*** Neljännestä Kuumeilevia vol.4***

Tervetuloa karvatonkoira! Kiva olis saada lisää eloa tähänkin pinoon, toivotaan silti lyhyttä vierailua!
Adrianna (ja muut plussanneet) onko lämmöt miten koholla? Tämä asia niiin kovasti mietityttää, että onko näin aina. Ultraan huomenna :heart:

Täällä menossa kp 9, eli luomuna tuli normi kierto 29pv :eek: Olen kuitenkin päivittäin kuukauden verran ottanut foolihappoa, d-vitamiinia ja vehnänalkioöljyä, eli olisko niistä ollut apua?! Plussaa ei kuitenkaan tullut, eli lääkitykset kehiin! Clomeja en hakenut vielä (tyhmä minä, näin myöhemmin ajatellen..), mutta terot oottelee kaapissa. Nyt vaan pohdin, että aloitanko suoraan kp 15, vai pitäiskö odotella oviksen tulemista ensin , ettei se menisi hukkaan. Toisaalta ja todennäköisesti voi jäädä kokonaan tulemattakin :/ Tulostin nyt tuollaisen lämpö/oire/tapahtuma -taulukon ja siitä ajattelin koittaa tulkita missä mennään silloin kp 15 ja sen mukaan sitten.. Varsinaista ydinfysiikkaa
:LOL: Seuraavasta kierrosta clomit mukaan!
Plussatuulia!!
 
Heipä hei kaikille pitkästä aikaa ja tervetuloa kaikki uudet! Ihanaa kun on nää helteet nyt vähän hellittäny et pystyy muka järkevästi ajattelemaan...
Ei mitään muutoksia täällä suunnalla (ei siis plussa vielä viime kuusssa) nyt kovati odottelen, pitäis menkkojen alkaa tällä viikolla, jos kierto on suht normaalina, ni keskiviikkona.
Ihanaa kun lapsilla alko koulu, ei enää joka päiväistä kitinää et ei oo mitään tekemistä, tääl on kamalan kuuma... :kieh: jotenki meinaa vaan itseltä mennä järki kun niin kovati odottaa että menkat EI alkais ;) kertokapa mulle hyvät ihmiset, millä sais vähän jäitä hattuu?!?

Niin, hauskaa ja aurinkoista syksyä kaikille ja paljon plussa tuulia :heart:
 
Tänään ultrassa käyty ja siellähän se pikkuinen oli ja vastasi viikkoja 7+2 :heart:

Lämmöistä en oo mittaillu lämpöjä, mutta tästä palelusta päätellen, kyllähän ne lämmöt vois olla koholla...mulla siis ei ole kuuma, ilmoista huolimatta :D

Mimmimami toivottavasti en nyt taas paljasta tyhmyyttäni :ashamed: :D mutta kysyn kuitenkin...eli onkos noi terot just sellasia, että jos ne aloittaa liian aikaisin niin ne estää ovulaation kokonaan jos se vaikka muuten olisi tullut?

Hanita kovasti plussatuulia :heart: toi vaihe menkkoja odotellessa on kyllä niin hermoja raastavaa. Itsestä tuntu, et joka vessareissun yhteydessä pulssi aina kohos taivaisiin, että mä taidan olla huono esimerkki siitä, miten laittais jäitä hattuun. :LOL: Vaikka sit taas toisaalta yritin asennoitua niin, että kyllähän ne menkat alkaa...
 
:attn:Nyt heti pahoittelut kaikille. Mulla tämä uus juttu ei vielä toimi kovinkaan hyvin, joten...
Etusivulle ei ollut pino enää ollenkaan sellainen kuin se on viimeksi päivitetty ja kiertopäivät oli aivan mitä sattuu. Eli yritän saada päiviteltyä sen takasi mahdollisimman hyvin, mutta mulla tämä palsta takkuaa juuri nyt ihan hirveesti. Ja kiertopäivät otin nyt vallan pois, että jos vaan sopii, niin halutessanne ne kiertopäivät näkyviin niin ilmotelkaa ne nyt vielä uudelleen niin laitan sitten näkyville. :)
 
Heissan!

Aattelin tänne ketjuun myös itseni ujuttaa. Minulla on 10v tyttö, 8v poika ja 3v tyttö, ja nyt haaveet nelosesta :) Pikkuisen on tuo aviomies vielä ollut epäröivällä kannalla, mutta on alkanut hänkin lämmetä ajatukselle. Tänään kävin gynelläkin rutiinitarkastuksessa, kun viime käynnistä on jo aikaa, ja kaikki näyttäisi olevan kunnossa, papan tulos nyt tietenkin vähän kestää...
 
karvatonkoira1
Apuva! Eihän tätä osaa enää käyttää! Jouduin hieman muuttamaan tuota nikkiä ja rekisteröitymään uudelleen. Yritin vanhoilla tunnuksilla sisään ja kas vain kone ei enää hyväksynytkään mun salasanaa. Tilasin jopa salasan sähköpostiin eikä sinnekkään tullut mitään muuta kuin ilmoitus et pitää uudelleen rekisteröityä. karvatonkoira = karvatonkoira1 :wave:
 
