Neljättä kuumeilevat kevät ja kesä 2014

maisakaarinalla viivat vahvistukoon!

emmin: i feel you, todellakin!!!! Itsekkin odottanut tärppiä mukamas liian kauan vaikka periaatteessa 2 kiertoa meni harakoille miehen töiden takia. Aikaisemmat raskaudet tärpänneet yk3 ja 4.

Ovulaatiota en siis tikuttanut mut oireiden perusteella on ollut tai on tänään? Talletuksia tehty ke, pe ja tänään ja vois jatkaa vielä ja sextailla ihan muuten vain mut joo, simoja pitäis olla huudeilla ;D
 
Mulle vois laittaa tuohon yk:n kohdalle TJOT, laskin tarkasti niin nyt on yk16, mutta kun oon imettänyt siinä vielä pitkän aikaa (lopetin marraskuussa) ja meillä tämä asenne on kuitenkin että tulee jos tulee eikä "oikeita" päiviä lasketa niin turhaanpa siellä noin hurjat lukemat keikkuu :D . Ovistikkujakaan en oo käyttäny ollenkaan.. Oon nyt kaks viimeistä kiertoa yrittäny mitata aamulämpöjä, Nyt oon ihmetellytkin kun ennen menkkoja lämmöt kävi korkeimmillaan 36.9 ja edelleen tänä aamuna oli 36.6, siis eipä paljoa vaihtele nuo lämmöt... :eek: Mistä se sitten kertoo, osaako kukaan sanoa? Enkö ovuloi vai mitä? Mittaan siis suusta joka aamu ennen kun nousen sängystä ylös.. Viime kierrossa näillä päivillä oli jo tippunut 36.3 joka on normiämpöni. Olisinkohan nyt vaan tulossa flunssaan tms. ja siksi lämmöt ei tipu tuonne normaaliin.. Ehkäpä tuo lämpöjen seuraaminen ei oo mikään hirveän fiksu idea :D

Onnea plussanneelle! :)
 
Kp 5/32-34 ärsyttävä täti jäikin pidempään... 3kaamospäivää + raivotuhrupäivä! Eli ei vuoda ei edes pyyhkies ja olin ihan innoissani eilen ettei tarviikkaan 6-7 päivää kärsiä vaippapöksynä ni eikö sit tänään taas lorahti kerran ja sen jälkeen ei taas yhtään mitään...

mun pitäis malttaa 5.4. Asti olla pissaamatta ovistikkuihin ja siitä sitten aloittaa 2 tai jopa 3 tikun kans etiäpäin... no niitä ainakin on riittävästi. Eipähän lopu kesken... mut sais nää turhat päivät nyt kulua hiukan nopeemmin!!!!

ONNEA MAISAKAARINA :) <3
 
Onnea maisakaarina :flower:

Nyt mä tunnen sen kp17 ja vasemmalle puolelle alavatsaan vihloo! :) onkohan auttamatta liian myöhästä tallettaa tänään, viimeks olikohan toissapäivänä?

Lämmöistä: Mulla on oviksen jälkeen nega-kierroissa laskenu lämmöt siihen 36 pintaan. Sitten kun on sattunut plussaamaan (2 kertaa) niin lämmöt on pysyny melkein 36.8-37. Mittaan heti sängystä noustessa vessareissulla. Niin ja se normilämpö on 36,5 mulla. :) En kyllä tosin muista laskiko se päiväksi oviksen jälkeen, josta sitten nousi vai...
 
Täällä piinapäivät alkaneet! Luulen, että ovulaatio on ohitettu ja kaikkemme on tehty, jotta raskaus voisi alkaa.

Onko teillä muilla havaittavissa huonoaoloa ovulaation aikaan? Mä olen jo useampana kk pannut merkille, että aina näin puolessa välissä kiertoa olis huono olo, eilenkin oksennus ei ollut kaukana!!! Tänään ihan erilainen olotila. Voisko johtua hormooneista?

No jaa, päiviä kuluttamaan ja laskujen mukaan seur menkat tulee 5.4. tai sitten ei :)
 
Hei! En saa punakynää tabletilla. Olin lokakuun 2014 odottajissa kunnes meni kesken. Nyt pitäisi olla rv 2+4 eli minun tapauksessani huomenna torstaina on pakastetun alkion siirto ( pas) ja olen siis huomenna raskaana käytännössä.. ( tiedän, omituista. Itse olen jo tottunut ) Yritän neljättä. Minulla on poika -08, tyttö -10 ja toinen tyttö -13. Odotan innolla positiivista testiä! Tähän mennessä 3 onnistunut ja 3 mennyt melko alussa kesken. Onnistuminen ei
liene silti enää 50/50 koska ..no köh, ikää tulee joka kk lisää :p. Mieli säilyy silti valmiina uuteenkin syntymän iloon !
 
Viimeksi muokattu:
Täällä hiljakseen mukana! Tauko kierron joku noin kp.15 ehkä ja viikon petikammari kielto päällä :-( . Menis jo Tää kierto äkkiä!!!!
onnea plussanneille ja tsemppiä muille etenkin ja valtavasti sulle marrasmasu.
Aurinkoista viikonloppua :)
 
Huomenta!

Taitaa kaikilla olla kierrossa odotteluvaihe? Kovin hiljaista on :)

Mulla varmaankin kutakuinkin menossa dpo5 jos ovulaatio on ollut suht samoilla päivillä kuin aikaisemminkin? Yrittämisestä ei ollut puutetta ja sepä on niin tuuria miten tässä elämän ruletissa käy.

Kiitos emilia tsempityksestä, kyllähän sitä toivoo et saisin plussan vielä joskus.

Hyvää viikonloppua kaikille!
 
Alkio on kohdussa.. Varhaisimman testin voi tehdä vasta 6.4 ttä. Mutta teen herkän testin varmaan 7.4 ttä.. Virallinen testipäivä olisi vasta 10.4 ttä. Huh, hu.. ei voi odottaa :D. Tuntuu jo etukäteen että taas menee kesken. On niin iso asia jos raskaus onnistuukin.

hyvää viikonloppua!
 

Yhteistyössä