Neljännestä Kuumeilevia vol2

Heipsan!
Pikkuneidin 1,5v neuvolalääkäristä tultu eli neiti on omalla "käyrällään" niinkuin kuuluukin =) painoa oli 10,350 ja pituus 78 et ihan mukavasti kasvanut ja saihan se siihen paperiin muutaman hailakan viivan piirrettyy :heart:

Kysyin sitten lääkäriltä kun sama vanha tuttu et kauanko pitää olla yritystä niin sanoi että vuosi :ashamed: sitten vasta mahis päästä verikokeisiin ym eli vielä puolivuotta ainakin yritettävä ennenkuin täällä pääsee kunnalliselle puolelle ja yksityiselle en lähde maksamaan ja lääkäri kyllä meinasi et imetyksestä kuitenkin niin vähän aikaa et maitohormooni voi olla sen verran korkea että vaikuttavut ovulointiin jne. et jatketaan harjoituksia :ashamed: Eiköhän se täti sieltä perjantaina saavu :(

Tiukunäiti Olenpas ollut taas ajattelematon, lukenut mutta en reagoinut eli ONNEA PAINONPUDOTUKSESTA :flower:

Kohta lähdettävä töihin niin siksi näin nopsaan :wave:
 
Huomenta!
Minnes meidän pinolaiset ovat kadonneet :eek: :eek:

bojoing samoissa kp.ssa mennään, mitkä tuntemukset?

Täällä polttelis ostaa jo tänään testi ja testailla mutta toisaalta pitäis vaan odottaa huomiseen ja katsoa et kurvaako se tätsy kylään mut kun ei malttais :ashamed: Jos tänään ostan ja nään siinä testiviivan niin päivä meneekin sit siinä et yritän tihrustaa sitä moneen otteeseen et jos siottenkin tulis siihen jotain värii jne.
Tällä kerralla ollut huomattavasti enemmän tuota juilimistä ja knippailuu jopa vasemmalla puolella kuin aikaisemmin ja jo reilun viikon säännöllisesti joka päivä, kokoajan itselleni hokee et kyllä se perjantaina tai viim. lauantaina tätsy hyökkää, mietittävä et imetyksen lopetuksesta vasta vajaa 3kk ja siihen mahtuneet vasta yhdet menkat :headwall:
Lisäks ei ole kuvotusta, ei tissit arat eikä muitakaan raskauteen liittyvää :ashamed: Nyt siis en ole vielä ainakaan rakentanut sitä ns. "pilvilinnaa" jonka olen aikaisemmilla kierroilla jo ehtinyt rakentaa et ei ainakaan korkeelta pitäis olla tiputus =)

Tänään ja huomenna vapaat, aika menee siivotessa. Jospa saisi pääsiäissiivousta kun ensviikolla tuokin jo tulee :) ja joku suht koko pääsiäisen töis :/

Jos on hyvä ilma niin ulkoillaan taas neitin kanssa päivväreiden jälkeen, neiti viihtyy ulkona :) Välillä tai aikasta useest " karkaa" naapuriin, siis lähtee tietämme pitkin kävelee kattomaan kummiaan jonne matkaa n.500m. Onneks tie jossa hyvin harvoin menee autoja, siis tottahan mä meen peräs siis muutaman metrin pääs viimeistäään tai heti vieressä et ei yksin mene :)

Mukavaa päivää ja tulkaahan nyt hyvät immeiset jotain edes kertoilemaan ettei mun tartte yksin tääl olla :ashamed:
 
Huomenta!

