NELJÄTTÄ kuumeilevat syksy 2012

nelikko82 tuttu hulluus!!!! :LOL: meilläkin vois "parhaassa" tai "pahimmassa" tapauksessa käydä niin, että olis 4 alle 3v. lasta jos nyt just tärppäis.... kaksoset kun vähän reilu 2v ja pienin alle 1v.... mut jos meille vielä neljäs ihme suodaan, niin sit on kyllä lapsiluku täynnä. ja 4. on mulle ainakin tosi kaukanen haave... vaikkakin ehkäisyä ei käytetä. mut jotenkin sen lapsettomuustaustan takia en osaa vielä uskoa että vois tärpätä...
 
Oon ihan hassu,kun alan kuvitella jotain oireita yms...,että olis tärppi käynyt:headwall:Tänään siis kp16 ja tiedän,että ovulaatio voi olla ennen tai jälkeenkin sen 15kp:n,mutta oviskipuja oli havaittavissa jo hyvissä ajoin ennen eilistä ja nyt tuntuu,että limaisuus on vähentynyt ja kummallisesti nippailee vasemmassa munasarjassa: /On siis ollut jo päiviä,ettei oo kipuillut ja nyt sitten taas: /Aiemmissa raskauksissa en oo oireita pongannut muuta ennen plussatestin tekoa,kun että rinnat on aristaneet,tosin oviksenkin aikaan joskus rinnat arat.Mulla raskausoireet yleensä tulee vasta testin teon jälkeen=)
 
Viimeksi muokattu:
Iltaa!

Tännekin pikaisesti kuulumia: tänää oli nt-ultra ja pikkainen kovasti jumppasi ja kuperkeikkasi siellä :heart: Aika vastasi nyt aika hyvin tuota ekan ultran aikaa ja sitä ei nyt lähdetty muuttamaan. Kokoa kaverilla oli jo 5,6cm ja turvotus oli 0,88, yhteistulos veriseulan kanssa saadaan noin viikon päästä.

Täältä ei vaan pysty olemaan pois ;) Kuulumisia tulee täältäkin luettua ahkerasti :D Tsemppiä piinailijoille :flower:

Autosta sen verran, että meillä on VW Touran 7 hlö ja VW Golf Variant, lapset 10v, 5v ja tuo 1,5v tällä hetkellä. Tuo vanhinhan ei enää tarvitse oikeastaan mitään, mutta tuo (tällä hetkellä) keskimmäinen käyttää koroketta ja nuorin istuinta ja tämän kaiken lisäksi meillähän on tuo "pieni" karvakasa joka nyt jo 9kk ikäisenä painaa tuollaisen 50kg, kyllä ajateltiin tuon Touranin kanssa pärjätä kun ja jos koko perhe lähdetään vaikka rattaatkin (tuplat?!) tarvii saada mukaan :D Vähän extremeä ;)

Nyt nukkumaan, kun viime yönä jäi aika vähiin jostain syystä :snotty:

natusani ja Usko-Eevertti 12+1
 
Plussatuulista perjantaita kaikille:wave:

Mukavaa Natusani,kun tulit kertomaan kuulumisia:heart:

Omaa napaa: aamuyöllä kännyin sängyssä ja kauhee paineen tunne ja nippailu tuntui alamahalla: /Eikä ollut pissahätäkään.Oliskohan vasta ovista tai jotain kiinnittymistä....

Kaikille mammoille vinkiksi,AVAlla alkaa lokakuussa erilaiset äidit,joka jaksossa seurataan eri äidin raskautta,synnytystä ja vauvan kanssa kotiin tuloa sairaalasta=)Itse aion sarjan katsella,onneksi on tallentava digiboksi,niin voi katsella kun itselle sopii:D

Missähän on Hellun Martta ja muut jo pitkällä kierrossa menevät?:attn:
 
Viimeksi muokattu:
Moikka, oon käyny lukemassa teidän tekstejä mut ei oo muka ollu aikaa kirjoittaa :/ No mutta, viikonloppuna piti olla ovis vaan ei ollut mitään oireita. Tai sit en ehtiny kuulostelemaan niitä kun oli omien muksujen lisäksi myös pieni yökyläläinen ja tuhottomasti kaikkea ohjelmaa. Normaalisti ovista ei kyllä oo voinu olla huomaamatta sillä oviskivut on ollu ihan kamalia. vauvakuume on superkova mutta nyt on sellainen olo et tais tulla hutikierto, varmaan liikaa työstressiä ja kaikkea niin oviskin jätti välistä. Nyt on normi pms-olo ja harmittaa jo valmiiksi.
 
