Neljättä kuumeilevat kevät ja kesä 2014

Tänään 23/27 ja aamulla testasin ihan selvän negan. Jotenkin oon menettänyt toivoni tähän kiertoon. Olo on surullinen.. Oloa ei yhtään helpota se, että näin unta jossa sain plussan testiin. Putosin niin korkealta kun sit testiin tuli nega. Että näillä tunnoilla lumiseen lauantaihin.
 
marrasmasu:toivotaan joulupakettia sinne! :)
emilia: Miten kävi?
muillekkin plussasadetta ja malttia testailuihin. Eikait niitä haamujakaan näy ennen dpo 10 vai olenko väärässä? Mulla näkyi tosi hailu päivää ennen menkkojen alkamispäivää kaksosistakin. :eek:

(.) vuoto loppui tuossa keskiviikkona. Mulla on ollut kaverin vauva välillä tässä hoidossa ja ajattelin, jospa se sais mun pään käännettyä kuumeen suhteen. Eipä käynyt niin, vaikka pikkutyyppi itkuinen onkin. Toki mulla on tässä vielä vuosia tuhlattavana, mutta ei nuo lapset ole aiemminkaan helposti tulleet. Ajatteleehan sitten väkisin, mitä se yritys mahtais sitten 40+ olla :eek:.
 
Täällä kp.2 . Ei suosinut onni 2 päivää ennen ovista touhuttuun "salayritykseen" ;) .No viellä Tää kierto ja sitten on mies luvannu olla täysillä mukana, joten sitä odotellessa ja tammikuun lahja sitten tähtäimessä, koska eiköhän Se ovis tässäkin kierrossa yli hypätä :( .

Mites muut jännäilijät????
 
31/28-30-32 ei juuri mitään... liukasta ja märkää kellarissa.

80emilia: mun laskujen mukaan vielä yksi kierto niin sit vasta menee varmuudella tammikuuhun. Olen itse aina kauhee laskemaan kaikkia päiviä eli jos huomenna kurvaa täti niin ensikierrosta jos tärppäis LA olisi vasta 24.12. Olisko se sitten niin kiva :D

Katsellaan mitä tää päivä tuo tullessaan ;)
 
kp 31 eikä menkkoja.. testi nega, mikä nyt oli odotettavissa näillä dpo:illa.. varoitus tädistä kyl tuli, kun pyyhittäessä veriviiru.. joten kaippa huomiseen mennessä alkaa..positiivista, että kierto palautumassa siihen mitä ollutkin ennen, eli 30-35.. jospa toi oviskin joskus tulisi oikeeseen aikaan :)
 
Juu niisku-rouva ihan oikeessa olet ja samaa tarkotin,mutta taisin hieman epäselvästi itseäni ilmaista :);) . Eli yritin sanoa, että Tää kierto viellä ollaan tauolla, josta siis tulisi joululahja, mutta sitten ensi kierrossa siis Se tammikuun nyytti tähtäimessä :) kun päästään taas vauhtiin :D .

Jänniä hetkiä teillä käsillä-toivon onnistumisia, vaikka kovin alussa yrityksenne ovatkin. Mutta vauvakuume on vauvakuume ja tiedän, että sen pahin oire on KAIKKI MULLE JA NYT HETI :D !
 
Huomenta!

Hiljaiseloa täällä kun ei tapahdukkaan mitään.. Lukemassa olen kyllä käynyt.

Mahtoiko kaikille tulla nyt oikeat kp:t?

Tämän kierron laskettu menee tosiaan joulukuulle ja olen miettinyt sitä, että pitäisikö skipata ohitse tämä kierto vaikka onhan se nyytti tervetullut milloinvain :)

Ollaan oltu niin kiireisiä kun tehdään kotona pientä pintaremonttia ja muutetaan huonejärkkiä. Muutenkin jatkuva raskauden ajatteleminen on helpottanut ja sepä tulee kun on tullakseen, sen olen nyt näinä kuukausina ymmärtänyt.
 
HUomenia :)

Mulla on lukihäiriö joten 80emilia älä välitä mun teksteistä niin justiinsa :ashamed:

Tilanne seuraava: kp 32/ eikä mitään käryä mistään. Ei plussaa, ei tätiä... pää särkee, huono olo. lämmöt 36.6 kainalosta joten aika normit jo :) Odotellaan odotellaan ja odotellaan...
 
