Neljättä kuumeilevat kevät ja kesä 2014

Moikka :) pääsiskö tänne jutskailee... en löytänyt aktiivista ryhmää missä haaveiltaisiin viidennestä... pillerit lopetin helmikuussa,eka yrityskierto meneillään... ja mitä vielä....kierto tällä hetkellä 18/28-32?!?!?
 
Omakotitalossa asutaan. Omia makuuhuoneita ei lapsille ole, makkareita on kolme joista yksi meidän käytössä eli vanhemmilla. Tällä hetkellä lapset nukkuvat samassa huoneessa ja yks huone on vierashuoneena ns. mummin huoneena.

Ovis pongattiin eilen ja käytettiin kyllä tehokkaasti. Nyt vaan sit jännitetään kuun lopulle.

Tänään on nyt ostettu ensimmäiset tavarat tulevalle vauvalle kun löysin tarjouksesta. Osa tavaroista tietysti on valmiina edellisiltä mutta osan myin syksyllä pikasesti pois silmistä.
 
Iltoja... me asustellaan omakotitalossa ja isommilla omat huoneet pienemmillä jaettu huone ja tilaa nyt on yhdelle vielä. Olen itse 25 ja mies 29... paljon keskusteltiin tästä viimeisestä ja päätettiin että nyt tai ei sitten enää ollenkaan. Sain tietää viime syksynä että sairastan nivelreumaa joten sekin painaa vaakakupissa... tällähetkellä pärjään lääkkeillä joita voi tarvittaessa myös syödä raskaanakin vaikkakin en mikään lääkkeiden suosija olekkaan. Ja lapset ovat 6v kohta 5v ja kaksoset 2.5v...

En millään jaksais odottaa ensiviikonloppuun jolloin todnäköisesti täti pitäisi saapua. Ja muutenkin vaikka 4 lasta jo onkin niin on tämä tunteikasta ja jännittävää. Oviksen taisin niippailujen perusteella bongata alkuviikosta... toivottavasti ei menisi kauaa pikku viitosen haaveiluun :)
 
Huomenta!

Mun kierto täisi tosiaan jäädä jännäämättä kun sextailtiin kp 8 ja ovulaatio hymiö tuli kp11? Mies oli juuri tuolloin reissussa. Oloissa ei mitään mainitsemisen arvoista, ei menkkakolotuksiakaan...

Jotain kivaakin! Anoppi ja hänen miehensä tulevat tänään meille ja me lähdetään viettämään vkl miehen kanssa kahden :)

Mukavaa viikonloppua kaikille!
 
Eilenpä tänne kirjottelin ,mutta johki näköjään kaikki katos :(

no oppuf tsempit uuteen kiertoon, kyllä Se plussa vielä tulee :)

Toivottavasti marrasmasulla ollut ihana v.loppu kahden miehen kanssa <3

Täällä joku päälle kahdenkymmenen kp. PE ja la oli kovasti vihlontoja vasemmalla, mutta semmosta ollut monessa muussakin kierrossa, eikä mulla olis ees lupaa toivoo plussaa, kun tauko käynnissä, mutta ainahan sitä miettii että jospa olis vahingossa onnistanutkin, vaikka jäihän toi meidän ovista lähinnä ollut kerta pari päivää ennen ovista, joten ei sinänsä edes oltu ihan oikeeseen aikaan liikenteessä. Niin ja vasta nyt v.loppuna oli seuraava joten Se ovis putos tohon väliin :(:(

Niisku-rouvalla jännät paikat tulossa ensviikolla sekä olikos Se nyt vauvahaaveellakin jolla ovis tuli kunolla hyödynnettyy :) Olikos muitakin ensviikon piinailijoita?
Meinasitteko ennakkoon testailla ? Millon jos? :)
 
Viimeksi muokattu:
Meillä testaus menee 1,5 vikon päähän jolloin kuukautisten pitäisi alkaa. Mä en varmaan testaile paljon ennakkoon, tietysti jos oireita on paljon niin voin viikonloppuna testailla. Etovaa oloa on ollut nyt useampana aamuna ja alavatsalla lievää piston tunnetta. En tiedä sitten mistä johtuvaa mutta tosiaan ovis hyödynnettiin ja meillä ei ole aikasempiakaan raskauksia tehty montaa kuukautta ;)
 
Moikka pitkästä aikaa! Me tässä vähän kriiseiltiin parisuhteessa ja oltiin jo vähän et haudataan kaikki vauvahaaveetkin. Nyt on juteltu paljon ja mieskin edelleen haluu neljättä niin jatkamma kuumeilua ja yritystä!

