Neljännestä Kuumeilevia vol2

Huomenta! :)

Taas minä kirjoittelen.. Vaikkei ketään kiinnostakkaan :ashamed:
Heräsin/ herättiin tos kolmelta (pojat heräsivät, enkä saanut niitä nukahtamaan uudestaa)
Joten voisin "pikkaisen" taas kirjoitella :D
Siivosin jo keittiö ja järjestelin tavaroita, mut eipä tähän aikaa voi oikein viellä siivoilla.
Tai voisinhan mä kohta ruveta silittämään. Siitä ei lähde mitään ääntä :D
(Asutaan siis kerrostalossa, naapurit ei varmaan tykkäis. Tosin eipä nuo pojat osaa hiljaa olla. Mä en tiedä mitä mä oikein teen :ashamed: Siis et olisivat hiljaa. Tuntuu kun aina jos sanon et "olkaas nyt hiljaa, ettei naapurit herää". Niin nuo rupee heti huutamaan :ashamed: )
Onkos kellään muilla tollasia lapsia et ne ei voi olla 5minuuttia ihan hiljaa.. :headwall:
Mahtaa naapurit riemastua :'(
Mua niin muutenkin ahdistaa asua tässä, just noiden naapureiden takia.
Sitten noi pojat ei voi olla hiljaa vaikka sanon sata kertaa ja yritän selittää et "tähän aikaan pitää nukkua" "naapurit nukkuu, pitää olla hiljaa" jne..
Juu, ja ei ne nyt niin kauheeta metelii pidä. Tollasta "normaalia" lasten leikkeistä kuuluvaa, mut kun tuo kello on niin vähän :ashamed:

Mitäs teille muille kuuluu?
Onko jouluvalmistelut jo kaikilla tehty?
Onkos kellään mitään "tuntemuksia"?

Jotain positiivista. Saatiin vihdoin tuo keskimmäinen vierotettua tutista.
Juu, on siis jo yli 2 1/2 vuotta :ashamed: Mutta eikös se oo parempi myöhään, kun ei milloinkaan, tai jotain.. :whistle:

Hauskaa päivää kaikille! :flower: :heart: :heart: :wave:
 
Huomenta!
Voi Tiukun äiti :hug: Milläs sulle saataisiin jo joulumieltä ettet olis noin masis :ashamed: Mullakin oli eilen taas huono päivä mutta tänään onkin jo ihan hyvä kun mies jaksoi sittenkin llalla :p kuvittelen ainakin et ovis kolkuttaa ovella ja nyt tulossa viikonloppu et pitäisi jaksaa kaiken järjen mukaan paremmin kuin pitkien työpäivien jälkeen ;)
Hienoa etttä olette saaneet tutin pois teidän keskimmäiseltä, on se saavutus kun eihän ne lapsukaiset herkästi niistä luovu, ainakin kuvittelen näin, itsellä kun ei kokemusta kun kukaan ei ole syönyt tai siis en ole tyrkttänyt et tissini on ollut sit tutti :ashamed:
Mites ne pojat sit jaksaa päivällä touhuta jos nyt ovat heränneet ja entä sinä itse? Ethän sinä itsekkään jaksa vähillä unilla :hug:
Lisäksi mietin tuota sun eilistä kirjoitusta raskautumisesta ja menkoista niin se mikä mulla vaikutti näin jälkikäteen ajateltuna menkkojen alkamiseen oli huomattava imetyksen vähentyminen illasta eli kun palasin töihin niin imetin huomattavasti harvemmin ja useasti iltaimetys jäi kun tein pelkkää iltaa. Töihin palatessa imetin n. 5xpvässä kun aikaisemmin varmaan tuplaten ja jos kohta saat tuon yötissin pois vierotettua niin sekin auttaisi, mulla ei vielä mutta toivossa hyvä elää. Ja kaikkihan me ollaan yksilöllisii :hug:

Mun pitäisi yrittää saada tänään ja viimeistään huomenna siivoottuu, siis yritykseksi taitaa jäädä :/ Ensviikolla leipoillaan neitien kanssa kun ovat kotosalla ja teen silloin vasta laatikot ym. muutama joululahjakin vielä kaupassa et jospa sitä nekin saisi hankittua. Eilen en tosiaan saanut yhtään mitään aikaiseksi, oli niin piiip päivä ettei tosiaankaan, otti päähän edellisiltaiset työjutut :/