äiti vm70 Toivottavasti olet raskaana :heart:
Tule sitten kertomaan, kun olet testannut :)
Saako kysellä minkä pituinen teidän neiti oli 1 vuotiaana?
Kun tuo meidän typy oli nyt 74cm.
Pojat ku olivat 79cm ja 77cm 1 vuotiaina ja sitten olivat molemmat 86cm 1 1/2 vuuotiaina.
Tiukusta tuskin niin pitkä tulee.
Mulla oli vähän haikea olo kun Tiuku täytti 1v, kun se ei ole nyt enään vauva.
Mutta kyllä nuo napero-ikäiset ovat myös ihania :heart:
Tosin ihan pienihän tuo vielä on :D
Ja tietty kaikki lapset ovat ihania :)

Mitäs muille kuuluu?

bojoing Mikäs tilanne sulla on?
Toivottavasti olisit raskaana :heart:

Mulla ei vielä ole minkäänlaisia tuntemuksia, mutten vielä pitäisikään olla :D
Vuoto kesti "vaan" 6 päivää.. Toivottavasti tämä kierto olisi lyhyempi.
Jotenkaan en usko raskautumiseen piiiitkään aikaan, imetysen takia.

Iloista päivää kaikille
ja plussatuulia! :heart: :heart: :heart: :heart: :wave:
 
Tänne ei kuulu juuri mitään...siksi ei oikein tule kirjoitettua,vaikka joka päivä käyn kuulumiset kurkkimassa =)
Odottelelen siis koska ne menkat tulis sen kaavinnan jälkeen...viimeks meni yli 6 viikkoa,kun jälkitarkastuksessa ultrasivatkin varmuudeksi kun niitä ei ollut kuulunut :( joten tuskin tulevat vielä moneen viikkoon...
Toivottavasti äiti vm70 ja bojoing plussaatte molemmat vielä tällä viikolla :heart:
Ja nyt valmistautumaan töihin lähtöön *plaah* pitäsi tietenkin olla onnellinen kun on töitä...mutta kun nyt ei vaan jaksais innostua ja hymyillä asiakkaille :kieh:
Plussatuulia kaikille ja aurinkoista päivää (tosin täällä ei vielä paista)
:wave: -mami09-
ristiinkulkija :hug:
 
pitkästä aikaa...
:hug: kaikille tarvitseville.
meillä alkaa seuraavasta kierrosta tjot "yritys"
menkat alkaa viikon päästä suunnilleen.
mulla ei oo palavaa vauvakuumetta (miehellä senki edestä),
ehkä kuume nousee ku menkat loppuu.
autokoulun aloitan tällä kuulla joten ei haittaa jos raskaudun heti.

km täällä on kirjoiteltu.
mulla on 3km takana.
6,11,5 viikoilla.
esikoisen jälkeen peräkkäin.
niistä on jo 4v mut silti kauhulla odotan ekaa 3kk odotusta.
(ehkä se on yks asia miksen innokkaasti odota ens kiertoo)
mies ei halua edelleenkään niistä puhua joten joskus mielessäni mietin niitä.
minkä ikäisiä ne olis ny,näköisiä niistä olis tullu ym.
monet sukulaiset vähättelee km joten kaikki oon pitäny sisällä.

ny vaan panostan omaan vapaa aikaan enemmän koska tiedossa on 1v paussi.
(loppu raskaus supistusten takia ja alku vauvaaika imetyksen takia)
tänäänki meen tanssimaan seinäjoelle cumulukseen.ny sielä esiintyy varjokuvia ja parin viikon päästä finlanders..ihgu :whistle:

tykkäättekö te käydä tanssimas?yhes vai erikseen?
mä rakastan tanssimista,mies ei.mä käyn kavereiden kans tai yksin.
tänäänki meen yksin,kuski kyyttää.sit ku on ajokortti niin pääsee helpommin lähtemään. :p
 
Heippa!

Kiitoksia kannustuksesta taas ja tää malttamaton on nyt parina päivänä saanut hailakan haamun testiin!! Nyt en innostu vielä liikaa, edes mies ei tiedä vielä kun haluaisin kertoa ensi viikolla hääpäivänämme tämän uutisen mahdollisen selvän plussatestin kera. Noita vaaleita viivoja oon ennenki saanu ja kuitenki tätsky on tullut mutta josko nyt.. toivon kipinä heräs kun äsken sain clearbluen testiin myöskin päiväkusi haamun. Pregentstickiin tuli aamupissasta ihan testiajalla vaalean haalea toivottu viiva..