Moikka, oon käyny lukemassa teidän tekstejä mut ei oo muka ollu aikaa kirjoittaa :/ No mutta, viikonloppuna piti olla ovis vaan ei ollut mitään oireita. Tai sit en ehtiny kuulostelemaan niitä kun oli omien muksujen lisäksi myös pieni yökyläläinen ja tuhottomasti kaikkea ohjelmaa. Normaalisti ovista ei kyllä oo voinu olla huomaamatta sillä oviskivut on ollu ihan kamalia. vauvakuume on superkova mutta nyt on sellainen olo et tais tulla hutikierto, varmaan liikaa työstressiä ja kaikkea niin oviskin jätti välistä. Nyt on normi pms-olo ja harmittaa jo valmiiksi.
Nuppunappi ei vielä heitetä kirvestä kaivoon=)
 
Esittelykierrokselle saapuu 35 - vuotias äiti, mies samaa vuosimallia. Lapset 5v, 7v ja 9v...kuumeilin tuolla suurperheen puolella, en oikein osaa päättää ollaanko me suurperhe vai ei:ashamed: mutta kiitos petronella09 kutsusta:hug: tänne nelosiin....
ja siis senverran tämän hetkisestä tilanteesta, että ensi viikolle on varattu aika kierukan poistoon. Mies siis näytti viime viikolla vihreää valoa, ja tämä tyttö tilasi samantien ajan poistoon. Ukkokulta sai pakokauhun ja nyt eletään harkinta-aikaa:(
 
Iltaa.

Nyt näyttäs siltä että mut saa taasen siirtää sinne taustalle..
Mies rupes taas jarruttelemaan..Vi...!!!,tää on henkistä väkivaltaa,
mun on niin paha olla:'(.

Mua ihan nolottaa,kun oon täällä niin hehkuttanu että vihreetä näytetty,ja taas saa vain pettyä,mua suututtaa niin pirusti:mad:

En enää tiedä kuinka suhtautua tähän.

Pidän teille muille peukkuja,ja toivon plussa-tuulia.
 
Syksyinen sunnuntai,itsellä jotain pientä flunssaa.


Kerttu2013
laitetaanko sinut listalle vai taustalle?

kuumeileva äippäx3::hug:taustalle nyt sinut siirsin,toivottavasti pääset sieltä takaisin mukaan kuumeilemaan:hug: Olisko vaan niin,että miestä jännittää/pelottaa mitä neljäs toisi tullessaan?Koettakaa jutella oikein kunnolla asiasta,eihän niin voi tehdä,että jatkuvasti mieli muuttuu: /
 
sojamukavaa että on muitakin "hulluja" kuin vain minä :LOL: En ole vielä puhunut tästä neljännen lapsen yrittämisestä kenellekkään kun varmasti ei kukaan edes osaa ajatella sitä kun meillä nyt vain on kotona pieni vauva... Uskon että uutinen olisi monelle aikamoinen shokki...mutta en välitä siitä asiasta koska ei kuulu muille monta lasta hankitaan kun itse jälkikasvulle hoidamme...mutta silti te olette ainoat minun ja miehen lisäksi jotka asiasta tietävät...

