Neljännestä Kuumeilevia vol2

Huomenta!
Mä en ehtinyt avaamaan konetta kuin illalla puol 10 jälkeen kun aamulla jo lähdettiin 7 aikaan kun ensin oli ohjelmassa punttisali ja uinti pikkuneidin kanssa, neiti hoitoon työkaverille, töihin, neiti hoidosta ja samantien vanhempainyhd. kokoukseen josta kotiin illalla 8 jälkeen illalla ja iltatoimet ;)
Tänään onneksi vapaa päivä joka kuluukin täälä kotia siivotessa, lunta tullut reilusti et ulkoilu menee melkeinpä lumitöiden merkeissä kun eihän tuola pysty rattailemaan jollei aura käy vetämässä jossain vaiheessa. Huomennakin vapaa mutta se on pyhitetty neidille ;) eli neitin kanssa jumppa, perhekahvila ja lisäks illalla kylällä näiden pirpanoiden tapaaminen ;) Mun pitäis mennä neitin kanssa joku päivä kiertää kirppareita kun nuo vaatteet mitä käyttää alkaa olee kohta nafteja, pitäis alkaa etsimään hieman isompaa kokoa mut tässä vaan se kun ne aukee aina vasta 10 ja siinä vaihees ei olla enää liikentees et mä joko töissä tai sit ollaan jo kotona kun likat vietävä 8 kouluun ja kaupassa käynti niin kyllä sitä on jo valmis heti 9 aikaan mutta eiköhän sitä joku päivä ehdi sinnekkin.

bojoing ja tiukun äiti koskas testaatte? Teillä kp. t jo pitkällä ;)
Tiukun äiti, raapustin sulle illalla vastinetta ;)

Nyt metnävä viemään likat, palaillaan :wave:
 
Huomenta!

äiti vm70 Hyvää vapaapäivää/ vapaapäiviä sulle! :flower:
Kivat päivät on suunnitelmissa, toivottavasti toteutuu myös :)
(meillä kun eka perhekahvila reissu päättyi tuon keskimmäisen älyttömiin raivareihin, mä en tiedä kehtaanko mä edes sinne enään mennä :ashamed: )

Mähän siis testailin jo lauantaina, ja negahan se oli. En siis raskaana ole :(
Nyt olen tässä odotellut koska ne menkat alkaa..

Iloista päivää kaikille
ja plussatuulia! :heart:
 
Heipsan!
Missäs kaikki on :eek: Meinaako meidän pino kaatua, ei kai! :'(

Tiukun äiti kiitos! Se siivous jäi hieman puolitiehen et saapi nähdä saanko tänäänkään siivottuu loppuun et, ei huvita :ashamed:
Voi, älä suotta jätä menemättä perhekahvilaan, lapset saa joskus raivareita, se kuuluu elämään :) Mukaan vaan joukkoon, tekee itselle hyvää ja lapsukaisillekkin ;)
:hug: negasta, eihän sitä tiedä vaikka vielä plussaksi muuttuu :hug:

Me ollaan oltu iltasella miehen kanssa niin väsyneitä ettei olla edes jaksettu miettiä edes koko peittojen heilutusta, siirretty ja siirretty ilta illalta :ashamed: Nyt menossa vitamiini ja kalaöljykapselikuuri et jospa sitä nyt sit virkistyis kohta ;)

Mutta nyt mentävä muihin askareihin, tietty ekaks vielä päivitettävä kp lista ja laitettava toiseenkin pinoon kuulumiset. Tulkaapas hiljaiselolaiset kertoilee kuulumisenne :wave:
 
*hiljaiseloa* :D . Kyllä mä täällä käyn kurkkimassa vaikka ihan nyt ei kyl kuumetta havaittavissakaan (sen viimekertasen jälkeen). Katsotaan kunhan aikaa menee, ja oishan nyt tosi hyvät mahdollisuudet päästä sit jatkotutkimuksiin..mut eipä taida viel hermo kestää edes yritystä...
 
Mikäli joukkoon mahtuu, ilmoittautuisin mielelläni.. täällä näytetään tuntevan toisia suht hyvin, joten ehkä pieni esittely ei olisi pahitteeksi :)

neljättä lasta täällä palstalla haaveillaan, itselleni se olisi viides. tosin aiemmista meillä on ollut saada 3 tervettä lasta kotiin, yhden olemme menettäneet 3vuotta sitten (-06). kotona on poika -03 ja tytöt -04 sekä -08 (nyt "vasta" 5kk). joten kuinka kukin sen laskee, itse pidän huolen siitä että minulla on 4 lasta.