Oireita ei ole, siis sellaisia selviä raskausoireita, menkkoihin viittaavaa hermoilua yms kyllä!

Mutta ei hehkuteta vielä.. :ashamed:

äiti vm70 : Mikäs siellä tilanne??

mamma84: Tää ainaki tykkää tanssia, ja kaikki menee vaikken osaa juurikaan mitään mutta omilla sovelluksilla sit mennään :)

Nyt hetkeksi leikkiin keskimmäisen kanssa ennen ku esikoinen tulee koulusta, palaan vielä kurkkimaan kuulumisia myöhemmin.. :wave:
 
bojoing peukutukset että viivasi vahvistuisivat :heart:

:ashamed: täällä testattu päiväpissast pregentstickillä mutta ei muuta kuin kontrolliviiva mutta siinähän herkkyys 25 et jos tätöstä ei kuulu niin testaan aamulla uudestaan kun toinen tikku vielä paketista tallessa ;)

Täälläkään ei oireita, suuntaan tai toiseen mutta vaikka tätönen saapuisikin niin hyvillä mielen katson tällä kertaa eteenpäin, en jää asiaa murehtimaan :)

mamma84 :ashamed: mä en osaa tanssia, eikä kyllä miehenikään :ashamed: Häävalssissammekin olisi saatu piirrettyy aikasta monta neliöö lattiaan jos olisi liitu ollut aikanaan jalkapohjassa :LOL:

Tiukun äiti pikkuneitimme mitat 1v.nä 8,940 ja 72cm eli pituutta saanut sen 6cm puoles vuodes :) Meillä ollaan kyllä "lyhyitä" kaikki, minä 166cm, mieheni 167cm ja esikoinen 150cm meidän jämäpätkä ja keskimmäinen 160cm. Esikkomme lyhyys kyllä periytynyt minun suvustani, isäni ja vaarini oli jotain 155cm luokkaa ja äitini samoissa.

Nyt jatkamaan siivousta jospa se tätikin sittenkin eksyisi matkalla jos oikein ahkeraan luuttuan nurkat, erehtyy osoitteesta :kieh:

Mukavaa perjantaita kaikille, päivittelen het kun tätsy saapuu mut viimeistään aamulla mitä testi näytti jos silloin enää tarvetta testailla :)
 
äiti vm70 :hug: Haleja sinulle! :hug:
Hyvä että sulla on positiivinen asenne :)

Mä olen vaan välillä mietiskellyt että kuinkahan pitkä tuo tyttö on vaikka 1 1/2 tai 2 vuotiaana ja esim. minkäköhän kokoinen haalari menisi ensi syksynä/ keväällä jne.
Mä kun menin ostamaan 86cm nyt täksi kevääksi :ashamed:
Piti sitten ostaa myös 80cm.
En sitten tajunnut et on isoveljiää pienempi. Tuo 86cm meneekin varmaan sitten vuoden päästä :D
Mä olen lyhyt myös (156cm) ;) Että tuskin typystäkään hirmu pitkää tulee..
Jotenkin mulla on sellainen muisitikuva että mun sisko oli 2 vuotiaana n.80cm.
Mä taisin olla melkein 5cm pidempi. Nyt aikuisena sisko on sen n.5cm mua pidempi :D

mamma84 mä en osaa yhtään tanssia :ashamed:
Mä olen nyt ajatellut vähän samaa että "nautin vapaa-ajasta vielä kun voin" :)
Tai siis oikeastaan olen yrittänyt miettiä niitä "omia juttuja" ette vauvakuume yltyisi liian kovaksi :ashamed: Osasinkohan nyt selittää..