Päivittelen tuohon etusivulle kp.t jos sopii =) Huomatkaa että elokuusta lähtien joka kk joku on plussannut ja nyt on Ritsanampuja, odotan vielä lupaa siirtää sinne plussanneisiin et kukas onkaan sit tammikuussa et aikasta lupaavaa kun listaa näin tarkastelee :heart:

Mukavaa päivää ja jouluvalmisteluita kaikille
:wave: :xmas:
 
Mulla näyttäis nyt selkeesti olevan liikaa aikaa, kun jatkuvasti kirjoittelen :D
No sitten on päiviä kun on koko ajan hirveä kiire.

äiti vm70 Kiitos lohdutuksesta :)
Jospa se joulumieli tulis kun tänään laitan (jos vihdoin saisin) noita jouluverhoja ja koristeita.
Typyhän ei onneksi syö tuttia, joten ei sitä tarvii vierottaa. Voi tosin olla että just sen takia syö sitten tissiä useammin kun pojat-> eikä ne kuukautiset ala.
Ajattelin et mentäis kaikki (ainakin yritän) päiväunille tuossa aamupäivällä.

Jospa tammikuussa tulisikin enemmän niitä plussia kun vaan yksi :heart:
Mulle tuskin, mutta teille muille voisi tulla :heart:
 
Huomenta!

Jokos se ritsanampujan haamu on muuttunut oikeeksi kummitukseksi?? :D
Ja tiukun äitille onnea pojan "tutittomuudesta", meillä esikoiselta sain tutin pois vajaa vuoden iässä ja kakkonen ei sitä sitten koskaan huolinutkaan.. mutta tämä kolmas neitokainen vielä hyvällä halulla imuttelee=)

huoh, kyllä tuo vauvakuume itelläkin onneksi välillä lievenee, kun niin hyvin tyttönen muistuttaa välillä olemassa olostaan... Viime yönäkin nousin varmaan 15 kertaa; antamaan tuttia ja maitoa, ja muuten vaan taputtelemaan |O Miten hemmetissä vierotan sen tuosta yösyömisestä..?
 
Huomenta!

En ole uutta testiä vielä tehnyt ja lauantaihin asti meinaan kärvistellä. Raskaushormoni kerran tuplaantuu joka toinen päivä niin pitäis sitten jo kunnon viiva näkyä. Vuoto ei ainakaan ole alkanut, että se on positiivinen merkki. Onneksi nuo joulukiireet pitävät työn touhussa niin ei ehdi viivoja miettiä. ;) Viime yö meni vessassa rampatessa tai ainakin siltä se tuntui... Miehellekään en ole vielä mitään sanonut, mutta jotenkin tuntuu että hän jotakin aavistelee. Kyselee ihan omituisia... :D

Naksoksella alkaa kierto olemaan hyvällä mallilla. Onko mitään erityisiä tuntemuksia ilmaantunut?

Tiukun äiti Laitappa jouluverhot ja koristeet paikalleen ja joululauluja soimaan niin eiköhän se joulumieli sieltä pintaan pulpahda. :hug:

äippä 84 Meillä taisi tuo keskimmäinen olla 1v8kk, kun minulla meni hermot jatkuvaan yöheräilyyn ja tutin etsimiseen sängystä. Laitoin tutit kaappiin ja ilmoitin että orava vei. Siihen loppui tutteilu meillä keskimmäisen osalta. Mutta teillä taitaa olla hieman nuorempi kyseessä. Yösyömisessä en osaa neuvoa, kun meillä se on lopahtanut siinä vaiheessa kun on siirrytty iltavelliin/-puuroon. Kuopus vetäsi molemmat iltapalaksi niin ei kai siinä nälkä tullut. :LOL: On vieläkin ihan mahoton syömään.

Mutta nyt on nostettava takapuoli tuolista ja lähdettävä hommiin, nukuttiin kaikki yhdeksään niin on tämä päivärytmi nyt hiukan sekaisin. Esikko heräs kymmeneltä... :whistle:

Päivän jatkoja ja plussapuhureita! :wave:
 
ritsanampuja: Juuh, tuo neitokainen tulee tapaninpäivänä 7- kuiseksi =) mutta silti voisin jo vieroittaa tuosta yösyömisestä, kun ei tuonikäiselle siitä mitään hyötyäkään ole..kuulemma... miten se tapahtuu, onkin sitten eri juttu :whistle: en ollenkaan muistaisi tällästä vaihetta isompien tytyjen vauva-ajasta...
 