Onnea kaikille plussanneille! Ja tsemppiä kaikille tädin kohdanneille! Ja tervetuloa uudet!

Miulla alko ovisoireet kp 16, mut ovistesti oli negaa. Ovistesti oli plussa perjantaina, ja mies huiteli maailmalla joten lauantaina vast pupuiltiin. Toivotaan et tärppää. Viimekierrossa oltiin päivää ennen ovista puuhissa. Katsotaan ja jännätään, melko skeptinen olen plussan suhteen.

Me asutaan 80neliöisessä paritalossa. Ahdasta on mutta sopu sijaa antaa :)
 
Iltoja... kyllähän tää malttamaton mamma alkais testailee heti huomenaamusta ja koko viikon... jos vaan testei olis ja kukkarossa pennosia... pakko pitää alkuviikko kiireisenä ettei kerkeis ajattelemaan koko asiaa mut vaikeeta tulee olemaan ;) Hiukan vihlontaa tuntunu oikealta nivusten kohdalta mistä veikkasin oviksenkin... väsyttää ihan sairaasti vaikka vielä alkuviikosta olin täynnä energiaa. Samoin ruokahalut on ihan omissa mitoissaan... 22/28-32 apuaaaaa... plussatuulia muille ja armoton tsemppipeukku uuden kierroksen aloittaneille :)
 
Mullakin maisakaarina seilannut kierto nyt puolen vuoden ajan pillereiden lopetuksesta 26-32 kp.n välilä ja kerran oli ovis just kp.16 ja menkat alko kp.26 ei siinä kauhesti kiinnityy ehi! Gyne ei puuttunut tohon ollenkaan, kun kuulema on jo aiemmin ollu raskaana niin sen ei Pitäis haitata, tiedä häntä! Nyt oli viimekierros kp.18 ja menkat alko kp.30 eli just toi 12 päivää. Tiukkaa on! Toivon sulle kuitenkin kierron pidentymistä :)
 
Täällä ei ainakaan taideta jännäillä yhtään, ovista en ole bongannut testailuista huolimatta ja pupuilutkin jäänyt minimiin :/ Ei mulla kovin korkeat odotukset näin ensimmäiselle kierrolle ollutkaan mutta olisihan se ollut jännää :)
 
24/28-32 sekalainen fiilis :/ eilen olo oli jotenkin energinen pitkästä aikaa... alaselkää juili ja rinnat pisteli... oli vahva ajatus mahdollisesta raskautumisesta :) Mutta tänään onkin ihan eri ääni kellossa, liekö lasten kiukuttelulla osuutensa kun valtasi paniikki mihin liemeen mä olen itteäni pistämässä. Yksi lapsista on menny ku mielipuoli pitkin kämppää kiusaten muita lapsia... esikoinen on alkanut lällättää ja kauhiat riidat päällä koko ajan. Toinen kaksosista huutanut tänään X asennossa lattialla "ota sylkkyyn" viisi kertaa... legot on lennelly, ruoka oli pahaa... tää nyt tälleen pintaraapaisuna ;) nyt onneksi se "paha" ruoka syöty ja kaikki omissa sängyissään päikkäriaika! Jes!

Testasin muuten eilen kun hätähousu olen... sain haamun... tänään nega (eri apoteekin omat testit) katotaan jos pystyisin olemaan huomenna ilman testaamista ja sitten ylihuomenna testailis...
 
