NELJÄTTÄ kuumeilevat syksy 2012

Omppunen kiitos pahoitteluista=) ensimmäistä ja toista yritettiin 2-4 kiertoa, kolmoseen tarvittiin avuksi jopa terot, kierrot venyivät yli 30 päivän ja siis yk5 tuotti tuloksen. Nyt siis oli eka kierto, jonka aikana poistettin kierukka menkkojen loppupuolella, joten ei ihmekään jos ei tärpännyt:headwall: pitäisihän sen nyt hölmömmänkin tajuta. Nyt siis tuntuu kierto olevan sen 25, ainoa inhottava asia on se, etten muistanut kuinka kamalat menkat voivatkaan olla...tuntuu että koko alapää räjähtää:mad: Kierukka oli siis paikoillaan lähes viisi vuotta.
Ninetsukin kiertoilee aikalailla samoilla päivillä, onneksi tänne jää muutama vielä odottelemaan plussatuulia;) tuntuu noita raskautuneita olevan hurjan paljon, taitaa ensi vuosi olla vauvarikas vuosi.

Kerttu kp1/25 yk2
 
Heips

Nyt alkaa sitten meilläkin se yritys huomenna on kp1 ja yk1 :)

Ihan ilman ajattelemattakin tässä kierrossa tunsin oviksen niin selvästi, ettei mitään epäilystä. Me kuitenkin miehen kanssa niin harvoin nähdään, ettei varmaan ihan helposti tää neljäs lähde tulille. Eka raskaus lähti tokasta yrityksestä, toinen ekasta yrityksestä, kolmatta yritettiin kauemmin kun ei ollu oikein keskeytyksen takia pää eikä kroppakaan valmis uuteen raskauteen, neljäs raskaus taas alkoi varkain ja aluksi masussa oli 3 tulokasta, joista siis yksi syntyi.

Saa nähdä miten käy :p

Onnittelut plussanneille ja plussatuulia muille :)

Orchid
 
Onnea Kuumeileva äippäx3!! Pikaiseen päivittelen kännyllä... Nyt arviolta dpo1 ja ovis ainakin hyödynnettiin useasti:D Päätin että tässä kierrossa en tikuta ovista joten varmuutta dpoista ei ole!! Innokkaita ainakin oltiin joten nyt sitten vaan jännitellään pari viikkoo!! Plussatuulosia kaikille ihanaisille :heart:
 
kääkkis
ONNEA PALJON Kuumeileva äippäx3 :flower::heart:

Ninetsu: Mitä koiria sulla on ? Metsässä on aivan ihanaa liikkua nyt syksyisin, itse nautin omieni kanssa mahdollisimman paljon nyt juurikin metsälenkeistä, kun nippanappa ehtii vielä valoisaan aikaan (+ metsäjälki on mukava harrastus juurikin nyt). Meillä on kääpiöpinseri ja lk hollanninpaimenkoira, että ei ihan metsästyskoiria, mutta kaikkea muuta melkeinpä niiden kanssa puuhastelen :)

Mulla tärppäsi esikoinen heti, kun jätin pillerit ( Cypretyl ), toinen taisi olla 2 kierrosta ja kolmas myös 2 kierrosta PAITSI kierto oli aivan sekaisin- kiitos Yasmin pillereiden... Puoli vuotta yritettiin ja yhdet menkat tulivat, plussa sitten kp74 :) Nyt käytän Minipill-minipillereitä ja mietin meneeköhän kierrot näistäkin yhtä sekaisin, kun noista Yasmineista...Toivottavasti ei :|
 
YöksYöks, eilen ei oikeastaan ja tänään joo. Mulla on kyllä paha olla usein ennen menkkojakin..
AINAKIN kp 27 menossa. Tai siis palstaa vähän seurasin että 6.9 oon kirjoittanut että Ehkä alkoi menkat tai oli km, koska en pystynyt kävelemään alta 2km kotimatkaa kun olin kaksinkerroin. Pari hassua päivää taisi tiputella, mm lakana ei sotkeutunut saati en ostanut mitään maxisiteitä.
 
Viimeksi muokattu:
Mäkin voisin ilmottautu tänne, tosin oon ehkä enemmän taustahengailija.. Oon 30v kolmen pojan äiti (-07, -09, -11) pohjanmaalta.. Kuopus on nyt 1v 1kk ja kuukautisia on ollut vasta kolmet mutta hormonitoiminnan starttaaminen tuntuu kyllä hyvänä vauvakuumeiluna erityisesti n. Viikon kuukaudessa sekä mussa että miehessä.. :D kovasti viimeisen vuoden aikana mietittiin et seuraava saa sit odottaa useamman vuoden mut niin vaan on taas vauvalla lupa tulla..

Ollaan oltu tietoisia mahdollisista perheenlisistä jo pitkään joten meillä on nyt ollut autona wolkkarin caddy maxi life. 5-7 hengen paku ja 7 paikkasenakin meidän yksikkörattaat mahtuu kasaamatta perälle.. Eihän se nahkapenkkejä ja hienouksia haluvalle ehkä sovi mut hinta-laatu-tila on meistä erinomainen..

Nyt menossa suunnilleen kp 20/26-28 eikä tälle kierrolle ole suuria odotuksia miehen työmatkan takia.. Kasa testejä odottaa silti kaapissa malttamatonta testaajaa..

Plussatuulia ja leppoista lokakuuta..
 
  • Tykkää
Reactions: soja
Höh ei oo vielä sit kuitenkaan menkat alkanu.