No niin kattotaas nyt onnistuuko tämä. Kyllä siinä mielestäni viiva on ja näkyy ihan selvästi "livenä", ei tartte tihrustella. Omituisen kapoinen se on, mutta katselin noita muitten kuvia tuolta plussatesteistä ja siellä näytti olevan samanlaisia. Olen sitä väännelly ja käännelly ja ihmetelly että onko siinä väriä vai ei, mutta kyllä siinä selkeesti väriä näyttäis olevan. ei ole kokemuksia noista viivanpaikoista, jos jollakin on niin onko se sitten tälläinen?

http://www.aijaa.com/v.php?i=3250824.jpg

*muoks* tämä on se tiistainen testi
 
Hei täältä kiireen keskeltä.
RitsanampujaHei toihan on ihan selkeesti PLUSSA :hug: ... kyllä mun silmät erottaa hyvinki viivan. Ja kun minusta tuntuu että noissa testeissä ei pitäisi "viivan paikan" näkyä olleskaan. Ihana juttu, onnea kovasti!!!!! Olikos se nyt niin ritsanampuja et meiltä poistettiin samoihin aikoihin kierukka? Muistelen jotain..

Mulla on menny jotansakin sekaisin nuo kp:t ja sit päivämäärät.... aina ajattelen et nyt on kp 18 ja ihan säikähin että herrajestas kierto on jo 21... Ei ole tuntemuksia.... turvottaa...mutta niinhän mulla aina ennen kierron loppua... eilen oli vähän jotain jomottelua mahalla, mutta muuten olo ihan normaali. äiti vm 70 Meillä olis vissiin sama testauspäivä noin periaatteessa... mikäli mun kierto nyt on sama kuin oli viimeksi. Nyt en aio (saahan sitä vannoa)tehä testiä ennenkuin varmoilla päivillä!!!! Onneksi on joulun jälkeen töitä niin ei ehdi miettimään kauheesti koko asiaa ellei sitten tule jotain oireita.
Hitsi miehen veljen perheeseen syntyi toissayönä pieni tyttövauva.....tuntuu niin haikeelta...tahtois itekin pikku tuhisijan.

Tiukun äiti on varmasti rankkaa heräillä aamuyöstä lasten kanssa kerrostalossa. Äänet kuuluu aika selvästi ja lapsien ääniä nyt ei hirveesti pysty hillitsemään, ellei sit katso jotain videoo tai muuta. Mut sullakin tais olla niin pien ettei oikein sellaisista ymmärrä. Saitko muuten lapsia päikkäreille?

Vielä muuten kiitos äiti vm 70tuosta hienosta joulutontusta, kyllä siin silmä lepää :whistle: Pitää ehdottaa miehelle et josko se pukeutuisi jouluna samaan asuun :D ....

Vielä testaamisesta...mietin et jos tekisin testin hääpäivänä eli 30.12....olis tosi ihana saada plussa just silloin :heart: .
Mutta kolmen päivän tehokkaan joululahjaostosrumban väsyttämänä poistun vähän huokaisemaan. Ja harjoittelemaan konvehtien syömistä..... Moikkelis!
 
Moi taas!

Pojat nukkuvat, typy ei..
Muut nukuttiin päiväunet, paitsi esikoinen. Oli niin väsynyt että nukahti sitten tuossa jo ennen kuutta. Yritin kyllä saada nukkumaan päivällä, ja sitten nukahdin itsekin :ashamed:
Esikoinen katsoi sitten hetken yksin lastenohjelmia. Mä kun en ole ikinä nukkunut niin että lapset olisivat hereillä. Tuli vähän "huono-äiti" olo.
Toivottavasti esikoinenkin nukkuis huomenna ihan aamuu asti. (siis ainakin viiteen, mielummin tietty vaikka pidempäänkin)

äippä 84 Teidän tyttö on vielä ihan pikkuinen :heart:
Tosin niin musta tuntuu että tuo omakin on, aina välillä siis. Välillä tuntuu että on jo niin "iso tyttö". Ja täyttää nyt 23. päivä siis 9kk :heart:

Miten te olette vierottaneet vauvat/ lapset yösyötöistä?
Mä kun olin vähän tyhmä ja annoin tuolla keskimmäiselle silloin pullosta vettä, niin kun tissin tilalle :ashamed: Joi sitten pullosta vähän yli vuoden ikäisestä n. puoleentoista. Ja sitten onkin juonnut vettä öisin tuosta nokkamukista.. (juo siis välillä vieläkin)

Nakos Meillä on/ oli sellanen naapuri joka valitti aika lailla kaikesta (=lähetteli lappuja)
Ei onneksi ole pitkään aikaan lähetellyt. Mutta pelottaa välillä silti, että niitä rupee taas tulemaan :ashamed:
Ja tuossa keväällä isännöitsijä soitti et meistä oli valitettu kuinka meillä hakataa ovea joka aamulla 7 aikaan (ja muutenkin) 5-20min kerralla. Yksikin aika oli sellanen et olin silloin tulossa neuvolasta kotiin, joten ei meillä ollut silloin ketään kotona.
Ja meiltä kuuluu kyllä ääniä, muttei kukaan nyt ovea hakkaa. Tai jos hakkaa niin yhden kerran. Koska puutun heti/ heti kun pystyn siihen.
Onneksi uskoi mua, eikä siitä sitten mitään tullut.
Mä "laitan" yleensä pojat katsomaan jotain lastenohjelmia, jos heräävät aikaisin. :ashamed: että saavat naapurit nukkua.
Tai yritän keksiä muuta hiljaista tekemistä.

Plussia kaikille! :heart: :heart: :heart: :wave:
 
Huomenta!

Tiukun äiti mä tein kylmästi niin siitä yötissin vierotuksesta et otin vain neidin meidän väliin kun heräs ja enkä antanut tissiä. Itki mutta minä sitkeesti vain silittelin ja yritin rauhoittaa, itki kyllä sen puolisen tuntia ja yritti kaivaa tisuani esiin mutta olin sitkeä, toinen yö menikin n. 10min itkulla ja kolmantena yönä nukkuikin jo.
Kaikista parastahan olisi jos mies tytön herätessä olisi tassuttelemassa sen omaan sänkyyn mutta meillä mies niin laiska ja sanoikin ekana yönä kun neiti itkenyt sen 10min et antaisit nyt että kun toinen noin kovasti haluaa ja itkee mut pysyin lujana ja kannatti :ashamed: Tsemppiä sinullekkin tuon yötissettelyn lopettamiseen :hug:

naksos Tapaninpäivänä pitäis alkaa menkat mut epäilen kiertoni pidentyvän entisestään et ihmettelen jos alkaa. Kuvittelin jo tässä pari päivää et nyt alkais olee vasta ovis kun oli kunnon tahmaset valkkarit alkkareissa mut eipä tässä sit mitään "kirkkaan liman" päiviä sit ole ollut :headwall: Eipä kyllä muitakaan juilintoja jotka olisivat viitanneet ovikseen :( Toivotaan että sulla ovis tunnistettu ja hyödynnetty ja toivottu tulos :heart:
Mulla tällähetkellä niin hirvee joulu ja työstressi et voisin vaikka muille jakaa, jos vain on halukkaita ottamaan ;) Tuleva vuodenvaihde nostaa nuo niskavillat jo pystyyn ja pahasti, silloin ensimmäiset 3vkoa painetaan 4 vapaapäivällä ja pitkää päivää 11,5h et kuinkahan kiree se pipo silloin onkaan ja eipä ainakaan silloin jaksa peittoja heilutella missään vaiheessa :/

Tänään olen laittanut tavoitteeksi et pakko saada nyt siivottua tuo joulusiivous! Joka päivä vaan siirtyy ja siirtyy et saat yhen kohan ja sit jää mut menköön vaikka yöhön asti niin tänään sen on tapahduttava. Huomiseen voi jäädä enää jotain pientä mut muuten sit tänään.

Mukavaa päivää kaikille. Nyt mentävä hätyyttäää isot likat ylös et päästään lähtee ja pikkuneiti. Punttisali ja uimala kutsuu =)
 
Huomenta!