Mies herätti taas mut. Se raukka ei osaa nukahtaa jos ei mua saa herätettyä.
Vaikka on niin väsynyt ettei jaksa valoja sammuttaa :headwall:
Mä teen muutenkin 100% (no 99,9%) kotityöt+hoidan lapset , laitan miehen tavarat paikoilleen kun ei "osaa".
Yleensä joudun aamulla siivoilemaan esim. sen kahvimukeja, vaatteita, lautasia jne.. joita se on illalla/ yöllä "levittäyt".
Mua niin raivostuttaa, kun se ei tee mitään mun puolesta :kieh:
Se ei voi tehdä mitään ja sanoo suunnilleen näin "en mä tee kun säkään et sitä tee". Jos siis pyydän vaikka antamaan iltapalaa lapsille..
Anteeksi purkautuminen :ashamed:
Mä olen vaan aika vihainen kun mut herätetään keskellä yötä, ilman hyvää syytä.

Mites te muut saatte nukkua? Herätteleekö lapset tai mies yöllä..
Olisi niin ihana saada 1 yö nukuttua ilman että kukaan herättä :)

Hyvää yötä kaikiklle! :)
 
Huomenta!
Tiukunäiti :hug: :hug: Voi sinua, sano miehellesi ettet sä olen sen äiti vaan lasten äiti ja sen kyllä kuuluu myös tehdä kotitöitä. Kurjaa tuollainen herättely :ashamed:
Miellä onneks saadaan aikasta hyvin nukuttuu yöt, harvoin pikkuneiti herää tai sit itsellä stressiä et sen täkia herää tai näkee painajaista ei muuten.
Jaksuja sulle :hug: :hug:

Mutta täällä ei sen kummempaa, tätönen tuli siis eilen ja nyt sit ootellaan et taas pakkaa muutaman päivän pääst kamppeensa ja päästän yrittää sitä 2010 vauvaa =)

bojoing tilannekalluppia? ;) Täällä peukut, varpaat edelleen sulle pystyssä :wave:
Mukavaa viikonloppua kaikille :wave:
 
Huomenta!
Tulin kurkkii bojoing tilannekalluppia? ;) Täällä peukut, varpaat edelleen sulle pystyssä =) :wave:

Mun piti ottaa tätsyn tulo ihan ok mutta kyllä mulla sittenkin eilen pääsi itku taas asiasta, en jaksanutkaan olla niin vahva kuin halusin :ashamed: Kiukuspäissäni töissä paiskoin kamoja kaapeista ja pakkasesta kun vain mielestäni "heitelty" sinne. Työmotivaationi oli erittäin syvältä ja olin muutenkin niin kipeä, pää, selkä ja maha :(
Tänään kyllä taas parempi mieli vaikka kunnon vuoto saisi alkaa eikä tällaista suht niukkaa et päästäisiin eteenpäin ;)

Mukavaa sunnuntaita kaikille :wave:
 
äiti vm70 :hug: :hug: Kyllä ne menkat aina laittaa harmittamaan vaikka kuinka oilis asennoitunut siihen että ne tulee...kuitenkin pohjimmiltaan sitä raskautta toivoo kun sille on mahdollisuuden antanut. Mutta onneksi täti häipyy kohta ja pääsette yrittämään vauvaa vuodelle 2010 :heart: Itse kun olen joulukuinen niin lapsena se harmitti, kun lahjoja sai muutenkin harvoin...Nythän se on mukavaa vanheta vasta kavereista viimeisenä =)
bojoing joko uskaltaa onnitella?
Tiukunäiti :hug: :hug: :hug: ja tänne saa tulla aina purkamaan pahaa mieltä siitä ei tarvii anteeksi pyydellä...helpottaa omaa oloa kun saa pahaa mieltä karkottaa!
Täällä ei tapahdu yhtään mitään...tosin makuuhuoneessa on taas ollut enemmän vipinää kun on kaikki raskaushormoonit kaikonnet ja samalla katos se järkky väsymys...
äiti vm70 Työmotivaatio on täällä kans kadonnut tyystin...töissä käyn kun pakko on...aina ottaa kyllä päähän kun sinne menen ja vielä enemmän kun sieltä lähden...miten ne työkaveritkin voivat olla niin syvältä :kieh:
Onneksi on pääsiälomaa 4 päivää...mies kyllä menee sillonkin töihin :( mutta saan olla sitten lasten kanssa,kyllä me jotain kivaa keksitään!
:wave: -mami09-
 
