NELJÄTTÄ kuumeilevat syksy 2012

Rixutin tervetuloa!!!:flower:

Eilen sitten käväisimme tutkimassa sitä juniorin sydäntä, poikaa vain nauratti kauheasti kun kuunneltiin ja koputeltiin;) Reilun viikon kuluttua laitetaan holtteri, seuraamaan sydäntä vuorokaudeksi ja sitten ultrataan myös sydän ja jos mitään ei löydy, tsekataan vielä aivosähkökäyrä: / toisaalta toivon ettei löydy yhtään mitään, mutta ihanaa että tutkitaan.
Omassa kropassa ei oireen oiretta!!!!!:headwall: eli luultavimmin menkat tulee sitten viikonloppuna....
Kerttu kp20/23-25
 
Moikka! :wave:

Mä voisin nyt liittyä tänne myös! :)
Suurperhekuumeilijoissa oon nyt pari kertaa kävässy (eri nikillä, kun mietin aluks, et jos joku tunnistais, kun piti vain haaveilla :) )
Mutta nyt haaveilu muuttuu yritykseksi kuitenkin, kuhan tästä seuraava kierto lähtee käyntiin.
Mulla on ollu nyt muistaakseni 4:t menkat kuopuksen jäljiltä ja kierrot ollu sitä mun vanhaa normaalia n.30-34 luokkaa ja mitään merkintöjä en ole edes menkoista jaksanut vielä tehdä, mutta kyllä suunnilleen muistan, koska viimeiset oli ja niistä n. 32pv ehkäpä tai siinä 30 paikkeilla kuitenkin, niin tässä odottelen uuden kierron alkamista, naamassa jo muutamat näpyt :) Kierto siis nyt n. 32/30-34 ja vielä yk 0 :)
Lapset meillä on syntyny aina kesäisin vuosina 07,09 ja 11. Kaikki tähän mennessä tärpännyt toisesta kierrosta. Jos yhtä nopeasti tärppäisi, niin jatkuisi sama tahti :D mutta ressata en asialla aio (katotaan vaan sitten jonkun ajan päästä :) ).

Pitääpä vähän vielä lueskella teidän ketjua..

omppunen
 
kääkkis
Tervetuloa Omppunen ja Rixutin :flower:

Rixutin: Me on varmaan kuumeiltu näitä nuorimmaisia jossain samassa ketjussa, kun olet niin tutun kuuloinen ? Tämä meidän nuorin ( poika ) on nyt 1v.7kk :)
 
Hei :)

Tervetuloa kaikille uusille!!!

Tämmöinen nopea päivitys vain puhelimella... Eli se täti ei tullutkaan silloin kun ilmoitin asiasta, eli tuon ensimmäisen sivun kiertopäivä on väärä..
Menkkamaisia jomotuksia on ja alaselkää särkee...nyt rinnat vähän aristaa... Ei mitään tietoa kierrosta...
No tänään tein apteekin oman raskaustestin ja kaksi viivaa tuli, en ole nyt varma tuliko viivat testiajan sisällä vai vähän sen jälkeen...onko kenelläkään kokemuksia kyseisestä testistä? Viivanpaikkaa? Väärää positiivista? Täytyy testata uudestaan ylihuomenna...
 
kääkkis
Tänne ei mitään ihmeempiä, flunssa vaivaa :/ Tänään ollut heikottava olo, ihankuin kuumeen jälkeen, mutta kuumetta ei ole ollut.

2 viimeinen pilleriliuska vetelee viimeisiään, viikonpäästä lähtee uusi ( ehkä se viimeinen... ;) )

Jokos Nelikko olet testaillut uudelleen?
 
Moi. Olis ensimmäinen työviikko takana. Johan kerkesinkin olla 10 vuotta kotona. Tai sellainen harjoittelupaikka tämäkin. Ihan kiva kun on muutakin ajateltavaa kuin tämä kuumeilu. Mutta ovulaation luulen bonganneeni tällä viikolla, nyt sitten vain odottelua.
 
Heippa kaikki!!!

Ajattelin tulla kertomaan kuulumisiani.

Täti 3 päivää myöhässä,rinnat kipeet ja turvoksissa(ollut kyllä ennenkin ilman syytä),väsyttää ja eilen oli kauhee migreeni(esikoista odottaessa migreeni lähes joka päivä kahden ekan kuukauden aikana)..
En vaan kertakaikkiaaan uskalla tehdä testiä..
Kun kahvi kuitenkin maistuu ja tupakkaakin oon pystyny polttaan ilman yökkäilyä(aina lopettanu plussan tehtyä).

Tuolla se testi kummittelee vessan kaapissa,jos vaikka viimeistään sunnuntaina tekisin..ellei täti saavu ennen sitä.

