nelosen häohjelma, lesbot hyi hitto!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja oksetus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Se, että luonnossa esiintyy homoseksuaalisuutta on selkeä argumentti sen puolesta, että homoseksuaalisuus on ihmisellekin luonnollista. Se ei ole pätevä argumentti sille, ettei homoseksuaalisuus voi olla ihmiselle luonnollista. Ei, me emme tee kaikkea samoin kuin muut eläinlajit mutta monen lajin kanssa meillä on paljon yhtäläisyyksiä. Luonnossa esiintyy myös heteroseksuaalisuutta. Se ei tee heteroudesta sairautta tai väärää.

No sittenpä teidän on oltava sitäkin mieltä että insesti on ihmisellekin luonnollista. Sitä nimittäin eläinkunnassa esiintyy.

Samoin kun koira nylkyttää omistajansa jalkaa eli haluaa sekaantua ihmiseen, niin sen perusteella voit sanoa että ihmiselle on luonnollista sekaantua eläimeen.

Ko ohjelmaa en katsonut, eikä minua häiritse lesbot tai homot, he elävät omaa elämäänsä ja minä omaani.
Mutta pakko on myöntää että etten toivoisi omien lapsieni tuovan samaa sukupuolta olevaa kumppania näytille, vaikka se ei rakkautta lapseeni mitenkään vähentäisikään.

Mutta se mikä usein kummastuttaa on nykyään vallassa oleva käsitys että bi-seksuaalisuus on normaalimpaa kuin olla kallistumatta kumpaankin sukupuoleen päin...kuin olisi jotenkin viallinen nainen kun pitää vain miehistä.
No, mieluummin olen kuitenkin tälläinen viallinen ainoastaan miestä rakastamaan ja haluamaan kykenevä, se on näet minulle normaalia.
t. tiukkiskalkkis

Toki, olet oikeassa. Koska jotkut ihmiset pariutuvat yhden ihmisen kanssa koko elämäkseen, kuten joutsenet, siitä seuraa se, että ihmiset myös puolustavat reviiriään heittelemällä ulosteita, kuten apinat.

Eikö näin muka tapahdu? Kyllä varmasti joku muukin poppoo on paskaa heitellyt kuin pelkästään "jumalan teatteri"!?

Jumalan teatteri – Wikipedia

Myös yksiavioisuutta ihmiskunnassa esiintyy, ei kaikki ihmiset huoraa ympäriinsä.

Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22617939:
No eikö se näinpäin kelpaakaan, toisinpäinhän se aina on teikäläisten mielestä hyväkin perustelu että ei homous mitään epänormaalia ja sairasta ole, eläinkunnassakinhan sitä esiintyy.

Itse asiassa se on yleensä vastaperustelu sille, kun väitetään, että homous on LUONNOTONTA. Yleensä ne ovat niitä, jotka homoutta niin hirveästi syystä tai toisesta inhoavat, jotka katsovat hyväksi ideaksi tuoda argumenttina keskusteluun homouden luonnottomuuden. Sen väitteen kumoaminen on mielestäni ihan kohtuullista.

Tietenkään se, että jokin asia on luonnollista, ei yksinään tarkoita, että se olisi hyvä juttu. Ja päinvastoin - esimerkiksi pitkälle kehittynyt lääketiede ja ihmisen elämän pidentäminen lääkkeiden avulla taas on luonnotonta, mutta suurimman osan mielestä myös hyvä juttu.

Mä olen bi nainen. Olen seurustellut miesten kanssa, sekä kahden naisen. Lesboa minusta ei saa, kyllä minä niin paljon heteroseksistä tykkään, mutta en myöskään voi vastustaa naisen vartaloa, naisen ihania rintoja, kauniita kaaria, jenkkakahvoja :D seksi naisen kanssa on jotain aivan ihanaa ja herkkää.

