Neljättä kuumeilevat talvella 2013-2014

KAS
Mä niin mymosa toivon parasta. Pidän peukut ja isot varpaat pystyssä.

Ite menin tänään tilailee lisää vielä digejä :ashamed: Haluaisin nähdä siinä sen 3+... Vähän taidan olla pölö.

KAS
 
mymosa
Eli viime pe hormooni oli 159 ja nyt oli 1071.
17pvä neuvola ja ehkä ultra, mutta en tiiä ultrasta.. pelottaa se tuulimuna edelleen.

Mutta jos annatte niin pysyn täällä teidän seurana siihen asti kunnes varma ettei tuulimuna, pessimisti kun ei pety.
 
  • Tykkää
Reactions: KAS
Tunnostaa kyllä hyvältä mymosa kokeen tulokset ja jaksan uskoa siihen, että kaikki on varmasti hyvin. Ymmärrän myöskin huolesi. Olisiko sun mahdollista käydä ultrassa yksityisellä niin pääsisit mahd pian?

Tuhlasin tänään vielä 1 testin ja O näytti, joten olisko ovis ollut ja mennyt kun ekan kerran hymyili su aamuna ja vielä eilen aamulla, eiköhän? Pientä limailua on ollut vielä ja jomotuksia. Muissa kierroissa ei ole nännit menneet kipeäksi, mutta nyt näpöttää kokoajan ja on kosketusarat? Mä NIIN toivon ja jopa rukoilen, että onni potkaisee meitä! Kiertojen edetessä olen rauhoittanut mieltä alun hössötyksestä aika paljon, mutta sitä kun on mulle heti kaikki ihminen, varsinkin kun edelliset on tärpänneet nopeasti.

Nämä on taas näitä mun ajatuksia kun päivät matelee ja tylsistyttää...
 
mymosa
Mietin tuota ultraa yksityiselle, mutta sitten taas kun en yhtään tiedä viikkoja, niin voi olla myös sen kannalta parasta ootella tuota neuvolaa. Jos ei siellä ultraa niin sitten yksityiselle. Eli piinaavat viikot taas edessä..
 
Vau, tosi moni plussannu. meemii, Ansukka, mymosa onnea, oliks muita?

emilian miehelle tekis miel tulla paukuttamaan järkee päähän. Mut eihän ne miehet taida niin naisen vauvakuumeen päälle ymmärtää, varmaan ajattelee, että ei se niin iso juttu ole, et pari kuukautta taukoa yrittämisestä.

mymosa hienosti on testiviivat siulla vahvistunu ja labrassa myös hcg hienosti noussut, alkuviikot on kyl tosi piinaavia!

Omaa napaa. Kuvittelin, että me himmattas tää kuukaus vauvan teossa, kun mies oli siinä selkäleikkauksessa. Se leikattiin viime viikolla, ja ajattelinkin jo et ei tässä kierrossa mitään tapahdu, kun se on aika kipee. No sunnuntaina alko ovisoireilut alamahanippailuineen ja runsaine valkovuotoineen. Eilen ja tänään ollu kunnon ovislimat ja kivut. Ja sain kuin sainkin miehen kellistettyä eilen. Eli nyt sit vaan jännitetään et riittääkö eilinen talletus. En varmaan ees kuntouttavan hoitotyön nimissä saa miestä tänään enää jumpalle ;) ku häthätää pystyy kävelemään.

Kyssärinä et te ketkä oviksen limoista bongaatte, niin miten on tärppikierrot nenny. Eli ennen limoia pupuilut vai limojen aikaan?
 
Emmin mulla ovis + oli nyt seuraavana päivänä ku havaisin ekat märkyydet ei niinkään limat! Olin su iltana niin märkänä hommissa että luulin jo miehen tulleen ;):D;):D anteeksi...
Tärppiin en osaa vastata kun siitä 9-vuotta.
kiitos tuesta muutenkin ei ne miehet ymmärrä alkuunkaan.
Ja vaude ettei mennytkään kierto hukkaan teillä.

Voi mymosa sentään,uskon ja luotan sun pikkuseen...

marrasmasu täällä kans tissi ja nänni oireet alkaneet ;) jaiks...nyt plussataan jeee!!!
 
mymosa
Mä en osaa limoista sanoo mitään..

Todellakin plussaatte nyt ryminällä kaikki! :)

Sääliks käy terkkari joka alkaa tälle mahdolliselle ipanalle selvittää laskettua.. Toinen kierto pillereiden jälkeen, ei bongattua ovista jne.. :D
 
Joo mymosa takuulla on terkalla vaikeusia, mutta ultran perusteella sitten varmistuu... :)

Mä en itse usko mihinkään oireisiin, kun vaan siihen jos ja kun menkat jää pois oli viime loppukierto niin raastava!
Nyt kp21/26-31 ja niitä tuntemuksia on nänneissä, mutta on ollu aiemminkin ;) jotain nippailuja sillon tällöin vatsan sudulla mutta on ollu aiemminkin...
pitäiskö tällä kertaa oikein vaihtaa roolii ja ryhtyy himotestaajaks :D kun ei Sitte saada yritystä kai jatkaakkaan...
 