Syksyistä viikonloppua ;)
 
Kovasti plussatuulia kuumeileva äippäx3:heart: Itsellä mahdolliset testaukset ehkä ensi viikolla, tai sitten tätsykkä saapuu jo huomenissa/maanataihin mennessä. Rinnat täälläkin oireilee, etenkin kainaloiden puolelta, nenä tukossa ja nuhaa. Viluttaa, toisin sanoen ilmeisen selvä....flunssa;) Aamulla ei ruoka maistunut ja autolla ajaessa piti oikein yökätä muutaman kerran...kaikkea se kroppa tekee, kun oikein kovasti tahtoo luulla:saint:
 
hei...

Testattu on...tänään...eka testi meni taas sillain että en tiennyt oliko viivat tulleet testiajan sisällä mutta kaksi viivaa tuli...testiviiva tosin kontrolliviivaa heikompi mutta silti selvästi nähtävissä...

No nyt sitten testasin uudelleen...pissi rakossa ehti olla rakossa varmaan maksimissaan tunnin-puolitoista ja sekuntikello kädessä...niin kyllä siihen testiajan puitteissa piirtyi jälleen kaksi viivaa...mutta se testiviiva on tosiaan sitä kontrolliviivaa heikompi... en tiedä...
 
Onnea paljon kaikille neljättä odottaville!! :hug: :heart: Ihanaa!!!! Kaikkiko täälä on jo tositoimissa tai raskaana? Ajattelin, jos sais liittyä joukkoon iloiseen? :D Tosin pienellä poikkeuksella, itse en
ole raskaana...ainakaan vielä;) Kovasti oon tässä haaveillut neljännestä lapsesta. Mies on vähän vähemmän kuumeileva, mutta enään ei ole ehdoton ei linjalla, niin uskallan tälläisiä juttuja lukea ja kiusata itseäni niin, että vauvakuume kasvaa vaan=) Yritystä ei ole vielä, suunnitteilla poistattaa kierukka heti kun uskallan olla varma;) Meillä on 3 poikaa -05,-07 ja 09. Itse olen viel jonku aikaa 29v.
Arki on vauhdikasta töiden, koulun ja päiväkodin merkeissä, mutta jotenkin sitä on alkanut kaipailla vielä kerran odotusaikaa ja pientä ihmistä tän kaiken hulinan keskelle :heart:
 
Viimeksi muokattu:
Kiitos kaikille tervetulotoivotuksista! :)

Nelikko82 oikein paljon onnea! :heart: Kyllä se viiva voi olla haaleampi, vaikka kaikki olisi ihan normaalisti :) Riippuu kai testin merkistäkin, että toiset ei ole yhtä vahvoja, kun toiset.

Täällä nyt sitä tätiä odotellaan yhä edelleen.. :headwall: Kp n.35/30-34 (yleensä 31 tai 32) On mulla toki ollut ennen kuopusta yks kierto 26 ja sitten se mistä kuopus sai alkunsa, oli jotain 36. Että täällä pitää yrittää raskautumista aika pitkän aikaa kierrossa, kun oviskin kipuilee jotain viikon, niin sitä tarkkaa päivää ei voi tietää oikein, mutta miestä ei varmaan ainakaan haittaa :D Enkä mä nyt niin tekemällä oo tekemässäkään :)

Vitsit nyt pitääkin mennä, tuli menoa..

Paljon plussatuulia kaikille +++++
 
kääkkis Kiitos :) En mä ihan vielä täytä, en tämän vuoden puolella enkä alkuvuodesta, mutta aika menee niin nopsaa, että lähenee se munki päivä ;) Sulla jo melko lähellä, :flower: siis!!

Tänään miehelle puhuin mun suunnitelmista jäädä äitiyslomalle ja mitäs tuo möksähteli. Ei uskonut mun olevan tosissani, että näin pian. Jotenki oon ajatellut, että syysvauva vois olla kiva =) Mut se tarkoittaa sitä, että joulu-tammikuussa pitäisi alkaa yrittämään :p

nelikko82 Onnea :heart: kyllähän toi kuulostaa selkeältä plussalta!! Mullakin ollut testeissä haaleampi viiva ja kovin on paksuna oltu ;) eikai ne aina ole niin tummia.

Niin onko täälä kaikki jo yrityspuuhissa?? Onko kellään aikeissa loppuvuodesta alkaa yrittämään??:whistle: Tulee niin malttamaton olo itelle, kun kaikki plussailee :D Ihana kyllä, että plussailette!! Sitähän tää vauvakuume teettää, ainakin toivottavasti.
 
Heips!!

