Neljännestä Kuumeilevia vol2

Moips!

Vihdoin kuume helpotti. Kesti tosin vaan 4 päivää, mut ihan riittävästi mulle.
Eilen sain vihdoin mitattua ja oli 39,1.. (ja musta tuntui jo että olen melko terve jo :ashamed: )
Mä en oikeesti pystynyt muutamaan päivään mitään tekemään, toivottavasti ei ihan pian iske uudestaan.
Eli ei mitään ihmeellistä tänne.
(typy on ruvennut taas valvomaan, toivottavasti menee tämä vaihe pian ohi)

säde ja äiti vm70 Onnittelut painonpudutuksista! :hug:
Mä pääsen mittaamaan painoa vasta lauantaina. Mutta en kyllä usko että paino olisi pudonnut. Ruokahalukin näyttäisi olevan palautumassa melko nopeasti.
Enhän mä ole yhtään likkuunut nyt.
Eilen tein ihan pienen kävelylenkin ja meinasin pyörtyä :ashamed:

Hyvää yötä kaikille! :heart:
 
Kovin on ollut täällä hiljaista! Missäs kaikki on?!

Omaan napaan ei kuulu mitään uutta. Epäilen et mulla ovis olisi vasta tuloillaan, limojen perusteella vain arvelin, mut tiedä sit. Mites Äiti vm70 joko siellä on ovis bongattu?

Ei tänne sen ihmeempiä, lähdetään puolilta päivin kaikki perhekerhoon.

Mukavaa päivää kaikille!
 
Moikka!
Hiljaiseloa tosiaan on :ashamed: Itselläni ollut aikataulullisesti kiirettä ja tuntuu ettei aika riitä mihinkään, parraillaan pitäis olla siivoomassa ja tekemässä ruokaa jne. ennenkuin pikkuneiti herää päikkäreiltä mutta :ashamed:

Mä en jaksa, siis mitään :'( Mulla kamala stressi kaikesta, aina olen pahalla tuulella, töissä mättää, yleensä töissä käynti mättää :headwall: pikkuneidille aivan liian vähän aikaa, vanhin sanoo etten enää koskaan naura/hymyile, keskimmäinen sanoo etten kuuntele, hymähtelen vain vastaukseksi jos jotain kertoo, en ole kiinnostunut kuulemma kuuntelemaan jne :'( Onneks reilun viikon pääst loma, jospa sit olisi aikaa kaikille :) toivotaan ainakin.
Säde mä kuvittelen että ovis oisi ollut jo maanantaina kp 14 kun ihan selkeet kipuilut vas. puolella ja vessas käynnil paperiin pari tippaa verta ja sen jälkeen kivut loppu, limat vähentyneet et jännityksessä eletään, toivo alkaa nostamaan lippuaan et jos ja jos, ainakin pupuiltiin silloin su iltana, yritin varmistella ma iltana mutta kuten mieskin sanoi niin suorituspaineita niin aina ei irtoo ;) mut eilen sit nukuttiin kun ei kuulemma joka ilta ettei mene "maku" Yritin kyllä jälleen kerran tikuttaa mutta kuten ennenkin, tikkujen viivat samanlaisii ettei mitään eroo viikonlopun, maanantain tai tänpäivän viivoil et :eek: et ei toimi mulla tai sit saisin tikuttaa 7xvkossa 24h vuorokaudes joka vessa reissul jos haluisin eroavaisuutta :LOL:
Säde sulla sit venähtää taas kierto jos ei vieläkään ovista koska kp.si jo yli 20 :hug:

Mulla on tullut kaipuu imetykseen, välillä meinaa itku tulla kun enää en voi nostaa neitiä rinnalle, varsinkin iltaisella :'( Tissit on niin ruppanat kun olla ja voi :/

HUHUU!!!!!! Toisiko Jossu meille jo pikkuhiljaa plussauutisia?