Eli korjausta listaan... päivitän tilanteen kun ne oikeesti alkaa. Ikinä ei oo tälleen ollu myöhässä. Niin tietenkin nyt kun yritys pitäs alkaa... ärsyttää

Uusille tervetuloa.

Eli vielä Orchid kp 32/29? yk0
 
Koirathan (3 kpl) meillä on harmaita norjan hirvikoiria. Kaks on parivuotiaita ja pentu 5 kk kasvamassa. Yhtään niille ei oo ammuttu, mutta minäkin ensimmäistä syksyä mukana niin aina kun on mahdollista lähden metsään ja otan jommankumman noista vanhemmista tai molemmat mukaan. Kiinnostais kyllä opettaa niitä verijäljelle, mutta kun aika ei riitä kaikkeen. Mietityttää vaan jo, että miten ens syksynä jos tärppää.... Noh mummot on kyllä vielä ollu innokkaita hoitajia jos on tarvinnu.

-Ninetsu-
 
heips! Kp 27 muuttui kp 1. Vois luulla et siihen olis jo tottunu mut ei, kyllä se vaan otti päähän nytkin tosi kovasti. Se olis sitte yk 17. Kiva et tullu taas uusia ja plussanneita ja jee jee!! Että tervetuloa uusille, onnea plussanneille ja plussatuulia koko poppoolle.
 
*voimahaleja* äx3..Ja tervetuloa kaikki uudet, jotka ovat tiensä tänne löytäneet!
Itsellä hiljaiseloa...kp5/25, ensi viikkoa odotellaan ja lähestyvää ovista, joka toivottavasti tulee. Nyt siis oli ensimmäiset luomumenkat 5 vuoteen: / , kesto kolme päivää ja risat, eli aika helpolla päästiin.
Tämä odottelevan aika tuntuu vain niin pirun pitkältä...
Mukavaa perjantaipäivää kaikille:wave:
 
Pahoittelut, joilla kp1 :(

Mulle on iskenyt joku huono vointisuus. Toissapäivänä autossa tuli tosi paha olo ja elen ja tänään tosi ällä olo. Illalla meinas yrjö lentää ja nytki ällöttää. En silti usko raskauteem, en oo nyt testannut, mutta luulen, että mielikuvius tekee tepposet tai sitten mulla joku muu tekee pahoinvointia, koska viime viikolla yks ilta piti oksentaa, kun tuli huono olo, mies sillon sanoikin, että oon raskaana, mutta seuraavana aamuna testi oli negaa, sen jälkeen en oo testannut, päätin etten tuhlaa enää testiäkään ennen kuin oon varma, että on mahkuja tärpätä eli ekojen menkkojen jälkeen ;)
 
Aika hiljaista ollut tässä ketjussa. Omaa tilannetta sen verran, että ensi viikolla odotan menkkojen alkavan, jos ei sitten olisi niin käynyt että heti olisin uudelleen raskaana. Oireita ei ole, mutta ei kyllä menkka oireitakaan.
 
:hug: heille, joille täti tuli kylään.

Vaikka ite oonkin todella iloinen, että kierto itsellä käynnistyi vihdoin :)

Viikonlopun kunniaksi täti saapui 5 päivää myöhässä... no pääasia, että yritys pääsee vihdoin käyntiin :D

KP 3/29-34 yk1
 
Oi, uskaltaisikohan sitä taas tännekin ilmoittautua... Muutamia tuttuja nimiä näkyikin olevan edellisestä kolmatta kaipaavien listalta ;)

Olen siis 31v, kolmen tytön äiti (-02, -04, -11) Kanta-Hämeestä. Toive neljännestä on ollut jo pidempään ilmassa, mutta nyt se kuumeilu alkaa kolkuttelemaan ihan todenteolla, vaikka toisaalta nyt toivoisin, että tuo kolmas kirppunen saisikin olla pienin vähän pidempään...

Aktiivista yritystä EI vielä ole ja ehkäisykin (kumi) on ollut vielä käytössä, mutta josko sitä pikkuhiljaa...

Tärppionnea kaikille jo tosissaan yrittäville!! Minut voisi jo listaan lisäillä, niin voin täällä sitten kuumeilla muitten kanssa ja kasvattaa entisestää toivetta neljännestä vauvasta ;)

MimSe ja tytöt -02,-04 ja 11
 
Itse tutkailuahan minun ei pitänyt tässä kierrossa harrastaa ja menkkojakin odotella ihan rauhassa, kun en tiedä mitä km kierrolle tekee. Mutta menkkoja ei vielä kuulu ja tänään oli jo huono-olokin ennen ruokaa. Ensin tuli nälkä, mikä ei yleensä kerkeä tulla ennen lounasta ja sitten tuli etova olo. Ja syötyäni helpotti. Vielä en ala kuvittelemaan mitään, mutta kävihän se jo mielessä, että josko se taas näin helposti olisi alkannut.
 
kääkkis
Kuulostaapa alanna lupaavalta :) Itse olen huomannut raskauden ekana siitä, että en pystynyt juomaan vettä, se maistui aina kamalalle :$ Normaalisti menee varmaankin 2 litraa päivässä.

Tervetuloa MimSe :wave:

Tännekään ei mitään ihmeellistä, viimeinen ( ? ) pilleriliuska aloitettiin tänään :)
 
Tervehdys pitkästä aikaa ja :hug: joko ilosta tai harmituksesta itse kullekin..Tässä menkkoja odottelen ja toivon ehkäisyn pettäneen..No, se on turha toive mutta eipä nuita ajatuksia pääse pakoon itseltään...Koko ajan haaveilee unipussukan ostosta yms. mutta taustalla pysytään......................:headwall:
 

Yhteistyössä