Eilen ilmestyi testiin selkeä plussa!!!:heart:
En olisi halunnut vielä asiasta ilmotella(sen verran taikauskonen olen ja yhden km kokeneena),mutta kun kävin tuon oirelistani jo kirjottelemassa.
Ajattelin vielä varmistustestin tehdä,kun en vaan luota tuohon tulokseen täysin..vaikka niin selkeä.

Nyt vaan toivotaan että kaikki menis hyvin.
 
Onnea paljon Kuumeileva äippäx3 ja tarrasukkia sinnekin pienelle, että jaksaa pysyä matkassa mukana! :heart:

Kerttu2013 pahoittelut sinne ei kaivatusta vieraasta! Saat sitten kiertokaiman hetkeksi täältä :) Minulla tosin pidempi kierto.. En tiedä oletko jo lähiaikoina kertonut, mutta onko teillä aiemmat saaneet alkunsa kuinka nopeasti?

Tässä ryhmässä näyttää hurjasti olevan yk1 alkunsa saaneita neljänsiä :) Onkohan se salaisuus siinä neljättä yrittämisessä, että tärppää vain herkemmin vai juurikin tässä ryhmässä :) Mä tähtään kovasti kans siihen, mut luulen kyllä, et ei nyt ihan ekasta kuitenkaan tärppää :)
Toki myös sitten on usempia kiertoja yrittäneitä : / ja toivottavasti jokaiselle haluavalle se pieni vielä neljännenkin kerran suodaan! :heart:

Eli täälläkin vihdoin tänään alkaa yk 1 siis kp1/n.30-34 (kaikkea silti ollut 28-37 väliltä ja nytkin 36, joka ei kuitenkaan onneksi ollut mikään ihan poikkeava)

Delia mä alle kuukausi sitten tulin kurkkiin tänne sivuille ja tarkoitus oli joskus vähän myöhemmin vasta alkaa mahdollisesti yrittämään sitä neljättä, vaikka kuume olikin kova, mutta sitten miehen kanssa päätettiinkinkin toisin, eikä täällä lukeminen ainakaan helpota kuumeilua, vaikka pääsee ainakin purkamaan ajatuksia :)

Yksi kysymys vielä kaikille, joilla joku (ensimmäinen) isommista lapsista on aloittanut eskarin, kun uusi vauva on syntynyt ja vielä siinä kesällä tai syksyllä, kun eskari alkanut, niin miten on sujunut kaikki? Helpompi varmaan eskarin aloittavan kanssa olla pieni vauva, kun koulun aloittavalla vai onko sillä merkitystä? :D
 
Viimeksi muokattu:
Der palsta. Oksettaa, väsyttää (no kolme alle kouluikäistä lasta..) ja pahaolo tulee josseibsyö. Oon himoinnut daimkakkua jo 4 päivää.
Olisin ostanut testin, muttei kaupassa ollut :D Pikkukylä niin ei kehtaa apteekista ostaa.
Kahteen viikkoon ei ole ollut ovista, oon huomannut sen viisi vuotta jo ilman tikkuja.
Ja kaiken huippuna meillä on ehkäisy ollut jokakerta :D
En tiedä pitäisikö toivoa vai pelätä, piti olla enää tämä tuleva vuosi kotona-ehkä toivon että hampaan vuoksi syömäni järjetön määrä särkylääkettä+ab vain olisi saanut nämä olot.

Terveisin yksi vainoharhainen x)
 
  • Tykkää
Reactions: soja
Heippa vain kaikille!
Viikonloppu oli niin touhua täynnä ettei tännekkään ehtiny... Koirien kanssa metsässä hyvin pitkälti meni lauantai ja sunnuntai..
Onnea Plussanneille!!! :heart:
Ei tärpänny ainakaan meillä ensimmäisellä kerralla, vuoto alko eilen ja melko lyhyeksi jäi ensimmäinen kierto, mutta paremmmalla onnella uus yritys. Ei onneksi ehi paljon miettimään ja pähkäilemään kun pitää synttärit järjestää tytöille, töissä käydä ja vapaa päiviksi hommata mummo lapsen vahdiksi ja ite painun koiran/koirien ja pyssyn kans metsään.

ninetsu kp2/24 yk2
 
Nelikolle hurjasti onnea :heart:

Kääkkis, kuulostat kyllä minustakin tutulle, oltaisiinko oltu kolmosten kuumeiluketjussa yhtä aikaa :)

Mä tuun varmaan hulluksi, kun ei kuulu menkkoja eikä testikään ole näyttänyt kuin yhtä viivaa... Kumma ettei nyt alkaneetkaan menkat yöimetysten loputtua vaikka edellisten jälkeen niin meni, eihän se aina noin mene toki, mutta sitä minä odotin. Ihan tyhmää!! En ala...
 

Yhteistyössä