NELJÄNNESTÄ kuumeilevia Vol. 6

I totally feel you, Santtu! :hug:

Mulle papa sattuu, joka kerta, joten ei huvita koskaan täälläkään. Pitää todella motivoitua siitä, että sen avulla voi pelastua syöpäkuolemalta... : /
Ja kuparikierukan laitto sattui niin paljon ja olin päivätolkulla kipeä, että ei koskaan enää. Ja jos joku tulee mulle sanomaan, että kohdunnipukassa (josta se niillä pihdeillä nappaa) ei ole muka tuntoa, niin turpiin tulee. :mad:
 
Hitsi, mun täytyiskin varata aika papaan kun edellisestä on vuosia.. Ei vaan jotenkin jaksais..

Tänään ovistestiin tuli haaleampi viiva kuin eilen. Ärsyttävää. Sais jo tulla ja kierto käynnistyä ni ois jotain jännättävää!!
 
kääk..tänään tai viimestään sunnuntaina pitäis alkaa menkat. Ja keskiviikkona lähetään tyttöporukalla tukholman risteilylle joten sitä ennen on tiedettävä missä mennään.
:saint:

Mitään oireita ei ole mihinkään suuntaan.
 
Viimeksi muokattu:
Huomenta kaikille!:flower:

Ihana lauantai! Tänään vois pitää lastan kans leffapäivän, jaamme yhdessä anime "harrastuksen". Tai lapset tykkää kun on piirrettyjä ja mä tykkään kun ne on niin kauniita. Liikkuva linna voitas kyllä katsoa. :) Mieskin kun lähtee taas remppa avuksi niin saadaan olla rauhassa :LOL:

Galluppiin: Töissä olen, olen siis pph. 1 kokonainen ja 1 osa-aikanen virallisesti hoidossa, mut varalapsia on koko ajan..

Meillä nuorimmainen taas vaihteeksi kipeänä : / Tulis nyt ne pakkaset niin kuolis pöpöt pois.

Ihanaa viikonloppua joka iikalle! (kp7)
 
Huomenta täältäkin!

Aamupissitesti ihan tyylipuhdas nega:( Jos aatellaan että mun kierto vetelee sitä maratonia,
niin nyt olis kiertopäivä 38/40 ja kai siellä nyt haamu näkyis. Menkkajuilinnat alko tänään, joteb
eiköhän ne sieltä tule. No ei heinäkuun vauvaa, mutta jos sitte elokuun vauva :)

Galluppiin Töissä olen ja ihan kokopäiväduunia. Pystyn kyllä pomon kanssa sopimaan
työvuoroista. Voin tehdä lyhyempää päivää. Nyt oon tehny enempi aamuvuoroa. Viime syksy oli
raskas, kun tein iltavuoroa paljon. Esikko oli tosi hankalana siitä. Nyt hyvä.
Äippäloman jälkeen voisin ihan hyvin jäädä vielä kotihoidontuelle ja tehdä vaan sillon tällön töitä.
Meillä kyllä miehellä haluttaisi jäädä koti-isäksi. Kunhan tässä nyt saatais ensin se vauva alulle :kieh:

Ihana vapaa viikonloppu! Haetaan isi töistä ja lapset menee sisäleikkipuistoon ja sitte shoppailua (minulle)
ja ulkona syömistä.
 
Onnea kaikille plussanneille :heart:
Ja suuri :hug: kaikille tädinkohdanneille...

Galluppia: täällä kanssa oon kokopäivä työssä ma-pe viikonloput vapaat, mut kyllä se välillä aika rankalta tuntuu kun tuo mieskin tekee reissuhommaa...
Voikun nyt vaan piakkoin raskautuisi ja saisi jäädä sitten äippälomalle, en mäkään heti äitiysloman jälkeen meinannut töihin lähtee... niinpä niin kun sais sen vaavin ensiks aluilleen :whistle:
No tänään tuli testi tehtyä ja puhdas negahan se oli niinkun vähän odottelin :'( no nyt vaan tätiä oottelen että uusi kierto alkaisi, gynenki tilasin ma 21.11, sais sit selvyyttä tähän tilanteeseen...