Mukavaa päivää kaikille, nyt yritän mennä siivoomaan ja illalla yritän kellistää ihan varmuuden vuoks vielä miehen niin ettei turhaan pidättele kasvustojaan :p
 
Ei vieläkään mitään tuntemuksia puoleen eikä toiseen. Muutaman päivän aion vielä odotella ennenkuin testikauppaan lähden. Kuitenkin vielä muutama kuukausi takaperin kierto oli 32pv. Tosin tässä on viime aikoina erilaista stressin poikastakin ollut ilmoilla joten sekin saattaa saada kierron heitteleen vaikka kroppani onkin ylensä ollut todella säännöllinen.
 
Äiti vm70 Toivoaan et sulla olisi tärppi käynyt :heart: Välillä itsellä näyttää et valkovuoto lisääntyy parin päivän ajan, mut sitte ei kuitenki lopahtaa, kuten nyt. Jossain vaiheessa kiertoa mulla tuntui kyllä tuolla alamahassa, oisko jossain siel kp14 tienoilla mut ajattelin et eihän se voi ovis ollu ku limat ei nyt oikein ollu sen suuntaiset. Tai mistäs minä tiedän, ku en tiedä olenko tunnistanut ovista koskaan oikein, tuskin kun en vieläkään raskaana ole :LOL: Mut jotenki mua ei harmita tieto jos kierto taas venyy, olen jotenki nyt kerranki hurahtanu tähän painonpudotukseen. Aamulla oli mahtavat fiilikset ku vaaka näytti 69,9, alle 70 kilon kun en ole päässy kertaakaan lasten aikana (ainakaan 5 vuoteen), se on ollu joku ihme maaginen raja. Joten minua ei haittaa vaikka ovis tulisi vasta viikon tai kahden päästä, kerkeän sinne asti viel pudottaa painoa. Sitte jos tärppää niin hyvilläni olen :) Kauheaa ku olen miettiny sellaista et jos nyt tässä kierrossa ei tärppää niin en tiedä haluanko seuraavassa kierrossa edes yrittää, koska laskettuaika tulis joulukuulle, melko loppuun luultavasti. Mieluummin haluaisin sitte alkuvuoden vauvan kuin ihan loppuvuoden :ashamed: Meidän vanhin lapsista on syntyny lokakuussa niin tuntuu et jo sillä on eroa ihan alkuvuonna syntyneisiin. Mietin et mites sit koulussa kun niin myöhään täyttää aina. Mut en tiedä sit, voi olla et vauvakuume on niin kova, unohtuu tällainen lasketunajan sihtaaminen johonki tiettyyn vuodenaikaan. Meillä on kaks muuta lasta syntyny tammikuussa ja toukokuussa.. tällaisia pohdintoja tällä kertaa.. Tarkotus ei ole ketään loukata jos jonkun lapsi on syntynyt joulukuussa!! Eihän lapsi ole yhtään huonompi vaikka syntyis 31.12, se koulunaloitus vain mietityttää..

Toivotaan Äiti vm70 et kerkeät sitte lomalla huilailla kunnolla ja saisit työn hetkeksi pois mielestä.

Jossu-71 täällä jännäilen sun puolesta jos vaikka sen plussan saisit :heart:
 
Täällä olis yksi neljännestä kuumeileva :wave:

Miehen kanssa tultiin tulokseen, et kyl se neljäs olis vielä ihana saada. Kierukka poistettiin eilen ja nyt sit yritystä kehiin.

Meil on ennestään 3 tyttöä. Vanhin 8v, 5v ja 1v 3kk.

Mä olen nyt kans miettinyt tuota vuodenaikaa.. Meil on kaksi vanhinta syntynyt alkuvuodesta ja tämä pienin marraskuussa.. Toisaalta olisi ihana saada kesävauva, mutta.. en taida jaksaa odottaa niin pitkälle. Meillä kaikki lapset ovat tärpänneet ensimmäisistä yrityskerroista, mutta saas katsoa, että miten kauan tämä neljäs antaa odotella itseään..
 
Moips!