Meillä herättiin sitten taas melko aikaisin. (en edes muista monelta, ei kuitenkaan niin aikiasin kun eilen. ehkä siinä puol viideltä, tuo esikoinen siis. Yirtin tunnin ajan saada uudestaa nukahtamaan, mut sitten oli puoli kuuden aikaan "pakko" nousta. )
Typy menikin jo uudestaan nukkumaan , kun nuo pojat herättivät kesken unien.
Olisi kiva jos nuo nukkuisivat edes joskus vähän pidempään..
Ehkä mä en sen takia tule raskaaksi kun olisin ihan rättiväsynyt koko ajan :ashamed:
(mulla kun on ollut aina alkuraskaudesta järkyttävä väsymys)

äiti vm70 kiitos noista vierotusvinkeistä. Pitääkin vaikka tuossa kuukauden-parin päästä kokeilla. :)
Oliko se niin ettei sunkaan tyttö syönyt tuttia? Onnistuiko se vierous silti ihan hyvin?
Mä en ihan vielä aijo tuosta yösötöstä vierottaa, sillä nuo pojat ovat ainakin sen jälkeen sitten vierottaneet itse itsensä kokonaa tissistä. Ja haluasin imettää ainkin siihen vuoden ikään asti. (ehkä n.1v2kk-1v6kk asti, riippuu tilanteesta)

Mulla ei oo minkäänlaisia limoja näkynyt, melko kuivalta vaikuttaa :ashamed: :(

Hyvää päivää kaikille! :flower: :)
 
Heippa taas!

Ritsanampuja kyllä tuo on ihan selvä plussa! Oikein paljon onnea :flower: :heart:

Ihan pikaiseen kävin vain lukemassa teidän kirjoitukset, kova kiire pakata ja siivoilla huushollia et olis sit kiva palata joulun jälkeen kotiin ku ei olis ihan hujan hajan kaikki. Kuopus onkin jo melkein parantunut, nuhaa on vielä mut kuume mennyt jo. Itse tosin olen sit vaihteeksi kipeänä, ihan mukava lähteä jouluksi muualle niin ei tartte kipeänä niin paljon sressiä ottaa ruuista kuin täällä kotona ollessa. Palailen linjoille sitten joulun jälkeen.

OIKEIN HYVÄÄ JOULUA KAIKILLE!!

Ja paljon plussatuulia :heart:



 
Tervehdys täältä joulusiivouksen keskeltä! :wave:

Huomenna olis varmistustestin aika, jännittää... :whistle: Kaikesta huolimatta vaikka sen jo itse tietää, että plussa tulee. Vuoto ei ole alkanut, vessassa saa rampata jatkuvasti ja ällö olo on koko ajan. Saa mieskin sitten mukavan synttärilahjan huomenna. :D

Naksos Lokakuun puolessa välissä poistettiin tuo kierukka, sulla tais olla hiukan aikasemmin poisto...muistaakseni. Viime kierto olikin outo (45), tämä oli eka ns. luomukierto kierukan poiston jälkeen.

Nyt takaisin työn touhuun ja alakerran siivoukseen. Plussatuulia kaikille!

Ja kiitokset onnitteluista :heart:
 
:flower: Isot onnittelut vielä kerran plussasta ritsanampuja :hug:
Juu minulta poistettiin kierukka 29.9 et aikalailla samoihin aikoihin. Enkä enää taida kyllä koko kapistusta ´laittaa vaan käytän jotain muuta sitten. Jospa minäkin saisin nyt yhtäaikaa sen plussan kun kerran yhtäaikaa on ehkäisytkin poistettu :D .....wishfull thinking :|

Haamutuntemuksia olen kyllä kehitellyt itselleni...eli ihme jomotusta välillä tisseissä mut sitten kun niitä kopeloi niin ei ne tunnu mitenkää erityisiltä ja sit alamahalla on nyt oarina päivänä ollut jomottelua ja kovasti pitäny rampata pissalla. Mut niinku sanottu...näähän voi olla ihan yhtä hyvin menkkaoireitakin.

Mammeli83 laitas pari piparia ensin suuhun ja sitten avaat konvehtirasian ja alat pikkuhiljaa touhuileen niin kyllä se joulumieli sieltä sitten tulee =)

tuosta imetyksestä... mua vähän epäilyttää tuo et vauva saa vuoden ikään asti äidinmaidosta muuta kun janoonsa helpotusta. Pari äitiä kertoneet että olivat imettäneet jotain 8kk ikäiseksi asti eivätkä olleet rintapumppuja käyttäneet kuin muutaman kerran aika alussa. Sit oli tullu tilanteita että piti lypsää niin se maito oli ollutkin ihan vihertävää ja vetistä:eek: :x ...oli kuulemma imetys loppunut siihenpaikkaan, kun ei ollut pystynyt enää sen näköistä maitoa tarjoamaan. Onneksi ei ole omakohtaista kokemusta... Mietin vaan et miksi se menee sellaiseksi vihertäväksi???