Huomenta!

Eipä mullakaan enään ole luottoa minkään sortin kolotuksiin kun niitä on ollut joka kierrossa ovulaatiosta lähtien. Voin kertoa, että kuulun niihin himotestaajiin ja aloitan yleensä liian aikaisin :) Aikaisemmat ovat näkyneet jo dpo 9 ja silloin olen ekat testit tehnyt. Jos hymiö tuli su aamusta niin ovis ma, joten olisko nyt dpo3? Onhan se toki niinkin et sitä pettyy jos mitään ei näy ja heitän hanskat tiskiin, mutta...

Vähiin käy kuumeilijat, hyvä niin! Toki olisi mukavaa saada juttuseuraa tänne enemmänkin.
 
Jee emmin takuulla, koskas olis hyvä? Ja marrasmasu mukaan...
(mitenkäs te tallettelitte emmin? Me täällä ja marrasmasu kans viime su iltana vikat tähän kiertoon) ja ovis kait meil molemmilla ma, ku saatiin digiin hymyt su ja ma. Iiiiiiiiiiks,kivaa.

Ihanaa mymosa eli ens ma, hyvä juttu niin ainakin jotain selvii, nyt vaan viikon loppuna jotain mukavaa puuhaa niin jaksat :)
 
Viimeksi muokattu:
KAS
Täällä onkin monta piinailijaa yhtä aikaa.

Toivottavasti mymosan piina loppuu maanantaina.

Mulla ens to ultra. Ei ole oireita oikein edelleenkään niin fiilikset aika epäilevät, vaikka vähäoireisia mun alkuraskaudet ovat pitkälti aina olleet.

KAS 5+6
 
emilia miulla oli todennäkösesti ovis tiistaina. En tikuta ovista, kun tunnen sen yleensä niin hyvin. Maanantaina ja tiistaina oli ovislimat. Tiistaina oviskivut. Keskiviikkona alko kuivakausi. Ja maanantaina oli ainoot talletukset, kerta rysäys, miehen selkäleikkauksen takia. Maanantai taitaa olla miulle testausta ajatellen viel liian varhainen ajankohta. Keskiviikkona vois jo kuvitella et jotain näkyis :)
 
Huomenta.

Ke sopii mulle hyvin. Onko muilla piinalijoilla tuntemuksia? Mulla taas vihloo ja kummastelen miksi joka kierossa näitä on kun ei ne ole lupaus mistään? Enemmin ei vihloisi niin vois kuvitella et jotain tapahtuu?
 
Mikä tilanne mymosa???
Jaksamista sinne tilanteeseen joka tapauksessa...

Täällä ei marrasmasu MITÄÄN oireita toistaiseksi...
Nyt jos ei tärpännyt niin ei oikeestaan haittaa muutenkaan nimittäin kokeilin ensi kesälle niin ihania häämekkoja että olisihan upeeta niihin myös mahtua, kun upeeksi itsensä kerrankin tunsi :).
Joten varmaan tulee jopa 3 kk.nkin tauko, Tän jälkeen. Ainakaan en nyt panikoi tärppiä/kiinnittymistä stressillä karkuun kun on ihan muuta mielessä!!!

Mites emmin oireet??
 
mymosa halauksia sinne! Luin tuolta hätähousuista siun tilanteen. Paljon jaksamista tilanteeseen!

Ja oireista, eilen oli kipuja jotka säteili nivusiin. Tänään etova olo, ihan ku mahataudissa. Mut toisaalta v-käyrä ollut myös kohdillaan, joka vois viitata pms oireisiin. Mieliala vaihtelee raskautumisen suhteen, välillä oon varma et nyt tärppäs ja toisessa hetkessä nauran itselleni, et sit ku täti taas tulee kylään niin voi itteensä hyväksi näyttelijäksi tituleerata ku kuvittelee mm pahoinvoinninkin. Muutamasti on repäsykipujakin ollut. Mut mut en tiiä, aika oireetonta ja sehän tässä piinaakin.
 
mymosa
Olin yön sairaalassa, vuoto runsastui ja kaikki raskausmateriaali mitä siellä sitten olikaan tuli jo kotona pois, kipujen ja vuodon runsauden takia pyysivät käymään ja jäin seurantaan, ettei aamulla tarvii lähtee uudestaan jos tarve kaapia. Tosin kolmen sektion takia eivät sitä olisi herkästi tehneetkään.

Tän aamun ultrassa näkyi enää vain pieni osa limakalvoa, eli jotain on vielä ulos tulossa, mutta niin hyvin tyhjentyi, ettei tarvittu lääkkeitä tms.. Hcg oli tiistaina 1071 ja eilen se oli reilu 1000 eli alkoi kyllä nopeasti laskea.

17pvä on hcg kontrolli ja 3vkon päästä ultra. Yrittää saa heti kun vuoto loppuu ja oma olo niin sanoo. Tyhjältä tuntuu.. itkut itketty. väsynyt ja heikko olo.
 

Yhteistyössä