*hiljaiseloa* harvemmin kotona on, mutta on kivaa kun on säpinää.. en oikein osaa olla enää rauhassa paikoillani :) mies taisi jo 1. jälkeen sanoa, että eikö nyt jo riitä ja niin on käynyt nytkin sillä hän on hoitanut oman osuutensa sen verta hyvin ettei "vahinkoa" satu.. mut mut Haaveilen kovasti :whistle: katsotaan, ajan kanssa

juu ja saa kysyä jos tahtoo
:heart: onnea k :heart: aikille haaveen toteuttamiseen
 
Huomenta!
Tervetuloa joukkoon äiti030406 :wave: ja ensiksi :hug: menetyksestäsi :'(
Täällä ollaan palstailtu sen verran kauan että ollaan "suht" avoimia :)

Ristiinkulkija toivon että pääset tutkimuksiin mahdollisimman pian, teillä niitä menetyksiä aivan liikaa :'( :hug:

Eilen olin rattailla pikkuneidin kanssa liikenteessä, oli niin täys työ työntää osamatkaa kun olla ja voi, ainakin hiki tuli. Kotimatkalla jo tuntu peffassa ja reisissä mut ihme kumma ei ole kipeet ;) Sanoin jo illalla et aamul en varmaan kävele ja mieskin totes et mikset mennyt autolla et kyllä hän ihmetteli kun piti tossa kelissä rattailla lähtee ;) Tulipahan 2x5km lenkki vaik melkeenpä tuon menomatkan saisi tuplata :) Otin sen treenistä kun ei taas ole tullut lenkillä käytyä :/ mutta salilla kyllä ja jälleen huomenna sinne menossa. Tarttee katsoa jos illalla ehtisi töiden jälkeen hiihtämään mut katsotaan ....

Nyt mentävä aamutoimiin, mukavaa päivää kaikille!

 
mulla pco tausta eli en ovuloi välttämättä ja lääkäri oli sitä mieltä etten tule raskaaksi ilman klomeja. :| ja tosiaan kaikki lapset on klomi avustettuja eli ehkäisyä ei ole välissä ollut. niin ja esittelen nyt tässä minä olen 32v ja mies 34v ja vanhin lapsista 8v toinen 5v ja kolmas 1v ja nyt toiveissa neljäs ja viimeinen. :heart: :heart: vaikka eihän sitä koskaan tiedä. :p

halit :hug: ja tsempit yritykseen. :heart:
 
Taisin joskus aikaa sitten kirjotella tähän ketjuun, en jaksa selata kaikkia läpi, et oonko mä tuolla, mutta pari viikkoa oon laittanu ylös päivittäin tuntemuksia. Luulisin et pari viikkoa sitten tiistaina bongasin oviksen (limat). Seksiä harrastettu edellisenä lauantaina sit oviksen jälkeen torstaina. Ei sillai hulluna lasta yritetä, mut kuitenkin mieli seuraa väkisinkin kaikkea :D No tässä on sit ollu erinäisiä juilimisia, vihlomisia ym. alavatsassa, huonoa oloa muutamana päivänä, nännit kipeet, päänsärkyä joka päivä, en kyl tiiä johtuuko osax stressistä vaikken tiedostakkaan sitä, mutta kiirettä pitää töissä ja muutenkin.
Viikko siten tein testin, joka näytti negaa. Mulla ei siis tule menkkoja ollenkaan niin en tiedä sit kiertoakaan ja siitä oviksestakaan kun en varma ollut. Sillon tällön testailen. Muutama päivä sit tuli mieleen mittailla lämpöjä, joka oli sinä päivänä 37,3 ja eiliseen asti 37. Oletetun oviksen aikaan ei tullut mieleen testata. NO eilen illalla kun kävin iltapesulla niin huomasin et tuli pikkusen rusehtavaa vuotoa ja vielä tänään pikkusen paperiin. Herääkin kysymys et oisko kiinnittymisvuotoa vai jotain menkkojen tapasta. Mietityttää kovasti :whistle:
Kertokaapa te viisaat nyt mulle, kun mua niin kuumeiluttaa!!
 