Heipä hei! Toivottavasti mukaan vielä otetaan tälläinen pohjois-suomessa asuva neljättä kuumeileva äippä? Itsellä ikää 28 ja miehellä 31 sekä pojat 12/02 ja 06/06 että tytsy 12/07. Ja todellai neljäs harkinnassa/teon alla jahka vaan näistä menkoista eroon päästään:) Käväisin jo lukemassa teidän kirjoittamianne juttuja ja tuli tunne että tänne minäkin haluan kirjoitella enkä aina vain taustailla kuten olen edellisissä raskauksissani tehnyt. Joten mukana ollaan innolla jos vain huolitaan:wave:
 
Kyllähän tänne mukaan mahtuu =) Tervetuloa vaan Elli- ja HaaHuu!

Eipä ole vielä menkkoja näkyny ;) eikä kyl ole yhtään sellanen olo, niinku yleensä alkamis päivänä... :headwall: argh! tää on kyl ihan kamalaa!!
 
Tää missä itse asun on sen verran pieni mesta etten mahda itteeni niin paljastaa mutta sanotaan näin että Oulun pohjoispuolella asustan :D Ja paraikaa hyyssään kahta sairasta muksua, on se surkeeta toi kuume:(
 
Tervetuloa uusille!

Kirjoitin jo pätkän, mutta katosi bittiavaruuteen.. Täällä kp 27/35 vaihtui ilmeisesti ja nyt kp1! Turhauttaa.. Viime viikonloppuna oli selvät oviskivut, mutta en saanut ovisplussaa mammaksin testeillä. Haamuja tuli vain. Lämmöt kuitenkin nousivat 36,4 sinne 37, joten luulin oviksen olleen. Kotitestin testeillä aina tullut selviä ovisplussia. En nyt sitten tiedä, että oliko ovista ollenkaan. Minulla kierto aikaisemmin ollut 30 pvä ja viime aikoina venynyt 35-36. Tuhruvuotoa vielä kuitenkin, mutta kivut viittaavat ihan selviin kuukautisiin. Ei taida tämä meidän nelonen alkua saada kovin helpolla ja edelliset kun tulleet muutamasta yrityskierrosta. No, toivotaan, että joskus tärppää..

Plussatuulia:heart:
 
karvatonkoira1
Meillä kaikilla lapsilla alkavaa räkätautia, tiedossa yövalvomisia. Tuo keskimmäinen ( 3V ) on kipeenä tosi itkuinen, varsinkin yöllä. Sit kun alkaa yskimään, yleensä aina myös oksentaa. Jolloin on peti ja mies pyykissä ja koko talo herätetty sillä itkulla ja huudolla. :|
Tietäähän tuon kun eskarit, kerhot yms alkaa niin viikko tai kaks on kaikki kipeenä.

Jaksaakohan miettiä koko petipuuhia |O kun joutuu yöt oleen hereillä. Jospa sitä jossain vaiheessa kuitenkin...jaksais edes yrittää. Vissiin kp 8 huomenna.
Mulla on muuten suuri ero mielialoissa, nyt kun ei ole pillereitä. Mä en ole yhtään kiukkunen enkä äkänen eikä tarvi edes lapsille suuttua. :O Voiko ne pillerit tosiaan vaikuttaa niin paljon?!? Muutenkin semmonen " rauhallinen olo " . Suorastaan mukava olla kaikinpuolin.
 
Jaksamisia karvatonkoira1:wave: Meillä enterorokkoa puskee koko muksuköörille, just yöllä mietin kuinka jaksaa jos vielä neljättä pitäs siinä hoitaa:| Ja itsellä on myös tälläinen tasainen ja hyvä olo ollut sen jälkeen kun on miehen kanssa päätös tehty neljännen yrittämistä. Mieskin on eron huomannut joten jotain hyötyä tästäkin jo näin ennekkoon :)
 
huomenia. joku kyseli lämmöistä, niin minä en ole kyllä mittaillu mut palelee kovastikin välillä. muutaman kerran tässä ollut todella todella paha olo siis ei tiedä oikeesti miten pitäs olla...

plussatuulia!!!
 
Heissan..
Taidan tännekkin alkaa kirjoitella..
Mulla tuli tossa viikko sitten ke huonot uutiset kun olin nt ultrassa.. sikiö oli ollut jo kaks vkoa kuolleena ja jouduin lääk. tyhjennykseen viime vkon pe.. Nyt sitten vuoto jo loppui ja odottelen ekoja menkkoja että saatais alkaa yrittämään uudestaan..
Eli meillä on myös kolme poikaa ennestään ja sitten tämä enkelivaavi.. Mutta neljättä kuitenkin nyt sitten aletaan yrittämään heti kun lupa tulee..
Meillä on pojat syntyny syyskuu 04, kesäkuu 06, ja aprillipäivän prinssi 09..
Kerkesin tossa sen verran lukasta että muutamilla muillaki oli kolme poikaa..
Mulla on tosi vahva tunne että tämä meidän enkeli olis ollut tyttö..
Mulle on ihan sama ton kokemuksen jälkeen varsinkin kumpi sieltä tulee kunhan saan sen tuhisijan syliin asti elävänä ja saan sen pitää elävänä!!!
Minä olen vm 84 ja mies vm 83..
 