Ellu24 Tervetuloa mukaan! :flower: :)

säde Onnea 7-kympin alituksesta! :hug: Hieno juttu :flower:
Kyllä mustakin tuntui kivalta ylläriltä kun olinkin joulun jälkeen vähän saanut painoa pois ja alle 80kg (siis se 79,6 silloin kun viimeeksi mitasin..)
Olisi hienoa saada se 10kg pois, niin alkais paino sitten kutosella..
Eilen pääsin jopa vähän pidemmälle lenkille kun viimeeksi :D
Täytyy katella jos tänäänkin pääsisin. Ja voisi illalla vähän jumppailla.. :ashamed:
Mulla sen kun vuoto jatkuu..

äiti vm70 :hug: siis tuohon imetyksen kaipuuteen. :hug:

Nyt ei näköjään pää taas toimi..

Hauskaa päivää kaikille ja plussia! :flower: :heart:
 
Heipsan!

Kiva kun saadaan uusia kuumeilijoita, Tervetuloa Ellu 24 :wave:
Kunhan kerkeet niin laittaisitko kp.si niin saan ne tuonne ensimmäiselle sivulle ja lapsukaistenne syntymävuodet, pakko ei ole mutta sielä kiva lista kuumeilijoista ja onnistuneista :) Sulla siis syntynyt myös -07, mulla itselläni syyskuinen =)

Tiukun äiti Kiitos!
Sulla taisi olla kp 5 tai 6 tänään et eiköhän vuoto ala helpottaa parin päivän pääst niin pääsette sit harjoittelemaan jo ovista varten ja sit taktiikka et vähintään joka kolmas mut tottahan jokakin päivä jos vain mahikset :p

Säde Onnittelut painon pudotuksesta :hug:
Itse jotenkaan en jaksa edes keskittyä siihenkään, mulla tuntuu paino heiluvan edestakas :ashamed: mut katsotaan nyt, tänään olis taas tehnyt miele ostaa jotain hyvää kaupast mut sinne hyllyyn jäi et jotain olen pystynyt pitämään :)
Mullakin nyt toisina päivinä ollut valkkarivuotoo ja sit toisinaan tuntuu ettei mitään enää, mene ja tiedä, eihän meidän auta kuin odotella kuun loppuun mitä tuleman pitää, mulla pitäis alkaa viim. 3.3 menkat jos ei ole tärpännyt pisimmän kierron mukaan. Kovasti peukuttelen puolestasi :hug:

Tää töissäkäynti on mulla syvältä :'( Mä en jaksa, en yksinkertaisesti jaksa :'( Esikko sanoi tänään jälleen kerran et olet äiti muuttunut, et enää ole yhtään hyvällä tuulella, jatkuvasti huudat jostain tai kiukkuat :ashamed: mä olen niin riittämätön :(

Meinasin eilen varata risteilyn meille mut sit aattelin et jospa sit kuitenkin vain tehtäis jotain kirpparikierroksii tms. lomalla. Risteily ei olis maksanut kuin A-luokan hytillä 40? Turusta mutta sit se ajaminen sinne ja syömiset ym et en sit vielä varaillut mitään. Toisaalt tekis mieli lähtee mut sit taas kuitenkin siin menis melkeen pari päivää lomast ja kuitenkin käytävä mun tätillä, sinne saa ajaa reilu 80km/suunta ja se on päivän reissu et katsotaan nyt :)
Tulipas taas purnausta ym. Yrittäkää kestää :ashamed: Tää on nyt ainoo paikka jossa pystyy kaikki purkamaan :'(
Kiitos olemassaolostanne :wave:
 
Tervetuloa joukkoon Ellu24

En tiedä olisko ovis nyt parhaillaan vai juuri tuloillaan. limaa on tänään tullu reippaasti,aika venyvää oli ku äsken kävin vessassa, muutamana päivänä ollu kovin vetistä, mut tänään ihan erilaista. Mitäs luulette, voisko se nyt olla ovis vai vasta tulossa? Minä raukka kun en edes ovista tunne, siksi sitä ei kai ihan heti rskaaksi tulekaan. Ja kun kierrot heittelee miten sattuu niin ovis on joka kerta ihan eri kp:nä niin ei tässä itse edes osaa ajatella milloin mahdollisesti on. Mitenkäs muuten jos mulla olisikin juuri tänään ovis niin onko toivo menetetty ku tänään ei olla peuhailtu, eilen kylläkin? Mies oli niin väsy nyt illalla niin en alkanu väkisin, menee maku jos pakko pullana väsyneenä pitää peuhailla.