TSEMPPIÄ KAIKILLE :wave:
 
Moikka :wave:

galluppi vastailua: Minä olen myös ihan kokopäivä töissä. Viikonloput vapaat. 6:ssa viikossa 2-3 iltavuoroa mutta teen ne usein tuplavuoroina, joten saa sitten enemmän viikkovapaita :D. Mieheni tekee lähinnä yötyötä. Mieheni työn vuoksi meidän 4-v tarvitsee olla vain 10 päivää kuussa hoidossa. Hyvä näin. Eskasta/koulusta pojat tulevat suorilla kotiin, joten heilläkään ei ole iltapäivähoitoa/kerhoa.

Meillä myös mahdollisen nelosen jälkeen jatketaan hoitojärjestelyjä varmasti näin. Pyritään pitämään kuitenkin tuonne vuoden vanhaksi ainakin kotona. Sitä ei kannata vielä suunnitella. Kunhan nyt ensiksi edes alulle saataisiin.
 
Menis aika nopsaan ja uuteen kiertoon..Tältä kuulta tärppiä turha edes miettiä, itsepä niin halusinkin.. Onneksi miestä ei haitannut, että minä halusin siirtää vielä kuulla hommaa ja on täysillä edelleen hommassa mukana!
Itse olen yrittäjä. Nuorin(pian 5v) on ollut vuoden kotona ja olen saanut päivät kasattua niin, että hyvin on toiminut. Nyt tosin laitoin hoitohakemuksen vanhaan tuttuun paikkaan, että kävisi muutamana päivänä kuussa jonkun tunnin hoidossa. Huomaa, että neiti olisi kavereiden ja touhun tarpeessa. Ja onhan se itsellekin helpompaa kun saa rauhassa töitä tehdä, eikä tartte aikatauluttaa lapsen mukaan ja sukulaisia aina vaivata tarpeen tullen. Tosin mielellään serkun luona saanutkin tähän asti leikkiä..
 
Voi harmi Astral. : /

Ei ole kyllä itselläkään nyt mieli korkealla. Ei yhtään mitään oireita, ei niin mitään! Ei kait välttis oliskaan, mutta muistan, että jotakin oireentynkää oisin tuntenut ennen plussausta. Lähinnä nyt odottelen menkkoja, vaikka huomenna kait pitäis testata. En tiiä nyt minäkään, että viitsinkö kun on jo valmiiksi tappiomieliala, jos odottais vaan kiltisti tätiä. Mutta pääsee pikkujouluihin ainaki, jos ei sitten muuta. :)

NaNaj, mitäs sinne? Ootko testaillu?
 
Viimeksi muokattu:
Täälä on on askarreltu ja leivottu isälle koko vloppu :) Esikko leipoi eilen ensimmäisen täytekakun yksin. Käytiin kaupoilla ja syömässä.

Minulla odottaa maanantaina labra käynti, siellä odottaa kasa kokeita. Josko sitten selkiytys tämä kropan toiminto?! Olen koittanut syödä enemmän ja kaikkea rasvaisempaa..

Minä jätän suosiolla elovauvasta haaveet, ja koitan suunnata ajatukset ihanaan syksy vauvaan <3 Se sopisi kun meillä on kaikki (paitsi tosikko alku elokuu) kevät väkeä!

Taas kerran plussatuulia toivon kaikille, ja ihanaa päivää lasten ja isien kanssa!
 
Tyylipuhdas nega tänään ja herkällä testillä. Hmph! : / Vaikka jo vähän toivo heräsi, kun oli vähän kummallinen olo nyt aamulla. Ties mistä sitten johtuu, lähestyvästä tädistä ehkä sitten. Kyllä pitäis näyttää, jos raskaana oltais. Pikkujoulut odottaa... :xmas:
Meillä on kaikki kolme edellistä syntyneet syyskuussa, joten pahasti näyttää siltä, että sinne yritetään tätä neljättäkin.

Mies nukkuu krapulaansa pois. Kävi kaverinsa kanssa kapakassa, mitä ei kovin usein tapahdu. En tiiä raaskisko herättää lasten lahjojen kera, vai antaisko lahjaksi vaan nukkua. ;)
 
Höh, ihan tylsiä tommoset negat : /

Me mies jo lahjottiin ja syötettiin. Hitsi, mein pikku 4v taas.. Herkempää tyttöä saa hakea. Olivat tehneet esikon kanssa kerhoissaan lahjat. Semmoset hienot pyyhejutut. Kummallakin ns. samanlainen niin eilen sitten tytön kanssa sovittiin, et annetaan papalle hänen tekemä. No, tänään sitten rupes itkua tuhertaan, et kun ei saa antaa lahjaansa isille..:snotty: No, haettiinhan se sitten ja tyttökin taas onnellinen. Onneks kuitenkin papallekkin on lahja.