Huomenta!
mami09 Kiitos =)

Mun tätylin kyläily on todella outu :( Parina päivänä tullut mutta niukkaa ja yöllä ei mitään mutta nyt aamulla pyyhittäessä taas paperiin jää :headwall: Vuotais sit ja kunnolla kun kerta tuli kylään eikä tälleen pelleilis :ashamed:

Mut kaipa se pitäis taas kohta lähtee, 11,5h työpäivä mut sitä ennen pikkuneidin kanssa salille ja uimaan :)
Mukavaa Pääsiäisviikkoa kaikille :wave: =)
 
Nopsasti tuun käymään.. äiti vm70 :lle tätipahoittelut!!

Ei sitte viiva vahvistunu. Miehelle kerroin kun viikonloppuna testiajalla ekan minuutin aikana viiva ilmestyi hailuna ja jopa mies sen näki ja erään ystäväni kanssa viivaa myös on tapitettu että ei ainakaa pitäis olla mielikuvitukseni tuotetta. Noh, eilen aamulla pregentiin selvästi hitaammin, huomattavasti hailumpi, haamu oikeastaan. Iltapäivällä apteekin omaan ei mitään. Et tää tais olla taas tässä. Mietityttä harmituksen ja veetutuksen lisäksi että mikä helkkari tällaista saa aikaan. Eikä tosiaankaa oo eka kerta ku näin käy. Hcg nousee ja muutaman päivän kulues tippuu, menkat ei ala heti pian perään vaan vasta muutamien päivien päästä kun testi on näyttäny negaa plussailun päälle :( Matto vetästiin taas alta oikein kunnolla. :'( Alkais ees ne menkat pian että pääsis uuteen kiertoon..

Palailen kun oon saanu itteni kasaan.. :wave:
 
kukkuluuruu...
mulla alkoi nyt menkat.
eli saa laittaa alkaneeksi ja kierto on sen 29-34.ja yritys kierto on ny 1
koska täs välis meni 3-4kk ettei yritetty.
meillä on menny 3-7kk yritykset ku on tärpänny.
eli heti ekasta kierrosta en usko tärppäävän,mies kylläki toivoo..

mä oon ny ollu pari päivää selkävaivainen..kävelen ku vanha muori.
toivottavasti ny alkaa hellittämään menkkojen loppumisen kans.
en tiedä voiko menkat sätiä selkään näin kovasti,ikinä ei oo mulla näin ollu.

perjantaina lähetään mökille pääsiäistä viettämään.pois noitien jaloista.
ostin kaupasta pääsiäismunia ja piilottelen niitä mökillä joka paikkaan perjantai yöllä ja lapset niitä löytää lauantaina
eli munarikasta pääsiäistä kaikille :LOL:
 
Huomenta!
Kiva et saadaan mamma84 kuumeilemaan virallisesti ;) Tsemppiä tähän kiertoon :heart:

Tiukun äiti :hug: :hug: kirjoittelen joku päivä :)

