Ä
äitix3
Vieras
Tuolta vauvakuume puolelta ei silmiin osunut sellasta ketjua, missä olisi neljännestä haaveilevia:/ olisin niin mielelläni vaihtanut ajatuksia toisen kuumeisen kanssa
meillä siis jo kolme ihanaa lasta (keskenmeno myös takana) ja nyt vielä kovasti olisi neljäs toiveissa, molemmilla