Heissan!
Maarit
Ihanaaa shoppausreissua, sieltä niitä saa ja löytää ja vielä hyvään hintaan!
Hipsunen
Onnea yllätyksestä =)
Adrianna
Jaksuja loppuodotukseen!!
Neljän Mamma 83
Tervetuloa ja onnittelut! =)
Elli
Ihanaa siellä on jo ihan just rakenneultra. Täällä ootellaan viel pariviikkoa
Mimmimami
Tervetuloa! Kesävauva sielläkin tulossa =)
HippuTar
Me kerrottiin joulun tienoolla siskoille. Mitähän niitä viikkoja sillo oli? Tais olla 10 tai 11?
Silleen et tiedettiin massussa olevan elämää.
Myy73
Tervetuloa ja jaksuja ultran odotteluun =)
Irmeli
Kiva et reissu meni hyvin ja et jaksoit kuitenki =)
MommysM
Olisko mulla tullut nyt n 3kg. Massu on kahteen edelliseen raskauteen nähden pieni. Neuvolassa oon ollut viimeks.. hmmm rv15. SF mittaa nyt ei olla viel otettukaan.
Mä kyllä kans vaatisin ja haluaisin koko arvioon. Meillä tää kolmonen oli rv 38+2 4080g enkä haluais yhtään isompaa kyllä synnyttää.
Me kans mietitään tota 4D ultraa. Kahden edellisen kanssa ollaan siellä käyty, ihan sukupuolen vuoksi ja ohan se makeeta nähä vauva siellä. Nyt ei vielä tiedetä halutaanko me tietää sukupuolta.. Mut ultraan haluaisin jo ihan hulluna.. Maha on niin pieni ja liikkeet olemattomat et meinaa huoli nousta..
Ja vai että suurperhe.. Hassu ajatus =)
(.)
Ei ihmeit..
Lehtis 18+4
Maarit
Ihanaaa shoppausreissua, sieltä niitä saa ja löytää ja vielä hyvään hintaan!
Hipsunen
Onnea yllätyksestä =)
Adrianna
Jaksuja loppuodotukseen!!
Neljän Mamma 83
Tervetuloa ja onnittelut! =)
Elli
Ihanaa siellä on jo ihan just rakenneultra. Täällä ootellaan viel pariviikkoa
Mimmimami
Tervetuloa! Kesävauva sielläkin tulossa =)
HippuTar
Me kerrottiin joulun tienoolla siskoille. Mitähän niitä viikkoja sillo oli? Tais olla 10 tai 11?
Silleen et tiedettiin massussa olevan elämää.
Myy73
Tervetuloa ja jaksuja ultran odotteluun =)
Irmeli
Kiva et reissu meni hyvin ja et jaksoit kuitenki =)
MommysM
Olisko mulla tullut nyt n 3kg. Massu on kahteen edelliseen raskauteen nähden pieni. Neuvolassa oon ollut viimeks.. hmmm rv15. SF mittaa nyt ei olla viel otettukaan.
Mä kyllä kans vaatisin ja haluaisin koko arvioon. Meillä tää kolmonen oli rv 38+2 4080g enkä haluais yhtään isompaa kyllä synnyttää.
Me kans mietitään tota 4D ultraa. Kahden edellisen kanssa ollaan siellä käyty, ihan sukupuolen vuoksi ja ohan se makeeta nähä vauva siellä. Nyt ei vielä tiedetä halutaanko me tietää sukupuolta.. Mut ultraan haluaisin jo ihan hulluna.. Maha on niin pieni ja liikkeet olemattomat et meinaa huoli nousta..
Ja vai että suurperhe.. Hassu ajatus =)
(.)
Ei ihmeit..
Lehtis 18+4