Mut lähdenpä tästä juomaan lisää kahvia että herään...meni puoli yhteen viime yönä :whistle: :D tuo mies ryökäle tuli kimppuun...mut ei passaa valittaa =)

:wave: :wave:
 
Ritsanampuja Hurjasti onnea sinulle! :flower: :heart: :heart:

mammeli83 :hug: Toivottavasti joulumieli pian löytyy :)
(tosin taitaa olla mullakin vähän kadoksissa)

Nakos Toivottavasti sullekin plussa tulisi :heart:
Mä en ole kyllä ikinä huomannut että maito olisi vihertävää. Mutta tuon pimun kakka on välillä sellaista "vihreää" :ashamed: Olisikohan sama asia?
Mistä se vois sitten johtua? Jostain mitä mä syön? Pitäis varmaan ottaa selvää ja välttää sitä sitten.
Mä kun en ole vähään aikaan pumpannut maitoa.
Mutta eihän se äidinmaito oo tietty saman väristä kun esim. korvikkeet.

Hauskaa päivää kaikille! Ja plussia :heart: :heart: :heart:
 
Ritsanampujalle :flower: onnittelut! Ihanaa odotusaikaa nyt sitten vaan!!! :heart:

Meille...no tyhmää et taas tuli tätsykkä kylään ja aina vaan petyn vaikkei sitä yritystä edes ole :ashamed: . Olipas kiva kuulla, että jollain oli siellä vielä tutillinen 2,5-vuotias...mie se en vaan saa aikaseksi vierottaa tuota kuopusta ja kaksi vuotta täyttää maaliskuulla... :whistle: . Josko uudella vuodella alkais sen urakan.

Ja vihreästä maidosta...no mulla oli ainakin välillä "vihreää". Söin todella huonosti että liekö se syynä, en tiedä, mutta maitoani hyväksyttiin luovutukseen eli ei siinä kyllä mitään vikaa ollut, eikä se toki aina sitä ollut. :)

Meidän joululaittelut sai vähän uutta puhtia, kun saatiin lainaksi ja lahjaksi tälle joululle aika mukavasti koristeita ja jotain liinoja ja verhojakin (meillä kun ei ole ollut sellaisia vara hankkia). On mukavan näköistä, kun on vähän joulua ekan kerran ja voi sytytellä kynttilöitä. Monet ei varmaan tule ajatelleeksi miten paljon kynttilätkin maksaa...haaveilin niiden polttelusta tuossa jo aikaisemmin ja sitten yhtäkkiä niitä kynttilöitä saatiin lahjaksi sielä ja tuolta - nyt on tunnelmaa ja punaista talossa :) ihanaa! :heart:

Jahas, taitaa poikaset kaivata vähän huomiota hoo.
Voikaa hyvin ja plussailkaa! :hug:
 
Huomenta!

Olipas ihana päivittää kun sai siirtää Ritsanampujan tuonne plussanneisiin ja tietty kovasti toivon että vielä loppuvuodesta myös naksoksenkin ja me loput heti vuoden alkukuukausina ;)

Ritsanampuja Suuren suuri Onnittelu :hug: :flower: Pienelle kovasti tarrasukkia ja vauvaliimaa että pysyy mukana loppuun asti :heart:


sadettajat kiva kun kävit kirjoittelemassa pitkästä aikaa ja ihanaa että saitte tänä vuonna "oikean" Joulun :xmas: Kyllä ne kynttilät ja koristeet sen joulumielen tuo kummasti.