Niiskurouvalla jännät paikat :) Meillä muuten samat kp.t tarkistin niin mullakin tänään kp.24/26-32 :) mullakin oli viikon loppuna kaiken maailman nippailuja ja su ja ma rinnat kipeet ja tänään hupsis kaikki oireet katos :( tosin meillä nyt ei noi mahkutkaan niin kovin hyvät oo yritystä kun ei ollu ku Yks oviksen nurkilla eikä sekään ku sen pari päivää ennen... Vai mikäs Se tyttö taktiikka oli ;) no Joo siis meil Tää tauko siis tauko ja tauko kait eniten miehellä, mutta koko ovis aika vältettiin :( .Mikäs dpo sulla? Mulla kait 7 jos ovis ehkä oli viime viikon ti :) . Koitahan jaksaa siellä kotona :)

ehkä Pepa ovis on vasta tuloillaan jos kierto palailee älä luovuta vielä :)
 
Viimeksi muokattu:
mulla vasta ovis tuli tänään.. ainakin tikut vahvat vasta nyt.. muutenkin ollu ovi vasta kp:llä 18-20.. ja nyt kp 25.. saa nähdä miten kierto pitenee ja tuleeko menkat milloin.. :/ sekaisin koko kroppa vielä imetyksestä.. jännää siis..
 
Päiviä ;) Ahistaa niin hemmetisti... huomenna lääkäriaika ja olisin ruikuttanu lääkkeiden vähennystä... mutta ei vieläkään mitään kunnon haamuja/viivoja ole tikkuihin tullut joten tuskin saan poistettua yhtä lääkettä listaltani :/ samoin eilen tuli magneettikuviin kutsu joka on viikon päästä eli tällä hetkellä on ristiriitaiset tunteet... ja vähän jo alan toivomaan ettei tärppiä olisi tullut koska jos kuvista löytyy syy mun jalkakipuun ja se ei olekkaan vielä reumaan liittyvää voisin päästä eroon kokonaan lääkkeistä. Toisaalta jossittelu ja arvuuttelu on ihan turhaa on vain otettava se minkä elämä antaa :) tänään 26/28-30-32 ja ovis oli joko 2.3. 3.3. 5.3
 
Huomasin muuten tänään vasta et olen menny päivän jäljessä :D eli viimisessä tekstissä oikeat kp :D ja sit tässä on vielä sekin että edellinen kierto oli 62!!! Pillereillä... ja lopetettuani pillerit niin viikon päästä eli 15.2. Alkoi vuoto mutta loppui jo 17.2. Eikä ollu mitenkään runsaat... joten kp on arvio (28-30-32) en tiedä voiko heti palautua... ja hei - 6kg viikossa eli mun kroppa tekee ihmeitä :) ja anteeks nää tekstit on aika paljon mun napaa ja minä minä minä... mutta en voi muillekkaan puhua... paitsi nyt miehelle mutta hällä on ressiviikko töissä ni en viitti hössöttää :D mukavaa pikkulauantaita kaikille ;)
 
Mulle on tullut kauhea halu testata. viikon päästä kuitenkin vasta pitäis menkkojen alkaa. Mutta sellainen joka kuukautinen outo mahan juilinta viikon ennen menkkojen alkua puuttuu. Paha olo on joka aamuinen vieras. Kuitenkin jotenkin en jaksa uskoa, että heti olis tärpännyt vaikka ovis tehokkaasti käytettiin. Millä mä oikein kestän vielä viikon....
 
Jos sulla vauvahaave dpo 10 vähintään niin testiä kehiin saattaishan sielä jo haamu kurkkia kuullostaa lupaavalta :)

niisku-rouvan kanssa oltiin siis sittenkin samoissa kierto päivissä :D niin ja,kiva vaan kun kerrot kuulumisia :) tsemppiä magneetti kuvaan!

Täällä on tänään astunut kiukku kylään, joten taitaa tehdä täti tuloaan :( . Marrasmasulle tsemppit uuteen kiertoon. Nyt hyödynnätte parin kierron jälkeen oikein varmistellen, niin eiköhän Tää oo sun plussa kierto :)
 
Huomenia... taas testailin hätäpäissäni...mutta niin kuin monet aikasemmatkin kerrat mä nään sen viivan ja muut ei... eli viivan paikka taitaa olla ja hemmetin kuvitteellinen näkökyky...tänään 27/28-30-32 alamaha sattuu samoin alaselkä... lämmöt 36.8 kainalosta... vatsa kiertää. Eilen palelutti nukkumaan mentessä ja hetken päästä kauhee tuskahiki... itkettää ja kiukuttaa... mut näähän voi enteillä tädinkin vierailua:/
 

Yhteistyössä