Ensimmäinen naiskokemukseni tapahtui n.7v sitten hyvän ystäväni kanssa. Hän hieroi niskojani todella kiihottavasti, joka paikassa säteili tuon naisen kosketus. Siitä se lähti. :)

NinaTT: Kerropa sitten että mitkä eläinlajit otetaan ihmisen seksuaalisen käyttäytymisen mittapuiksi, ja mitkä ei. Kuka sen päättää? Entä jos joku pervo ihminen haluaa päättää että juu, kyllä hänelle passaa elämänohjeeksi nautasonnin "panen vähän kaikkia, myös sukulaisiani"-malli?
Ja jottei homoseksuaalisuutta nyt kavennettaisi pelkästään seksuaaliseksi jutuksi, niin laajennetaan mallin ottamista eläinkunnasta parisuhteeseen ja perheeseen: ok, joutsenet ovat pariuskollisia. Mutta mitäs jos joku mies innostuukin ottamaan esikuvakseen karhu-uroksen, joka ainakin jossain vaiheessa loistaa aika räikeästi poissaolollaan pesueestaan, ja saattaa käväistä vähän vieraita karhunaaraita vokottelemassa? On lutusta että oma mies on välillä nallekarhumainen mutta en kyllä haluaisi hänen matkivan karhuja kaikessa.

Jankuti jankuti, mutta tarkoitan tällä sitä että eläinmaailma-vertaus kaatuu kyllä omaan mahdottomuuteensa, jo senkin perusteella että maailmassa on ties kuinka monta eläinlajia. Ja jos jonkun lajin edustaja on välillä hetero ja seukkaa omanikäisten kanssa, niin sitten saattaa se sama eläin välillä harrastaa vähän pervompiakin juttuja, kuten sukulaisiin tai pienempiin sekaantumista.

On aika pelottavaa, jos eläimistä aletaan ottaa mallia.

Tämä tällä kertaa.:-)

Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22616537:
Pahinta mitä voin kuvitella tällä foorumilla tapahtuvan, olisi se, että te muut nimimerkit taputtelisitte minua olkapäälle hyväksyvästi ja pitäisitte minua lämpimänä, suvaitsevaisena, aikuisena naisena. Se on vähän sama kuin joku sanoisi päin naamaa että olen lähinnä pyöreä nolla tai ainakin keskinkertaisuus kaikessa kuviteltavissa olevassa. Eikä täällä kovin laajasti osata kuvitella.

Mutta sun mielipiteesihän tekee sinusta juuri keskinkertaisen perusjuntin. Ja suoraan sanottuna noi 1900 luvun alkupuolelta olevat sanakäänteet ja mielipiteet jotka perustuu pelkästään rasismiin, ihmisten eriarvoisuuteen ja ennakkoluuloisuuteen tekevöät sinusta melkolailla pyöreän nollan.
Että jos koitat olla jotenkin "erikoinen" kaksplussan foorumilla, tai edes oikeassa elämässä, niin metsään menee. Sinunlaisia ahdasmielisiä ihmisiä on maaseutu pullollaan. Ja kaupungeistakin teidät löytää erinäisistä kirkkkokunnista.

[QUOTE="Vieras";22619113]äiti44 ei ymmärrä niin monimutkaisia asioita kuin rehellisyys tai logiikka. Hän kokee asian perustelluksi, jos on haukkunut muita keskustelijoita.[/QUOTE]

Mutta säkenöivän älyn sentään minäkin tunnistan kun sellaisen kohtaan ja nyt kohtasin juuri täällä sinussa Suuren Ajattelijan ja älykön :D

[QUOTE="vieras";22619847]Eläimistä ei pidäkään ottaa mallia, eiköhän eläinjuttujen pointti ole siinä, että homouden luonnottomuus-argumentilla ei ole mitään pohjaa.[/QUOTE]

Eikä myöskään luonnollisuusargumentilla.

Jotkut haluavay uskoa että luonnollisuutta voidaan perustella eläinmaailman ilmiöillä mutta näin ei ole.