kuumeileva äippäx3 inhottava tilanne ja varmasti olet vihainen ja tunnet itsesi petetyksi asian suhteen... Juttele miehesi kanssa ja selvittäkää miksi mies vaihtaa mielipidettään... Voihan se tosiaan olla että on "paniikissa" sen suhteen miten pärjäätte kun neljäs lapsi tulee... Ja aina väitetään että naiset vaihtavat mielipidettään ja että olemme ailahtelevia mutta joopa joo, tässä jälleen nähtiin että kyllä ne miehetkin osaa... Mutta tsemppiä sinne, älä lyö nyt vielä kirvestä kaivoon:heart:

Kerttu2013sinulle myös tsemppiä että saatte asiat miehen kanssa puhuttua että valo taas palaisi vihreänä :heart: ehkä niitä miehiä vaan pelottaa ja mietityttää...mutta kun ei ole sanonut ehdotonta ei, niin toivoa aina vielä on.

Omaan oloon ei oikein mitään ihmeitä, vähän flunssaa pukkaa... Ja kai nuo hormoonit alkaa taasen toimia normaalisti kun eilen pongasin naamasta finnin!!! :kieh: Mulla kun ei kyllä usein noita finnejä tule, viimeksi tuli naamaan finni kun aloin odottamaan tokaa lasta... Ja juu, vaikka nyt finni löytyikin, en usko että nyt jo olisin raskaana, en todellakaan... Mutta jospa laittaisi nyt nuo vanhemmat pojat ulos kun on kiva ilma ja eiköhän tuo vauva kohta tuolta herää...pyykkiä ja ruoan laittoa siis..
 
Nonniin... KP 4/?... ja YK 1... Nuo voi mulle lisätä, kierron pituudesta kun ei oo mitään hajua kun nyt loppu ne pillerit ja niiden mukaan en sitä merkkaa kun ei luomuna oo ollenkaan sama..
Tila-autoja tässä on jo tullu sivusilmällä seurattua ja myös noita vaunu- ja kaukalomarkkinoita... Pikkusen vähän liian aikasin, mutta hätähousu ku oon... Ja ne on niin ihania tai no oikeastaan kaikki mikä liittyy vauvoihin niin alkaa olemaan niin ihanaa...
Hulluhan sitä on ku mieleni muutin ja kaikille kerkesin informoimaan ettei enää vauvaa meille, mutta luojan kiitos olen nainen ja sen antamalla oikeudella voin muuttaa mieltäni miten haluan... :LOL:
 
kääkkis
Juu... Tämä taustailija on alkanut miettiä jo vauvalle nimeä :LOL: Onhan mahdotonta... Enää 2 kk ja sitten mietitään haetaanko pillereitä lisää vai ei :)

Tervetuloa porukkaan Kerttu2013 :flower:

Toivottavasti Kuumeilevä äippäx3 pääset miehesi kanssa yhteisymmärrykseen :hug:
 
Uusi viikko pyörähti käyntiin ja kierron loppu häämöttää,voi kuinka tuskastuttavia nää loppukierron päivät on: /Oma olo entistä flunssaisempi.

Pidetään peukut pystyssä kääkkis,että siirryt pian taustalta tositoimiin:D

Missähän luuraa ne,joilla kierrot menneet täyteen jo ajat sitten:whistle:

Voi kun nyt pian saatas tämä syyskuunkin plussapino auki:D
 
Moikka
Olen käynyt lueskelemassa teidän tekstejä ja nyt taidan uskaltaa ilmoittautua mukaan. Meillä neljännen teko alkanut vihdoin, kun menkat alkoi synnytyksen jälkeen. Kierroista en tiedä, mutta yk 1 menossa. Ikää minulla on 30 ja lapset on p-06, p-09 ja t-11.
 
Petronella09 saat lisätä minut viralliselle listalle.
Puhuttiin viikonloppuna ja päädyttiin tulokseen; TJOT, eli kevääseen saakka yritetään ja jos ei kuulu siihen mennessä on luonto päättänyt niin.
Keskiviikkona siis kierukan poisto ja sen jälkeen yk1.

On se vain jännä, kun kävelee ulkona ja katselee ympärilleen, joka toinen on raskaana ja loput työntelee vauvojen vaunuja...
Eilenkin kaupassa edessämme oli maailman suloisin vauva ja tuo suloinen tyyppi heitti hampaattoman hymynsä miehelleni, oli mies myyty!!!
 