Itselläni tämä vauvakuume on saanut minusta yliotteen, eilen oltiin perhekahvilassa jossa vetäjä oli saanut oman nyyttinsä kainaloon ja sielä pikkuneiti kohta 2vkonen käärö :heart:
Eilen kuitenkin taas tein testin kun menkkani niin oudot niin negahan se oli :ashamed: Illalla "yritimme" pupuilla vaikka mies väsy, eihän siitä tullut mitään, mä aloin vaan itkee :'( Mä olen luonut nyt miehellenikin "suorituspaineet"
Mä olen jotenkin niin väsynyt, öisin en saa enää kunnolla nukutuksi, töissä kiristyy "pipo" ja se valitettavasti näkyy :ashamed: Kotona tuntuu et saat jatkuvasti siivota, missään ei näy vaikka edellisenä päivänä olikin siistiä niin jopas jo aamulla katselin et lehtiä levällään, vaatteita siel tääl jne. eli kaaos kohta päällänsä, mies jättää suurimman osan ja sit kun sanot niin niin kuuluu joo joo, et hänkö ei muka koskaan tee mitään jne.
Meillä ei ole perheen kanssa yhteistä aikaa, aina joku jossain jne. Pääsiäisenä kun ei olis harrastuksia neideillä niin minä töissä jne. :/
Anteeks ja kiitos kun sain sain taas purkaa pahaa mieltäni :ashamed: mutta silti mua edelleen itettää tää kaikki :'(

Kaikille munarikasta Pääsiäistä =)
 
siis olen tosi pahoillani keskenmenon kokeneitten osalta ja niiden joilla testi negaa näyttänyt ISO :hug:
itse en ole koneelle päässyt kuin satunnaisesti.
mutta luen silloin tällöin tekstiä. =)
omaa napaa :snotty: elikkäs en nyt tiedä onko tää sitä elikkäs sain kahdella dbest testillä eilen "haamuun" kamukin sen näki ja ja iltapäivällä precent stickillä kanssa ja illalla frsu sillä herkällä aikas selvän viivan joka näkyy vieläkin siinähän lukikin et positiivisen tuloksen pitäs jäädä. =) apua ensi v iikolla käyn vielä labrassa voikun ois.
 
Huomenta!

äiti vm70 :hug: mites sinua saisi piristettyä :/
Toivottavasti pian sulle tulee parempi mieli :hug:
Mä olenkin aina ihmetellyt miten sä jaksat. Kun sulla on niin paljon töitä ja muita juttuja.
Ja sä jaksat olla positiivinen ja kannustava :)
Saatkos sä levättyä tarpeeksi ja ladattua akkuja?
Toivottavasti tulisit pian raskaaksi niin pääsisit "lomalle" ainakin töistä :D
Sellainen "hemmoittelu-loma" tekisi hyvää sulle tai teille miehesi kanssa :heart:

mamma84 Onnea yritykseen ja toivottavasti pian onnistaa :heart:
Voihan se olla etä nyt onnistaakin ihan ensimmäisestä kierrosta :)
Me yritettiin esikoista vuosi, tuota keskimmäistä rupesinkin odottamaan "heti" eli ensimmäisestä kierrosta kun "annettiin siihen mahdollisuus".

Hauskaa pääsiäistä kaikille! :) :flower:
 
Oli miehen sitten taas pakko herättää mut :headwall:
(itse painu teitty nukkumaan)
Ja aukoa päätä niin kauan että en saa enään nukuttua :kieh:
Ja mulle tuli paha olo taas :'(
Haukkuu mua ja mun vanhempia esim. "tupla läskeiksi", mun siskon avopuolisoa homoksi jne..
Onko kaikki miehet tollasia idiootteja vai vaan toi yksi?
Siis sen mielestä se on joku jumala, täydellinen jne, ja kaikkien tulee ylistää sitä.
Sen ongelmat on mun ja mun sukulaisten syytä, se ei ole itse tehnyt ikinä mitään väärin.
(näin siis äsken "muistutti" )
Saa haukkua ja mollata ihan kaikkia ilman että mitenkään perustelee.
Periytyyköhän tuo vai onko toi vaan huonosta kasvatuksesta johtuvaa? :headwall:
Rupeaa tässä pelkäämään että noista meidän lapsista tulee samanlaisia :ashamed: :'(
Okei, kyllä sitä itsekin tulee välillä sanottua sellaista mitä ei tarkoita, mutta kun tuo yksi oikeesti tarkoittaa. Tai sellainen olo mulle tulee ainakin :(
Ja sitten sanoo ehkä "anna anteeksi" ja mun pitäisi heti unohtaa kaikki.
Ja jos en heti pysty, se olenkin minä joka haastaa riitaa..
Itse kuitenkin muistaa kaikki mun "virheet" vielä monta kuukautta ja jankuttaa niistä :(
Anteeksi taas tälläinen purkaus :ashamed:
Mä en ole parhaimmillani näin yöaikaa, anteeksi :ashamed:
Jospa mä jaksan taas huomenna lasten kanssa ja tehdä kaikki kotityöt yksin, kun sain purkaa tänne..