Tiukun äiti Siitä se lähtee kun lenkkeilynmakuun pääsee. Minä kävin kans tänään yksin tunnin lenkillä. Ajattelin et jos tässä viel hetken polkisin pyörällä ku lapset on nukkumassa. Nyt kun on jonku viikon enemmän liikkunu niin ihan tuntuu et melkeinpä joka päivä on päästävä, usein käyn vaunujen kanssa. Taisit joskus mainita ettei teidän pienin tykkää olla vaunuissa kovin pitkään hereillä ollessaan. Meidän neiti on aivan samanlainenja siksi yritän ajoitaa oman lenkkinä aina siihen aikaan et neiti nukkuis päiväunensa. Olen näin yrittäny samalla helpottaa myös miestä ku otan edes yhden mukaan. Hyvin on kyllä mies antanu mun lenkeillä ja katsonu lapsia. Jopa aina kyselee et haluankos käydä kävelemässä. Ihana mies <3

Mukavaa illan jatkoa kaikille!
 
Äiti vm70 kerkesitkin tossa samalla laittaa jo viestiä. :hug: sinne päin. Onko sinulla töistä kovin paljon stressiä vai muutenko töissä olo tökkii? Toivottavasti helpottais. Itselläki tulee välillä kiukuttua lapsille, luulen et itsellä johtuu osittain ainakin väsymyksestä. Tai sitte ku heillä ei ole koko aikaa tekemistä niin kaks isointa alkavat keskenään nahistella niin sitte jos ite sattuu viel väsyny olemaan tulee helposti murahdettua :ashamed: Ja itseä harmittaa suunnattomasti tämä.. Tänne vain purkamaan Äiti vm70 tuntojaan!! Täällä me kuunnellaan, ja kenties on helpompikin puhua täällä kun tavallaan ollaan kasvottomia mut osittain tuttuja ku useat kuukaudet ollaan täällä pyöritty!! Ihan tuntuu jo nyt haikealle jos tästä ryhmästä "joutuu lähtemään", tai sitte plussataan kaikki samassa kierrossa niin saadaan jatkaa jutusteluja sitten tuolla odotuspuolellakin samassa pinossa =) :heart:
 
Säde kuulostaa kyllä lupaavalta :p Älä unohda et siittiöt elää 5-7pv siis 7 erittäin hyvissä olosuhteissa ;)

Stressihän tässä painaa, töissä ja kotona mut minkäs teet :ashamed: kaipa se joskus helpottaa, tänään en ehtinyt käydä apteekissa mut huomenna haen vitamiinii, ainakin sitä B.tä ;)

 
Mulla alkoikin heti menkat kierukan poiston jälkeen eli kp 3/30 ja ensimmäinen yrityskerta alkaa :) Lasten syntymävuodet 01,04,07. En olis kyl hetki sitten vielä voinut kuvitella, et neljättä aletaan yrittämään näinkin pian. Mul on joku krooninen vauvakuume :D

Me aateltiin kans, et oltais koko perheellä käyty ens viikolla laivalla, kun esikoisella on hiihtoloma. Nyt sit alettiin kallistumaan ajatukseen et käytäis Turussa Hoplopissa ja tehtäis sit kaikkea muuta kivaa. Me käytiin miehen kanssa viime viikolla kahdestaan risteilyllä, niin ei ny ihan innosta heti vielä uudelleen lähteä..

Kaikil meil on välillä hermot kireellä ja tulee lapsille kiukuttua.. Illalla sit mulla tulee kauhee morkkis, et pitikin ärähtää.. Välil on vaan niin väsynyt..