Heh, joku tuolla kyseli kuinka niitä tyttöjä ja poikia tehdään... En taida paljoa uskoa mihinkää hömppä juttuihin muuten mutta meillä on ollut niin että kaksi tyttöä on saanut alkunsa niin että isäntä on ollut se "innokkaampi" osapuoli petihommissa ja itse olen vaan "vihellellyt" ja ollut! :D Poika taas sai alkunsa niin että äippä oli todellakin vauhti päällä ja iskä ottavassa asemassa ;) En sit tiiä onko näillä ollut mitään merkitystä asiaan, mut monesti on vitsailtu et näin se homma vaan menee!! :LOL: Vanhin meillä on nyt 4 v, kakkonen täyttää 3, kuopus 1 ja puoli vuotta ja nyt neljäs masussa viikolla 6 +6. Toivotaan että pysyy kaveri siellä! :) Vanhimmat eli meidän 2 tyttöä ovat nykyään kilttejä kun mitkä ja leikkivät yhdessä kaiken aikaa, oikeen paita ja peppu:) 1 ja puoli vuotias poika on tähän asti ollut maailman helpoin vauveli, mut nyt ilmeisesti alkaa uhma painaa päälle. Mahottaman vilkas ja jääräpäinen oinaspoika. Toivottavasti vähän rauhoituu ennen ku vauva syntyy!:LOL:
 
Tervetuloa uusille :flower:
ja vaavimasu :hug: toivottavasti pian tärppäisi ja toista menetystä ei enää perään tulisi. Itsellänikin kolme poikaa ja ihan todella en kanssa välitä yhtään vaikka tämä neljäskin olisi. Kyllä se vaan on tärkeintä, että sen lapsen ylipäätään saa.

Olen ollut viime päivät niin tajuttoman väsynyt, etten ole jaksanut juurikaan koneella käydä. Yritän ryhdistäytyä kunhan tämä olo tästä helpottuu.:)

Adrianna ja kirppu 7+6
 
Iltapäivää! ei eilen vielä ollu menkoista kuulunu mitään ja malttamattomana hain jo testin ja teinkin sen sitten samantien :ashamed:, hieman haalea, mutta ihan selvä plussa :D nyt pitää sitten maanantaina soitella terveyskeskukseen että siellä testin tehtyä ja sitten neuvolaan!

Vaavimasu, :hug: jaksamista!

ja plussa tuulia kaikille! :heart:
 
Hanitalle onnittelut!

Vaavimasulle jaksamisia:hug:

Täällä taas kroppa on kyllä sekaisin tai sitten olen raskaana. Kp27/35 alkoi siis vuoto, joka oli ruskeaa. Vuoto loppui eilen ja nyt kp29/35 ei vuoda enää ollenkaan. Voiskohan tuo vuoto voinut olla kiinnittymistä, ota nyt selvää.. En joka tapauksessa aio testata ennen tulevaa perjantaita, koska testit ei varmaan vielä mitään näyttäisikään. Minulla on ollut tuhruttelua, mutta koskaan aikaisemmin se ei ole loppunut ennen menkkoja.

Raskausoireitahan on myös tietysti, vauvakuumeinen kun olen:). Tulen ilmoittamaan vastauksesta, kun testailen.
 
Aamulla meinasi sitten oksennus tulla hampaita pestessä ja olo flunssainen/krapulainen. Marssin apteekkiin ja ostin apteekin oman testin. Laskeskelin, että dpo8 olisi nyt menossa. Sieltähän tuli niin kirkas plussa, että ei mitään epäselvää=). Se vuoto tuli dpo5 ja dpo 6 vielä vähän, sitten loppui. Nyt ei mitään ja olo erittäin raskaana oleva. Minulla on myös aikaisemmissa raskauksissa tullut oireet aikaisin ja pahoinvointi on alussa voimakasta, etenkin tyttölapsilla... Nyt vain täytyy odotella, että viikkoja kertyy ja pääsee varmistamaan, että siellä on jotain. Tästä nyt jo olevasta kuvotuksesta päätelleen jotain siellä kyllä kasvaa!

Kaikille muillekin plussatuulia!
 
Paljon onnea plussanneille! :)
Mulle saa lisätä myös nuo lasten syntymävuodet tuohon ketjun alussa olevaan listaan, eli tyttö -00, poika -01 ja tyttö -07.
Täällä ollaan nyt siinä pisteessä, että isäntä on lakannut sen epäröintinsä ja ihan oikeasti ollaan neljättä tekemässä :) Nyt kp 18/28...:heart:
 

Yhteistyössä