Voi äiti vm70 :hug: ...miten tän sanoisin..kyl se vaatii sen 3. peräkkäisen keskenmenon ennen tutkimuksia, mut koska nyt jo kaksi, niin mahdollisuudet siihen hyvät ( ei meinaa enää usko riittää ) . Sen verran oli raskas taival nyt tuo edellinen ettei oikein into riitä edes yrittämiseen.
 
No eilen kun just pääsin kirjottelemasta tänne tuhruvuodosta niin niistähän kehkeytyi ihan kunnon menkat :( Sanoin etei mulla ole menkkoja ja ei ole ollutkaan kuin viimeksi syyskuun lopussa muistaakseni, kun pillerit jätin sillon elokuussa pois. No tietääpähän odotella seuraavaa ovista ainakin, jos pitää positiivisia puolia hakea nyt!!
 
Moips!

äiti030406 Tervetuloa! :flower:

muppe-78 :hug: haleja ja paljon voimia! :hug:

Mulla ei edelleenkään mitään uutta, en ole raskaana (en ole uutta testiä tosin tehnyt, mutta todennäköisyys on niin pieni etten vielä testailekkaan)
Eikä siis ne menkatkaan vielä alkaneet.

Hyvää päivää kaikille
ja plussatuulia! :heart: :wave:
 
Huomenta kaikille!

Menin sitten tekemään tuon viimeisenkin raskaustestin.
Ja nega se vaan on :'( :'( :'(
Mä en ole raskaana, eikä kuukautisia kuuluu.
Mä en varmaan ovuloi ollenkaan joten miten sitä voi raskaaksikaan tulla.
Kyllä nyt vaan ärsyttää kun muut tulvat niin helposti raskaaksi ja saavat todella pienillä ikäeroilla lapsia. Ei se ole tietysti mitenkään"multa pois" että saavat niitä lapsia vuoden välein sata. Mutta mulla on vaan niin paha olo koska mä olen niin "epähedelmällinen" ja huono äiti sen takia :'( :'( :'(
Mun on varmaan parasta lopettaa kuumeilukin kokonaan, koska mä en lapsia enään voi saada. Täytyy nauttia vaan noista 3 ihanasta lapsosesta.
Mutta kyllä sanon kaikille, että jos tulee lapsista puhetta, siis monta haluaa jne.
Että niin olisin minäkin halunnut, kaikki vaan eivät ole niin älyttömän onnekkaita.
 
Huomenta!
Tiukun äiti :hug: :hug: Tiedän tunteen :'( Me ollaan niin yksilöllisii ja meillä ainakin tämä imetys tuntuu olevan aikasta pitkävaikutteinen eli maitohormooni vielä liian korkea, mä olen jostain siis lukenut et maitohormooni estää ovuloinnin, en mä muuten tietäis :ashamed: Minä sentään lopetin kokonaan 2,5kk sitten ja siltikään en ole vielä raskaantunut mutta niinhän ne sanoo että ei lapsia tekemällä tehdä, ne saadaan ja se vain on tosi vaikkei sitä halua úskoakkaan :ashamed:

Täällä pitäis olla ovisaika, ainakin ihan llähellä mutta mutta kun joko me ei jakseta pupuilla tai sit meihella "suorituspaineita" ei irtoo :ashamed: et taitaa tää kierto mennä sivusuun mut nyt vaan pitäis osata asennopituakkin siihen oikeen :ashamed:

muppe-78 :hug: jospa nyt tässä kierrossa onnistais, peukutukset ;) Lisäsin sulle tuonne ekalle sivulle kp.t ;)

Mulla sämpylätaikina kohoomassa, ei tuo pikkuneiti katso et onko arki vai sunnuntai kun 6 aikaan heräää eíkä halua sit enää köllötellä :) Äippä vain olisi halunnut hieman pidempään nukkua mutta ei voi mitään :/ Ehdimpähän tekee hieman kotihommia ja käymään lenkillä ennen töihin menoa ;) Huomenaamuna taas sali ja uimala aamu ja sit onkin 11,5h työpäivä ja lisäks mulle tulee "hoitolapsi" koululainen viikoksi kun iskä lähtee työreissulle. Hieman erilainen viikko mutta antaapahan vaihtelua meidän arkeen.

Tulkaahan muutkin kertoilemaan kuulumisenne :wave: bojoing, ellu, jossu kp.nne täynnä tai reilusti yli, joko olette uudessa kierrossa vaiko mikä tilanne ?
Mukavaa sunnuntaita kaikille!
 