Mut nyt lapsia pihalle :wave:
 
Jossu pahoittelut tätin saapumisesta :hug: :hug:

Minä tulin punttisalilta ja uimalareissulta neitin kanssa, kaupassa neiti jo simahti ostoskärryihin, nyt siis nukkuu ulkona rattaissa :) Mun pitäis alkaa taas siivoo et kerkeen tuonne töihin jälleen klo 16 :/
Mukavaa viikonloppua kaikille :wave:
 
Tämähän on juurikin sellainen porukka varmasti mitä tarvitsee tässä neljättä tärppiä odotellessa =)

Itsestäni sen verran että ikää tulee 30 mittariin syksyllä, lapset 01, 06 ja 07 löytyy ja kotona olen pienten kanssa.

Yrityskiertoja on ollu ihan siitä asti kun menkat vaan alkoi kuopuksen jälkeen. Tjotilla on menty mutta oikeastaan todellista yrittämistä on ollu nyt parin kierron verran, kolmas menossa. Ongelmani on aina ollut epäsäännöllinen kierto ja sitä on jouduttu primaluteilla vähän herättelemään ennen jokaista lasta. Nyt on ihan luomuna alkanu kierto menemään jo parempaan suuntaan, että jospa se tärppiki kävis ilman hormoneita.

Kp:t nyt 20/30-40 ja luulisin että pongasin oviksen tuossa tiistain tienoilla.. Saa nähdä nyt onko epäilys ollut oikea vai vaan vauvakuumeen aiheuttamaa harhaa. Sen verran on jaksanut vaakamamboilla että pieni jännityskin tuolla mahan pohjassa on. Mutta onnellinen oon myös siitä että jos nää kierrot alkaa tosiaan olemaan ihan ok mittaisia. Tietenkin vielä mukavempaa olis jos seuraavat menkat ois vasta hamassa tulevaisuudessa.. :wave:
 


Ihanaa ystävänpäivää teille kaikille nettiystäväin :heart:

Tervetuloa bojoing :wave:
Kiva kun saadaan uusia jännäilijöitä mukaan, meitä on täällä hyvä porukka ;)

Mun pitää mennä leipomaan ja siivoomaan et ehdin taas töihin, anoppi ehkä tulossa käymään, siis ehkä kun eipä ole taas joulun jälkeen näkynyt vaikka kuinka lupaillut :| Mulle yhdentekevää mut likoille taas ihan eri asia, mut onneks nuo isot jo tottuneet ettei tule vaik puhuu et tulee.

Mukavaa ystävänpäivää kaikille ja viikonloppua :wave:
 
Huomenta!
Missäs väki luuraa, peittojen alla piilossako ;)

Missäs Tiukun äiti, joko menkkasi helpottaneet ja päässeet harjoittelemaan tulevaa ovista varten :p

Täällä ollut taktiikka et joka kolmas päivä mies antanut simppansa vaik mentykkin et joka toinen päivä ollutkin tuota patjajumppaa mut ilmeisesti suorituspaineita niin ei irtoile ;) Eilen sanoikin et onhan se ihme et jos ei tällä seksin määrällä tule raskaaks niin sit ei ole tarkoitus enää meille pientä :ashamed:

Tuola 35+ pinossa jollain on nyt jo alkavat vaihdevuodet mitattu verikokeista ja vasta ensivuonna täyttää 40 niin tuli itsellenikin sellainen tunne ettei vain mulle käy samoin :ashamed: Oon tässä miettinyt et koskas sitä voisi ottaa yhteyttä tuonne neuvolanpuolelle tai lääkäriin jos ei oikeesti saada tulosta aikaan ja mulla kun tuota ikääkin jo :x Ihan kuin olisin lukenut jostain että puoli vuotta et täysin lapsettomien pitää ensin yrittää vuosi mut jos entuudestaan niin olisi tuon puol vuotta mut sit taas kun katsoo mun kohdalla niin pitäisikö se olla imetyksen lopetuksesta sen puol vuotta, hmmmm....
jospa vaivihkaa kyselisin sit maaliskuun lopulla tuola kun pikkuneidin 1,5v neuvola jos siihen mennessä ei tulosta :(

