/QUOTE]

No "tokihan sinä olet omin silmin nähnyt" mutta katsos, kun mä omin käsin nämä viestini tänne näpyttelen ja mulla on käsistäni yhteys mun aivoihini niin mä olen kans nähnyt mitä mä kirjoitan ja kun mä sanon että noi sanat neekeri ja nekru ei ole mun käyttämiä sanoja niin mä ehkä tiedän asian eikä mun tarvi sulta kysyä?

Yhtä jos toistakin sanaa kyllä viljelen, noita sanoja en. Jos viljelisin, TUSKIN niiden käyttöä kieltäisin?

Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22623148:
No "tokihan sinä olet omin silmin nähnyt" mutta katsos, kun mä omin käsin nämä viestini tänne näpyttelen ja mulla on käsistäni yhteys mun aivoihini niin mä olen kans nähnyt mitä mä kirjoitan ja kun mä sanon että noi sanat neekeri ja nekru ei ole mun käyttämiä sanoja niin mä ehkä tiedän asian eikä mun tarvi sulta kysyä?

Yhtä jos toistakin sanaa kyllä viljelen, noita sanoja en. Jos viljelisin, TUSKIN niiden käyttöä kieltäisin?

No syytön mä siihen olen jos joku toinen samalla nikillä alkaa matkia sun kirjotuksias.
Wau nytkö pitäis kumartaa kun et olekaan rasisti, ainostaan homofobinen...heh.
Jankuti jankuti vaan
No ainakin olet saanut sitä typerää huomiota mitä kerroit palstalla kerjääväsi....

[QUOTE="Horuksen silmä";22623179]No syytön mä siihen olen jos joku toinen samalla nikillä alkaa matkia sun kirjotuksias.
Wau nytkö pitäis kumartaa kun et olekaan rasisti, ainostaan homofobinen...heh.
Jankuti jankuti vaan
No ainakin olet saanut sitä typerää huomiota mitä kerroit palstalla kerjääväsi....[/QUOTE]

No sinähän osaltasi jostain syystä pidät huolen että huomiota tulee...

Eikö sulle riitä että olen homofobinen, miks mun vielä rasistikin pitäis olla? Mä olen kaikkeni tehnyt että minua ei päästäisi ainakaan sievistelystä syyttämään ja nyt joku Horuksen silmä tulee sanomaan, että mun pitäis vielä olla rasistikin!!!

Voi pyhä sylvi miten lapsellista jankutusta,miten työ jaksatte?
Jos joku on rasisti,olkoon.
Jos jollain on homo-fobia,olkoon.
Omapahan on asiansa ja häpeänsä,se minua ainakaan kaivele mitenkään.Ei se oo multa pois!

Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22622844:
Ja vastapuolen homohännystelijöillä ei siis ole vastaavaa velvollisuutta määritellä käsite "luonnollisuus"?

No niin arvelinkin.

Samoin kuin ateistin ei tarvitse todistaa että Jumalaa ei olisi mutta uskovaisen pitää todistaa että Jumala on.

En minä ole koskaan pitänyt luonnollisuutta tai luonnottomuutta pätevänä argumenttina millekään. Kyllä ne ovat yleensäkin niitä homoutta ja/tai homojen oikeuksia vastustavia, jotka sen luonnottomuuden ensin esiin vetävät, jolloin teillä myös on selitysvastuu, mutta koska et edelleenkään siihen kykene (yllätys yllätys), minusta täysin riittävä ja validi määritelmä ilmiön luonnollisuudelle on ilmiön yleinen esiintyminen luonnossa. Mikä sinusta?

Voi pyhä sylvi miten lapsellista jankutusta,miten työ jaksatte?
Jos joku on rasisti,olkoon.
Jos jollain on homo-fobia,olkoon.
Omapahan on asiansa ja häpeänsä,se minua ainakaan kaivele mitenkään.Ei se oo multa pois!

Hienoa, ettei se kaivele sinua tai ole sinulta pois. Good for you! Minä taas olen niin säälittävän heikko ja herkkä, että aina toisinaan pahoitan mieleni ja pilaan päiväni lukiessani kirjoituksia siitä, kuinka minun elämäni ja parisuhteeni ovat ällöttäviä ja pitäisi kieltää lailla. Ja niin naurettavan, lapsellisen itsepäinen ja idealistinen, että koen tarvetta puolustaa omaa mielipidettäni ja maailmankatsomustani aina toisinaan. Toivottavasti sekään ei kaivele sinua tai ole sinulta pois.

Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22623046:

Sensijaan somaleja vastaan on paljonkin, mutta ei johtuen heidän rodustaan vaan johtuen siitä, että somalit ovat malliesimerkki islamilaisen uskonnon rasistisuudesta ja ylimielisyydestä valkoista rotua ja ns. vääräuskoisia kohtaan. Tähän kun vielä lisätään se, että he tulevat maahamme loisimaan sossutuilla, niin minkä helvetin vuoksi minun pitäisi sompuista tykätä? Pidätkö itse heistä?
Todista ettet ole koskaan käyttänyt neekeri-sanaa :D

Yhteistyössä