Voi Tiukun äiti :hug: ..ei se aina ole onni olla hedelmällinenkään..Toistaseksi vielä aika karvas maku suussa edellisestä... Minua varmaan kuvaisi *hedelmällinen ilman tuloksia* . Ja kyllä mä täällä suunnittelin hiippailevani vaikka ihan just nyt ei varsinaista kuumettakaan ole.
Mutta älä toivoas heitä, :D , koskaan ei tiedä mitä tuleman pitää.
 
Huomenta!

Ristiinkulkija :hug: Ja anteeksi :ashamed:
En mä sinua tarkoittanut ollenkaan.
Tottakai tämän "mun vaiva" on helpompi, kun sulla :hug:
Kiva kun käyt silti kirjoittelemassa :)
Enkä mä siis pahalla tarkoittanut vaan että koen olevani huonompi äiti kuin ne "super-hedelmälliset" :ashamed:
Sitä vaan otti eilen päähän kun sitä niin kovasti toivo raskautumista, ja kun mulla on jo "noita päiviäkin " noin kivasti..
Alkaisivat nyt ne kuukautiset että pääsisi taas "yrittämään".
Toisaalta jos sitä rupeisi "haaveilemaan" että saisi vauvan kesällä-syksyllä 2010, niin tässä olisi n. 6-9kk aikaa raskautua, eikä olisi niin paljon stressiä.
(sen takia tuo 2010 kun esikoinen menee silloin kouluun :heart: )

Hauskaa päivää kaikille!
Ja plussatuulia! :heart: :heart: :wave:
 
Hei!

Olen käynyt edelleen lukemassa tätä teidän pinoa, mutta kovin obn hiljaista ollut. ette kai te vain unohda koko pinoa?! Itse kävin eilen ensimmäisessä ultrassa ja oli huojentavaa nähdä pikkuisen sydämen sykkivän :heart: Menkoista laskettuna viikkoja olisi 8+1 mut koska kierto heitteli mulla tosi paljon ultran mukaan viikkoja oli n. viikko vähemmän. Tarkentavat laskettua-aikaa site viikon 12 käynnillä tuolla äippäpolilla, eli todennäköisesti la muuttuu lokakuun lopulta marraskuun alkuun. Siellä minä teitä odottelen!! :heart: :heart:

Paljon plussatuulia teille kaikille!!
 
säde hieno juttu että kaikki on mennyt hyvin :heart:
Ja kiva kun tulit kertomaan kuulmisia :)

Mä en tule ikinä raskaaksi :(
Eilen oli ihan hirvittäviä "menkkakipuja" muttei vieläkään vuoto alkanu.
Tuntu niin turhalta kuumeillakkin.. :ashamed:
 
Moikka!
Täällä ollut työkiireitä, maanantaina 11,5h päivä ja nyt tuo neljäs lapsukainen hieman lisätyölistää ;) Meillä siis naapurin tyttö viikon meillä.

Säde ihanaa että kaikki hyvin ja kiva kun kävit kuulumisesi kertomassa, käyppä jatkossakin :heart:

Tiukun äiti kyllä sinä :hug: Muista että meillä tuo maitohormooni vaikuttaa niin paljon vielä, valitettavasti :ashamed:
Enkä ole unohtanut sua, kirjoittelen sulle joku päivä taas yv.tä kun enemmän aikaa :)

Mulla alavatsa niin tautisen kipee tänään, housut puristaa ja kaikkee :ashamed: Eilen tuo pupuilukin oli yhtä tuskaa, sattui sekin :/ Oisiko oviskipuja vaiko ei mut eipä kertaakaan tällaista kipuiluu ole ollut :| Mut toivottavasti helpottaa tän päivän aikana :/

bojoing ja Jossu teidän kp.t paukkuneet yli, joko olette testailleet :)

Ajattelin jos vaik nyt lähtisin vielä lenkille koiran ja rattaiden kans, kuullaan :wave:
 
Ja anteeksi etten oo antanu kuulua itsestäni.. :ashamed:

Menkat alkoi 1.3. ja kiertopäiviä nyt siis 18. Ovista en oo pongannu enkä ajatellut nyt tikuttaa tai lämpöjä mittailla.. Täytyy antaa ajan kulua ja jos ei kesän jälkeen toivottua tulosta oo tullu niin sitte alan taas ovista pongailemaan tai sitte täytyy käydä gynelläki jo varmaan tarkistamas onko kaikki ihan ok.