Tiukun äiti muistit oikein, ei ole tuttia koskaan ollut käytössä, kauppaan jäi jo alkumetreillä =)
Säde oletkin jo lähtenyt mutta oikein mukavaa joululomaa teidän perheelle.
Naksos täälä peukutellaan että ensiviikolla täti jättää sut rauhaan ja testiin piirtyy kaksi viivaa ;)

Omaa napaa; Mä olen itse todella kireellä tuulella, stressi tuntuu painavan aikasta lailla päälle, sekä työ että koti :( Tulee niin herkästi huudettua pienimmästäkin asiasta vaikka ei tarvitsisi :/
Huomenna ja tiistaina olisi tarkoitus saada tehtyä leipomukset ja laatikot ym. että aattoaamuun ei jää kuin rosollin sekoitukset ym. mutta onneks mulla on 2 reipasta ja innokasta apulaista jotka tekevät täysiä noita juttuja.
Pakko kyllä vielä kirjoittaa kun eilen neitini sai todistuksen niin kyllä suu auki sitä katoin kun numerot oli kaikki 8-9 eikä yhtään 5-7 mitä ollessa normiluokalla isossa ryhmässä seiskan kevääseen asti. Nyt kasilla tuossa peinluokassa sempannut oikein kunnolla et nyt kyllä saan olla siitä asiasta ylpeä äiti =)

Nyt mentävä leipomaan sämpylät, eiköhään taikina ala olemaan kohonnut ;)
Mukavaa päivää kaikille, mulla tänään vielä viimeinen työpäivä siis ennen "joululomaa" :wave:
 


Hyvää Joulua kaikille!

Kiitokset onnitteluista! :heart: Nyt vetäydyn joulun viettoon ja jään odottelemaan teitä muita tuonne odotuspuolelle, että saamme oman nelospinon sinnekin. Paljon plussatuulia puhaltelen kaikille! Käyn välillä kurkistelemassa mitä tänne kuuluu. Tämä on ollut niin mukava pino,että oikein "harmittaa" lähteä. Mutta odotuspuolella nähdään/kuullaan pian toivottavasti! :heart:
 
ensiksi onnea tosi paljon ritsanampujalle! :flower: :heart:
eilen kirjoitin pitkän kirjoituksen ja ennenku kerkesin sen tallentamaan niin nuorimmainen tuli ja jotenki sai poistettua. :headwall:
en meinaa pitkästi kirjoittaa ku nuorimmaisen vien nukkumaan ja sit pesen lattiat esikoisen kanssa.
tällä vkl pitäis laskujen mukaan olla iso O.(niinku mies totes)
perjantaina sit pupuiltiin ja tänä iltana pitäis jaksaa :p |O
ite hieman vielä arkailen ajatusta tulevaisuudesta jos neljännen saatais.mut mies on ihan tohkeissa joten eiköhän me selvitä. :heart:
mut ny siirryn joulun viettoon.
huomenna käyn kaupas ostamas laatikot,perunat,salaatit,maidot.
tiistaina käydään kaupoilla,sukulaisis,haudoilla.
keskiviikko ollaan ihan kotona.
:xmas:
 
Voi, oikein paljon onnea ritsanampuja! :flower: Ihanaa, että tänne saatiin plussa!

Mä en oo kirjotellu nyt, kun tuo tilanne on meillä vähän kurja... Elikkäs ei yritellä vielä, saa mut siirtää siitä pois. Mies ei saanu apua siihen pattiin kurkussa, sitä nyt vaan seuraillaan. Niin ei sitten mies halunnut alkaa vaavia tekemään epävarmaan tilanteeseen. Aivan murtunut olen, ja syli tuntuu niin tyhjältä kuin vain voi! :'( Kurjaa, kun ollaan miehen kaa niin eri linjoilla tässä asiassa...

Mutta täytyy nyt keskittyö jouluun ja poikien iloon. ehkä tämä tästä.
 
Voi milski :hug: Olen niin pahoillani :ashamed:
Toivotaan että asiat pian selviytyisi :hug:

Mamma84 ihana tuo sinun miehesi ;) Toivotaan että tammikuussa saadaan jännitellä ja siirtää sinut plussanneisiin myös :heart:

Öitä ja Joulun odotusta kaikille :xmas:
 
miltski :hug: Paljon voimia ja haleja sinulle! :hug:
Sulla on varmaan tosi paha olo, enkä mä osaa yhtään helpottaa sitä :ashamed:
Toivottavasti se patti ei ole mikään paha ja sinäkin saat vielä vauvan :hug: :heart:
Saako kysyä, onko sun miestä tutkittu, että mistä voisi johtua?

Hyvää yötä ja kauniita unia kaikille! :heart: :heart: :heart:
 

Yhteistyössä