Huomenna olisi vapaa ja sit vielä tiukka 3pvän rutistus niin sit olisi se viikon loma, jee =) =)
jotain edes mitä odottaa :)
Ja tietysti kuukauden loputtua meitähän on kolme jotka jännäilevät ja yrittävät pitää tätin loitolla, bojoing, säde ja minä et kyllä meistä ainakin yhden on pakko plussata jos ei kaikki :) oottehan muistaneet olla ahkeria ;)

Meidän pikkuneidillä taas kamala räkis :snotty: nenä vuotaa oikein kunnolla ja yskii :snotty: Pitäisköhän kohta viedä tuosta yskästä lääkäriin kun tuntuu et välillä helppaa taas alkaa uudestaan :|

Mut kaipa täs tarvitsisi mennä tekee vielä jotain ennen töihin menoo, illalla jäikin kunnon tiski sinne ja muutenkin keittiö retuperälle mutta kun ei aina viitsisi ilmaista työtä tehdä :(

Mukavaa sunnuntaita teille kaikille :wave:
 
Moips! :)

bojoing Tervetuloa mukaan! :flower:

Me oltiin mun vanhemmilla pe-su kylässä. No lauantaina oltiin mun serkun häissä.
Kivaa oli. Syksyllä oltiin toisen serkun häissä, seuraavia ei nyt pitkään aikaan sitten tulekkaan.
Mittasin painonkin perjantaina nyt 77,7kg, eli vähän onneksi sentään pudonnut :)
7,8kg olisi niinkun tavoitteena vielä. (olisi sen alle 70kg sitten ;) )
Ostin joulun jälkeen sinne juhliin mekon. (oli just sopiva) tuo muutama kilo "näkyi" siis oli mekosta "väljempi" tullut. Tuli hyvä mieli siitä :D

Vuotokin loppui jo, nyt sitten alkaa "limojen tarkkailu" ;)
Tosin mulla kierto on todennäköisesti hurjan pitkä. Imetyksen takia siis.

äiti vm70 :hug: Toivottavasti pian raskaaksi tulisit :hug: :heart:
Eikä vaihdevuosia tulisi piiitkään aikaan vielä :hug:
Kysele vaan neuvolasta. Minä kyselen kaikenlaisia kun sielä lasten kanssa käyn.
Nytkin siitä kun ei ne menkat ollut vielä tullut. Täti vaan siihen että ihan normaalia, ja heti perään kuinka imetys ei sitten ole ehkäisy.. Meinasin sanoa että kyllähän tuo näyttää hyvin meillä toimivan, en viitsinyt. Kai täti oletti ettei meille enään lapsia tule..

Pimu on ruvennut puremaan tissiä välilä :( Kun mun äidille kerron, sanoi vaan tyyliin "että olisikin jo hyvä imetystä lopetella" no mä kyllä ajattelin ainakin vuoden ikään imettää (= 1 1/2kk) ehkä vielä 2-6kk sen jälkeenkin, riippuen tilanteesta.
Onneksi typy ei olekkaan nyt niin paljon "hampaita testannut".

Hauskaa päivää kaikille ja paljon plussia! :wave: :heart:

Nyt muokattu :ashamed:
painoa siis vielä kuitenkin 77,7kg, vaikkakin tuo 67,7kg olisi paljon parmpi tietty ;)
Ehkä tuossa muutaman kuukauden (4-6kk) kuluttua sitten tuon verran, jos hyvin menee :D
 


Pudottaja .. tavoite ...saavuttanut, tavoit. -kg/tavoite

säde ............ - 10,7 kg .........- 4,5kg....... - 6,2kg (65kg)
ma 9.2 paino 70,4kg pudotus -0,8kg tav. 5,4kg
ma 16.2 paino 70,6kg +0,2 tav. 5,6kg

Tiukun äiti .... -12 kg .........- 2,4 kg ........ - 9,6kg (70kg)
su 15.2 paino 77,7kg, pudotus - 1,8kg tav. 7,8kg