Heippa.

Tiedän että miestäni jännittää,
hän on sanonutkin pelkäävänsä että mitä jos kaikki ei menekkään hyvin..

Ymmärrän täysin pelot,pelkään itsekkin..
Mutta tämä edestakainen soutaminen ja huopaaminen on henkisesti tosi raskasta.

Saatiin eilen puhuttua,ja tais tajuta kuinka tärkee asia tää mulle on.
Nyt taas näyttäs siltä että toiveita vois ollakkin,mutta en lähe viel tälle asialle liputtamaan.
Katsotaan mitä aika tuo tullessaan;)
 
Ja maanantai taas... Kummaa kun on koko ajan maanantai ja maanantaisin paistaa aina aurinko! No, ei pidä valittaa säästä ainakaan.
Alanna, pahoittelut keskenmenosta :'(. Itse en ole sellaista kokenut, mutta voin uskoa että se on raskasta!

Kuumeileva äippä; pidän peukkuja ettei miehesi enää jarruta. On se ärsyttävää kun miehet vatvovat edes takaisin.

Kerttua toivotan tervetulleeksi joukkoon. Toivottavasti käyntisi on lyhyt.

Täällä täti tuli kylään perjantaina, eli menossa kp 4/23-26. Tylsä aika tää alkukierto kun ei mitään tapahdu, saa vain odottaaaaaa...

Nyt on sitten se tila-autokin hommattu, eli enää ei puutu kuin se vauva :). Kesäkuun vauva olisi kyllä erittäin tervetullut, eli pitää tässä kierrossa patistaa miestä oikein kunnolla sänkypuuhiin:LOL:

Oikein aurinkoista syyspäivää täältä päin!
 
Alannalle pahoittelut keskenmenosta, en voi ees kuvitella miten pahalta susta tuntuu :( Toivottavasti tärppäis pian uudestaan ja onni kestäis!

Kuumeilevalle äipälle, toivotaan että mies lakkaa jarruttelemasta :) Miehet ei aina ihan ymmärrä miten vakava asia vauvakuume on :D


Menkkojen pitäis alkaa viimeistään viikonpäästä, ehkä jo viikonloppuna. Oireita ei oo mitään poikkeavia, mulla on aina huonovointisuutta ennen menkkoja, oon herkkä hormoneille :/ Edelleenkin epäilen ettei mulla ollut koko ovista ja harmittaa nää pitkät kierrot kun sit aina seuraavaa kiertoa ja uutta mahdollisuutta joutuu ootteleen.
 
Alanna:hug: pahoitteluni...Ei kai sanoja muita tarvita.

kuumeileva äippäx3 Tuo teidän pähkäily on niin totta ja todellisesta elämästä, suoraan kuin meidän viikonlopulta:) Välillä tehdään vauvaa päätäpahkaa ja sitten iltaisin, kun koko perhettä väsyttää ja lapset ei usko, kiukuttelee...tuntuu ettei KOSKAAN enää vauvaa meille...aamu koittaa ja mieletön vauvan kaipuu on taas palannut;)
Tuo kierukan poisto jänskättää kyllä, ainoa hyvä(huono) puoli on se, ettei menkat ole koskaan loppuneet kierukan vuoksi. Kierto on kyl aika lyhyt 23-25 päivää....ja siis nyt kp4.
 
Alanna Pahoittelut, ihan kamalaa!
kuumeileva äippäx3 Jotkut miehet vaan osaa olla vaikeita! hitto.

Ja Onnea niille jotka ovat plussan saanu ja natusanille joka kävi kuulumisia ilmoittelemassa, hyvä et kaikki sujuu hyvin :D

Joo täällä olis sitte kp 5. huohh. En oikein tiiä et pitäiskö varuiks varaa lääkärille aika et josko ne tarkistais et kaikki on varmasti kunnossa ku ei tää ennen NÄIN vaikeeta oo ollu.
 

Yhteistyössä