:headwall::headwall::headwall: että tollasta tänään... on siis testiajan ulkopuolella ilmestynyt tulos :/ ja tuolla toisella palstalla aloin miettimään et jos ovis onkin ollu vasta 6.3. Niin vasta ylihuomenna pitäisi piirtyä selvää tulosta. Hättäsestä päästä kärsii koko muija ;) :D :D
 
Tänään testattu kun huomenna pitäis alkaa menkat. Testiin saatiin joko tosi hailu haamu tai viivanpaikka. Mitään oloja ei ole menkkojen alkamisesta, yleensä on. Perjantaina testaan sit uusiks jos ei menkat ala siihen mennessä. Huono olo on aamuisin ja aina voisin nukkua.
 
Jännät paikat monella :D

Täällä on aamulla testattu puhdas nega, mutta sen jo arvasin joten ei edes harmita, ja yrityskertakin oli vasta ensimmäinen niin jaksaa vielä ajatella positiivisesti :p

Toivottavasti menkat alkaa parin päivän sisään eikä kierto venyisi mahdottoman pitkäksi, päästäisiin uuteen yritykseen.

Isot tsempit piinailijoille!!
 
Moi taas. Joskus syksyllä täällä kirjoittelinkin, mutta sitten tuntui että antaapa olla koko asia.. No samassa tilanteessa ollaan, eli ei oo plussaa tullut.
Voisin kai hypätä joukkoon mukaan ja käydä sillon tällön päivittelemässä tilannetta... vaikkakin jotenkin on alkanut tuntua, että saahaankohan me ikinä sitä neljättä.... Onkoha tässä kuumeilussa mitää järkeä? oiskohan järkevää yrittää keskittyä johonkin ihan muuhun nii jos vaikka yllättäen huomaisikin olevan raskaana.. :)

No joka tapauksessa, viimeiset kierrot on menny mulla niin että en oo enää kuvitellu oireita, vaan oon joka kierron lopussa ollut 100% varma, että ei oo tärpänny. Tänään alkoi joku yk20?! En tiiä tarkasti, koskapa noin vuosi on siitä kun menkat alkoi kolmannen lapsen syntymän jälkeen ja kierto on keskimäärin 23-26päivää... mutta kuitenkin menkkoja on ollut jo liian monet :/

Siispä mulle voipi laittaa kp1/23-26

Plussaonnea kaikille!
 
Kp 33/32... jos nyt mennään mun elämäni pisimmän kierron mukaan..tämän aamun testin jälkeen ei myöskään yhtään viisastunut. Menkkamaisia tuntemuksia. pöksyihin lorahtelee mutta osoittautunut tähän mennessä valkkariksi. Lämmöt seilailee 36.4-37.5 joten en usko niihinkään :stick: Mutta odotellaan nyt sit vielä viikonloppuun ja toivotaan ettei tää kierto nyt ihan mahdottomuuksiin veny... parhainta olisi kunnon plussa. :D
 
kp 34 ja menkat hukassa, jollei tänään sit ala kun näin kirjoitan.. testi negaa, tosin dpo 8 tai 9 vasta.. tai ehkä joku haamujen esiäiti, mutta on joku halppis testi ja siinä näkyy viivan paikka vaikka ei olisikaan raskaana (tullu muutama kokeiltua).. toiveita siis, mutta toisaalta ei osaa toivoa tärppiä.. mulla ollu aikasemminkin kierrot pitkiä, joten odottelen vielä..
Onnea vauvahaave!! :hug:
 
Onnea vauvahaave, sunkin vierailu täällä jäi lyhyeksi :)

Tervetuloa uudet, lisään teidät listaan tämän päivän aikana.

Petipuuhat kuukkareiden jälkeen elvytetty. 1 ovulaatiotestipuikko on kaapissa ja jos menis viime kierron mukaan ja dippais sen kp11 lauantaina?
 
Jepulis sieltä se kurvas mutta ehkä parempi näin, ei se ennenkään ekasta oo tärpänny mutta uskon vahvasti että ainakin yritystä oli kiinnittyä koska täti tuli 2 päivää myöhässä.

Eli YK 2 :) 1/32-34 ja miehen sanoja lainatakseni " tästä ei pidä lannistua päästäämpähän useammin hommiin " :D :D :D :LOL:
 

Yhteistyössä