äiti vm70 70kg - 4-5 kg ....... - 0,3 kg ......... - 4,7 kg (66kg)
ma 9.2 paino 69,1kg pudotus -0,6 kg yht. -0,9kg tav. 4,1kg
ma 16.2 paino 69,4kg :eek: siis tullu takas +0,3 tav. 4,4kg


Joku päivä mekin saamme ripustaa mitallin kaulaan kun olemme tavoitteemme saavuttaneet =)

 
Tiukun äiti Hienosti olet saanut painon tippumaan, onnittelut :flower:

Luulen et mulla ei huomisessa mittauksessa paino ole tippunut yhtään viime maanantaista, jolloin painoa oli 70,4. Siis paino kävi viikolla jo alle sen maagisen 70 kilon, mut Mulla meni loppuviikosta maha tosi kipeäksi et ajattelin ottaa viikonlopun vähän rennommin, enkä tarkaillu syömisiäni oikeastaan yhtään. Joten paino on varmaan noussu ainakin siihen viime maanantain lukemiiin. Itse ajattelin et suotakoon anteeksi jos yhtenä viikonloppuna tulee hieman rennommin otettua syömisten suhteen niin jaksaa jatkaa projektia. Ihan olen tyytyväinen kun olen saanut jo ton 5,3 kiloa pois. Tosin aamulla näkee et onko miten paljon takaisin tullu herkuttelun takia =( Mutta huomisesta lähtien taas pitää tarkailla mitä suuhunsa pistää, toivotaan et paino tippuis taas.

Äiti vm70 Tottakai me kaikki plussaillaan kuun lopussa =) :heart:

Illan jatkoja kaikille!
 
Tänne iski vatsatauti kaikille samaan aikaan :headwall:
Illalla oli maha tosi kipee, ei oikein tiennyt miten päin nukkuu ja jätinkin pikkuneidin meidän väliin kun selkeesti tosi kuumeinen ja kaipasi läheisyyttä. Menin kahden aikaan alakertaan kun vatsasssa alkoi kiertää, jäin sinne nukkuu et vessa lähellä niin eikös mies huuda et pikkuneiti oksenti meitin sänkyyn ja on yltäpäält oksus :|
Puol 5 meidän esikko herättää kun oli ehtinyt jo nukahtaa et oksens sänkyyn ja nyt 5 aikaan meidän keskimmäinenkin, mies valittaa vatsakipuaan et yritä tässä pitää itsensä koossa ja hoitaa noita 4 lasta joista mies tuo pienin :x

Kunhan tästä taudista parannutaan niin otettava niskasta kiinni itteeni, viimeviikolla vähän lipes ja tuli herkuteltuu kun mieli oli niin maas niin tuo painokin noussu :ashamed:
 
Äiti vm70 Oksennustauti on kyllä ihan kamala tauti, ainakin ihan näiden pienten kanssa :( Toivotaan et teillä menisi nopeasti ohi. Muistan itseki vielä ku meillä oli kaikki kolme lasta jouluna oksennustaudissa. Pyykkiä tuli ihan mahdottomasti kun ei sitä aina kerenny törkkäämään sankkoa nenään eteen vaik kuinka yritti tarkkailla milloin toista oksettaa. Ja kun eivät itse, ainakaan meillä nämä kaks pienintä eivät osanneet sanoa milloin oksettaa.
Mullakin nousi viime viikolla paino kuten jo arvasin kun viikonloppuna tuli herkuteltua. Paino oli siis aamulla 70.6, oli tullu +200g takaisin. Yhteensä painoa on nyt sitte lähteny tasan se 5kiloa kun tuli takaisin. Ja tavoite olisi saada pois se 5.6kg et olisi tasan 65. No tsempataan nyt tästä eteenpäin Äiti vm70, kunhan parannutte. Pieni takapakki ei haittaa, ja pakko välillä ottaa rennommin, minun ainaki et jaksan jatkaa projektia. Olen vähän sitä tyyppiä et helposti into loppuu jos liian tiukkaa pitää itselle et ollenkaan ei saa herkutella..

Mukavaa päivää kaikille!!
 

Yhteistyössä