[QUOTE="Horuksen silmä";22620565]Mutta sun mielipiteesihän tekee sinusta juuri keskinkertaisen perusjuntin. Ja suoraan sanottuna noi 1900 luvun alkupuolelta olevat sanakäänteet ja mielipiteet jotka perustuu pelkästään rasismiin, ihmisten eriarvoisuuteen ja ennakkoluuloisuuteen tekevöät sinusta melkolailla pyöreän nollan.
Että jos koitat olla jotenkin "erikoinen" kaksplussan foorumilla, tai edes oikeassa elämässä, niin metsään menee. Sinunlaisia ahdasmielisiä ihmisiä on maaseutu pullollaan. Ja kaupungeistakin teidät löytää erinäisistä kirkkkokunnista.[/QUOTE]

Oletatko itse olevasi päinvastaisilla nykypopulistisilla suvismielipiteilläsi naula, joka töröttää muita nauloja ylempänä?

Eiks ole jännää että sinäkin olet massan mukana eteenpäin vyöryvä pyöreä nolla!? :D

Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22621301:
Eikä myöskään luonnollisuusargumentilla.

Jotkut haluavay uskoa että luonnollisuutta voidaan perustella eläinmaailman ilmiöillä mutta näin ei ole.

Määrittele toki "luonnollisuus". Jos viljelee luonnollisuutta ja luonnottomuutta yhtään minkään perusteeksi, on ne kyettävä myös määrittelemään.

Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22621325:
Oletatko itse olevasi päinvastaisilla nykypopulistisilla suvismielipiteilläsi naula, joka töröttää muita nauloja ylempänä?

Eiks ole jännää että sinäkin olet massan mukana eteenpäin vyöryvä pyöreä nolla!? :D

Mut katso sun ja mun ero on siinä ettei mulla ole mitään tarvetta koittaa olla jollain paskafoorumilla jotain olevinaan niin hurjan erityistä ja ladella sitten sitä rasistista kakkaa päivästä toiseen.
Yks hailee pitääkö jengi mua nollana tai massaihmisenä jossain virtuuaalimaailmassa :D
Äiti 44 ei ole edes ärsyttävä, ainostaan naurettava.

Se, että luonnossa esiintyy homoseksuaalisuutta on selkeä argumentti sen puolesta, että homoseksuaalisuus on ihmisellekin luonnollista. Se ei ole pätevä argumentti sille, ettei homoseksuaalisuus voi olla ihmiselle luonnollista. Ei, me emme tee kaikkea samoin kuin muut eläinlajit mutta monen lajin kanssa meillä on paljon yhtäläisyyksiä. Luonnossa esiintyy myös heteroseksuaalisuutta. Se ei tee heteroudesta sairautta tai väärää.

Luonnossa esiintyy kuule aika paljon sellaista, mikä ei ole tarkoituksenmukaista eikä edes lajin säilymisen kannalta toivottavaa. Osin kyse on jonkin tekijän aiheuttamasta poikkeavuudesta, väärästä kehityssuunnasta tms.
Toisaalta luonnossa esiintyy myös omien lajitovereiden syömistä ja jopa omien jälkeläisten syömistä ja tappamista, eli ovatkö nämäkin käyttäytymismuodot ihmiselle luonnollisia?

[QUOTE="vieras";22621352]Määrittele toki "luonnollisuus". Jos viljelee luonnollisuutta ja luonnottomuutta yhtään minkään perusteeksi, on ne kyettävä myös määrittelemään.[/QUOTE]

Ja vastapuolen homohännystelijöillä ei siis ole vastaavaa velvollisuutta määritellä käsite "luonnollisuus"?

No niin arvelinkin.

Samoin kuin ateistin ei tarvitse todistaa että Jumalaa ei olisi mutta uskovaisen pitää todistaa että Jumala on.

Yhteistyössä