Heippa! :wave:
Täällä uusi nelosen kuumeilija. Meillä on kuopus kans vuosimallia -11 kuten
Neppisneillä. Kaikki tavarat on laitettu kiertoon ja tässä sitä ollaan... No, mikä sen ihanampaa kuin tehdä vauvahankintoja :heart: Oispa vielä sitä ylimääräistä rahaa
Elikäs, meillä on se tilanne että alusta asti on "tiedetty" että neljä on meidän luku. Kolme on uusi kaksi eikä haluta kuulua enemmistöön
No ei vaan, mieheni ainoana lapsena muistaa aina muistuttaa siitä, mikä se meidän perintö tulee tässä elämässä olemaan. Ei ainakaan meidän opiskelut, työpaikat tai vähäiset säästöt vaan ne lapset. Itsellä meinasi mennä pupu pöksyyn, kun kolmen lapsen kanssa arki olikin hullunmyllyä. Nyt on tosiaan nuorin yli 3-vuotta ja arki rullaa iisisti eteenpäin. Neljäs ois enemmän kuin tervetullut!
Nyt mennään kp 18/28 ja ovis on yritetty hyödyntää vaikkakaan just ovispäivän iltaan ei saatu jumppaa aikaiseksi. Laitoin r-tikut tilaukseen ja aion ottaa tästä yrityksestä kaiken irti - viimeistä kertaa kun kuitenkin viedään. Eli testailun aloitan viimeistään dpo10. Hullu mikä hullu
opcorn: Voi olla toinen ääni kellossa ens vuonna jos plussaa ei kuulu.
Meillä aiemmat on tärpänneet nopeasti: eka yk3, toka oli yllärivauva valemenkkoineen kaikkineen ja kolmas yk2. Ja olette puhuneet vuoden ajoista, meillä on touko, kesä ja jouluvauva. Nyt jos heti tärppäis, niin tulis toinen toukovauva. Haluaisin tammi-helmivauvan jos sais päättää, mut ehdottomasti kaikki käy
:attn:
Painostakin olette jutelleet. Mulla on ylipainoa. Noin 7 kiloa jos mietitään bmi:tä ja normaalipainon ylärajaa. Haluaisin kyllä pois ainakin sen 10 kiloa. Mulla on aina tullut raskaana ihan sairaasti painoa ja aina on th siitä marmattanut. Olen joka raskaudessa joutunut sokeritesteihin, onneksi ei ole r-diabetestä todettu koskaan.
Miten teidän synnytykset?
Mulla on sellainen ajatus, että saisin jotenkin puhuttua itselleni nyt vikalla kerralla sektion, sais siinä samalla sitten sen sterilisaation.. Mutta oon niin onneton näyttelijä, että ei ne taida sitä mulle antaa. Oikeaa syytä on siinä mielessä, että kaks viimeistä muksua on olleet jättejä ja ovat vähän jääneet jumiin ja toinen joutui lastenosastollekin vuorokaudeks kun jäi synnytyskanavaan jumiin silleen, että hapetus kärsi. Mutta kun mua ei oikeasti pelota, niin miten sitä osais esittää.. :saint:
Emmama: mä oon jo kans tutkinut vaunuja. Hulluja tässä ollaan!