Nyt luen kuulumisianne ja palaan vielä nyt ku kerranki kone toimii.. yhteys jostain syystä pätkii ihan hulluna enkä senkään takia oo päässy tänne.
 
:hug: niille jotka sitä tarvitsevat!! Ja suuri onnittelu säde83!! Ihanaa että plussaonnea on ollut ees jollain, antaa toivoa muillekkin :)

Plussatuulet sais kyllä tähän pinoon tulla ihan kunnon rytinällä, ja jospa tää kevään tuleminen nyt sit tois onnea meille kaikille. Mietin tässä että jos tää kierto nyt olis suurinpiirtein normaali niin vauvaa odotettais just jouluksi :D Noh, sit taas et jos ovis on nyt menny ihan huomaamatta ohi niin plussatuloksia ei oo tulossa, sen verran hiljaista tuolla makkarin puolella ollut.. Jospa sitä vaik tänään ajelis talviturkin pois sääristä ja koittais kissittää ukkokultaa :kieh:

Nyt tuli ihan täys lukko ku en muista mitä piti viel kirjoittaa. Noh, palaan uusista jos vaikka tulee mieleen.. :wave: Aurinkoista päivän jatkoa!!
 
bojoing meillä siis samat kp.t menossa ;)
Itse olen luopunut noista ovistikutteluista, koskaan ei vielä ole tullut kuin hailukkaa viivaa vaik kuinka tikuttelis :ashamed: Tänään tosiaan näitä outoja kipuiluja et mene ja tiedä :/ Toivottavasti tänään saisit miehesi kellistettyy ja päästäisiin samaan aikaan jännäilemään et kurvaako täti ohi ;)
 
Heipä hei!
Tulinpa lukemaan mitä tänne kuuluu. Ihanaa että olette jaksaneet pitää pinoa pystyssä ja uusia tulee aina muutamia mukaan!

Omaa napaani sen verran kerron että sydänääniä on kuulun 140 lyönnin tahdilla ja ultrassa (np-ultra) kaikki pitäisi olla kunnossa. Nyt viikkoja 15+6 ja jotain muljahduksen omaisia tuntemuksia olen ollut havaitsevinani...tosin en voi olla 100 varma että ne on vauvasta johtuvia.

Toivottavasti saan puhallettua teille siitepölyä sieraimiin niin pääsette kasvattelemaan omaa kumpuanne =) :heart:
Mukavaa kevättä kaikille!

Naksos
 
Ilmottaudun tänne takaisin...kesken siis meni ja eilen olin kaavinnassa :headwall: palaan myöhemmin asiaan!
Eli kp:t sun muut kerron kun jotain alkaa tapahtua...
Oikeestaan en teitä ole koskaan jättänytkään kun olen päivittäin käynyt juttujanne lukemassa ja kiva kun on tullut uusia mukaan :wave:
ristiinkulkija jättimega :hug: kolmas km itselläni ja aina vaan suru on suurempi,sitä kun kuvittelee että ei se enää voi omalle kohdalle osua :ashamed: nyt tosin ajattelee taas että uskaltaako enää edes yrittää kun kuitenkin huonosti käy...
Onnittelut plussanneille :heart:
 
:hug: Tiukun äiti , kyllä tiedän ettet minua tarkoittanut. :heart: . En minä sillä sanonut, oma tapani vaan selvittää asiaa itselleni..hiukan huumorilla. (mustaa sellaista).
Kaikilla meillä murheita ja jokaisen murheet samanarvoisia. Älä väheksy tunteitasi, arvokasta on kertoa mille tuntuu. Tärkeintä tässä elämässä. :heart:
 
:hug: mami09 :hug: Kunpa voisin sanoa jotain mikä helpottaisi. Tiedän miltä tuo tuntuu, ja nyt 4viikkoa kaavinnasta, niin meinasi ruveta itkettämään puolestasi. Mut kyllä siitä selviää, kun ei voi maailmaa pysäyttää niin pakkohan on jatkaa elämää. (vaikka teki mieli jäädä piiloon peiton alle) ...ja töihin paluu arvelutti kun niin herkästi tuli paha mieli.. (mut en oo kuin kerran ruvennut töissä itkemään).

Vaan silloin tällöin kaihertaa rinnassa haikeus...
 

Yhteistyössä