Meillä on maaliskuun, toukokuun ja elokuun vauvat. Ja kaikki kelpaa, vaikka ajatus tissitulehduksesta ahdistaakin, mut sempä kun voi saada kesälläkin..Joten. Kunhan nyt vaan tulis:heart: Syyskuun vauva olisi ihan kiva, ja olis ihana olla kesällä raskaana. Ainakin elokuun vauvan kohdalla se oli ihanaa, ei lainkaan tukalaa. :)

Isänpäiviä kaikille!:)
 
Enpä ole tuota ajatellut, että se rintatulehdus voi tosiaan johtua ajankohdastakin! Mulla on ollu siis kaikilla kolmella, ja useampaan kertaankin, kun ovat olleet vuotiseksi rinnalla. Mutta vaan kerran (kun ensimmäinen tuli, enkä tienny mitä tehdä) kävin tk:ssa ja sain antibiootit (nyt en enää niitä söis).
Huomaan (yleensä yöllä), että paleltaa (kuume nousussa) ja sitten jo alkaa näkymään mittarissakin, että kuume nousee. Samointein saunaan ja kuumaan suihkuun rintapumpun kera ja molemmat rinnat ihan tyhjiksi pumpun ja hieronnan kera, lisänä vielä lämmin kaurapussi, jos ei pääse saunaan. Kuume (riippuu koska huomaan, mutta yleensä ehtii sinne 38-39 C huitteille) lähtee heti laskuun, kun rinnan on saanut tyhjäksi. Mulla tämä on auttanut joka kerta ja erittäin nopeasti. Jo se hetken kuume saa olon voipuneeksi, mutta ei haittaa, kunhan ei tarvi niitä antibiootteja vauvalle imettää... Mutta siis tätä voi kokeilla, jos on itsellä vaivana vastaava.
 
Korvapuusti taitaa tältä kerralta sanoa heippa.. En siirryy ++ vaan jään odottamaan vielä sopivampaa ajankohtaa. Nyt hanat auki ja olin eka että jes nyt pääsee sitten yrittää tosissaan MUTTA rupesin sitten miettimään että odotetaan nyt semmoinen 4kk ja aletaan yritykset sitten. Mä en nimittäin välttämättä haluaisi toista elovauvaa (2 loppuvaiheen raskautta oon kokenu hyvin kuumina kesinä, en tykkää), haluaisin kevät / alkukesävauvan (vaikka eihän niitä nyt tällä tavalla tilata, tiedän sen), esikoinen menee kouluun syksyllä 2013 ja haluaisin silloin olla kotona ja vielä yksi syy, ehtisin olla n. 1 v töissä ja se tekisi varmaan hyvää mun työnantajalle, kun oon melkeen koko ajan kotona ollut, "näyttäisi" paremmalta (ja tykkään työpaikastani). Joten tulevan takaisin n 4kk kuluttua mutta silloin en halua enää törmätä teihin täällä ;) ;) LYKKÖÄ TYKKÖÖN teille kaikille & ihania vauvamasuja kasvattamaan! Oli kiva tutustua!

Korvapuusti
 
Viimeksi muokattu:
:wave: korvapuusti ja Tervetuloa takaisin! Varmana ihan hyvä päätös, kuulostaa järkeviltä syiltä. Me yritelään nyt tämä kierto, seuraava sitten ei ja sitten taas jatkuu (jos tärppiä ei tule). Mä en halua seuraavan la syyskuulle kun edellinen siinä oli ja syyskuuhun on nyt aika huonot energiat mulla...
 
Isänpäivää kaikille =)

Täällä on kovasti väsynyt olo, liekö sitten syysväsymystä. Jotenkin nyt sellainen olo, ettei plussaa tästä kierrosta tule vaikka tietenkin sitä kovasti toivookin...Meillä esikoinen lähtee ensi syksynä kouluun ja jos nyt olisi plussannut niin ei olisi tarvinut miettiä syksyn kuvioita sen kummemmin kun olisin sitten ollut kotosalla vauvan kanssa...
Meillä kaikki kolme ovat syntyneet alkuvuodesta.