Hyvää yötä taas kaikille! :D
 
Tiukun äiti Mä olisin sinuna lähtenyt jo kauan sitten. Onko tämä sellaista elämää jota haluat elää loppuelämäsi? :hug: Et kuulosta onnelliselle ja tyytyväiselle. Mitä hyvää teidän suhteessa tai pelkästään miehessäsi on? Mikä saa sinut jäämään? Sinä ansaitset jonkun joka rakastaa, pitää hyvänä ja tasa-arvoisena.
Laita vaikka yytä jos et halua julkisesti vastata. Olet ajatuksissani.
 
Anteeksi vielä yöllinen valitus :ashamed:
Ja kiitos haleista :)

Ristiinkulkija Mä olen miettinyt noita "juttuja/ kysymyksiä" satoja kertoja :ashamed:
Myönnnän että tämä mun "elämä" ei ole sellaista mitä haluaisin.
Parempaan ei vaan ole madollisuutta.
Pitäisi olla tyytyväinen siihen mitä on, eikä valittaa niin kun mä aina teen :ashamed:
Mä olen tosi onnellinen noista ihanista lapsukaisista :heart:
Ilman miestä ei mulla niitä olisi.
Mä olen yleensä ihan onnellinen :) Silloinkun mies haukkuu tai herättelee mua öisin tms. mulle tulee paha olo. Nyt pääse juttelemaan noista asioista :)
Välillä mä haaveilen että mäkin "löytäisin" miehen joka rakastais mua :ashamed:
(tiedän että se on väärin)
Mä en usko että mä ikinä ketään saisin, jos erottais. Kai se yksin jääminen pelottaa :(
Siis kun mulla ei ole edes ystäviä, ja kun lapset kasvaa ja muuttavat pois, mä olisin ihan yksin.
Nuorempana yksikään "poika/ mies"ei koskaan ollut musta kiinnostunut.
Nyt olen lihonut ja rupsatanut, niin miten joku muka mut huolisi :ashamed:
Ehkä joku vielä hirveämpi kun tuo nykyinen.
Osasinkohan nyt yhtään selittää..
 
Tiukun äiti Voi sinua, :hug: Kukaan ei muuta sun elämääsi sun puolesta, se täytyy tehdä itse. Mä taas en usko ettetkö ketään sais. Olet ihana ja sydämellinen nainen. Oikea aarre. Lihominen ja rupsahtaminen voi olla myös ohimenevää, ja toisaalta kauneus tulee sisältäpäin. Olen varmasti isompi ja rupsahtaneempi :D ja kysyntää ois... :whistle: :p
Haukkuminen ja väheksyminen pitää sun itsetuntosi alhaalla, ja alhainen itsetunto laittaa sut epäilemään sun arvoa ja vangitsee sut teidän suhteeseen?
Paremmasta elämästä pitääkin unelmoida, haaveet auttaa jaksamaan arkea. Ja usko parempaan. Rakasta itseäsi. :heart:
 

Yhteistyössä