Gallup: Kokopäivätöissä olen 8-16 ja viikonloput vapaat, mies tekee kaksivuorotyötä. Lapsilla on melko säännölliset hoitoajat ja miehen viikkovapaina ovat myös kotona.
 
Hyvää isänpäivää myös kaikille äideille.

Meillä on isiä lahjottu lasten ihanilla lahjoilla. Meillä sovittiin, että ukki kierrokset jää ensiviikonloppuun. Saadaan sitten käydä niissä ihan rauhassa. Tänään meillä ollaan vain perheen kesken. Nautitaan ihanista lapsistamme ja herkutellaan hyvällä ruualla.

Eilen löysin muumitalon, kaikkine tarvikkeineen, kirpputorilta 15e tuolle meidän neidille. Typy on niin innoissaan siitä, että sisällä ei muulla leikikään. Mutta parasta tässä on huomata, että myös rakas mieheni on innoissaan sillä leikkimässä :D. Ilmeisesti se pitää paikkansa, että miehet ei kasva koskaan aikuisiksi :whistle:

Nuista ovistikuista en ota minä mitään selkoa. Mielestäni aina näyttävät samanlaista kahta viivaa. Ilmeisesti ovis on tuloillaan tai en sitten ovuloi ollenkaan. Ei mieskään ole paljon valitellut :cool: Kierto on puolessavälissä ja peittoja heiluteltu varmuuden varalta.
 
Viimeksi muokattu:
Tuleekohan yhtään isäinpäivä lahjaa (plussaa) kellekkään?
Meille ei ainakaan, voi päivittää kp1. Toisaalta ihan helpottunut olo. Saattaa olla että tämä meidänkin yritys jää ehkä vähän tauolle tai vähintääkin sillä tjottjottjot meiningilllä aikuisten oikeesti..katsotaan nyt. Itselläkin työkuviot mielessä plus monta muuta asiaa. Itsekkin tykkään työstäni ja just äippälomalta palailin joten..mutta katsotaan nyt, siltikin täällä joukossa pyöritään.
 
Nyt tuli ihan toivoton olo :ashamed: Tiedän että monet ovat yrittäneet vuosia vauvaa, eikä silti ole tärpännyt.
Nyt kunhan alkaa uusi kierto, niin me ollaan yritetty tätä tulevaa vauvaa enempi kuin muita yhteensä. Ollaan toukokuusta tjottailtu ja tämä oli 2. kierto kun ihan kunnolla ovista hyödynnettiin. Musta tuntuu ettei meille
mitään vauvaa enää suoda, vaan pitäis olla tyytyväinen kolmeen lapseen. Anteeksi valitus, mutta en voi
muillekkaan valittaa :x Sitten ihmetyttää mun kierto, kun näköjään pitenee ja pitenee nyt 2 kiertoa ollu 40 päivää ja risat. :headwall:

No, tätiä ei vielä näy :p
 
:hug:

Ihan samoja tunteita ja syyllisyyttä niistä ja pettymyksestä, kun ei heti ekasta tärppääkkään. Kyllä te vauvan saatte, mutta tuo kierron heittely, ehkä vois käydä siitä lääkärille valittamassa. Jostain on jäänyt mielen sopukoihin, että ovuloimattomuudella ja ylipitkällä kierrolla ois jotain tekemistä toistensa kanssa. Tuntuu ainakin, ettei ne mitään ns. normikiertoja ole kuitenkaan. Ehkä ois jotain, mitä vois tehdä sille?
 
Anteeksi oma napaisuuteni mutta nyt mättää! Menkat loppui. Sii eilen tai oikeastaan lauantaina alkoi vähän vuotamaan, eilen jatkui sellainen ruskeahko vuoto ja ajattelin että kyllä ne tästä nyt alkaa kunnolla vuotamaan niinkuin yleensäkkin. Mutta ei mitään, nytkään ei mitään! Ihan aavistus jää paperiin. Tämä ei todellakaan ole normaalia. Kolmosen aikaan mulla oli juuri siihen aikaan kun plussasin ja menkat ois pitäneet alkaa, myöskin rusehtavaa vuotoa ja luulin että kesken menee, mutta eipä mennytkään. Vuotoa vaan ei ehkä ollut näin paljon, muta ei nämä menkoiksi kyllä todellakaan ole normaalit. Olisikohan kuitenkin testin paikka?
 

Yhteistyössä