*** Neljännestä Kuumeilevia vol.3***

Testi on nyt tehty ja kaksi viivaahan siihen ilmestyi :heart: Aivan uskomaton tunne..olen taas raskaana =) Ei tätä oikein vielä tajua.päätin tehdä uuden testin viimeistään jouluaattona kun viiva oli niin vaalea(selvästi kuitenkin näki että on kaksi viivaa).laskettu ois kaksplussan laskurin mukaan 1.9.2009

Alkuperäinen kirjoittaja rakkaudesta äiti:
Testi on nyt tehty ja kaksi viivaahan siihen ilmestyi :heart: Aivan uskomaton tunne..olen taas raskaana =) Ei tätä oikein vielä tajua.päätin tehdä uuden testin viimeistään jouluaattona kun viiva oli niin vaalea(selvästi kuitenkin näki että on kaksi viivaa).laskettu ois kaksplussan laskurin mukaan 1.9.2009
oho siis 1.9.2010 :LOL: Vähän on vissiin pää pyörällä tosta raskaus uutisesta ku ei pysty selkeesti ajatteleen

Hei vaan kaikille ja superonnittelut plussanneille sekä tsempit meille vielä yrittäville. Oon ollu täällä pinossa hiljainen, mutta taustaillut ahkerasti. Ihanasti plussia tullut täällä, eipä mukavampaa joululahjaa olekaan.
Täällä menossa yk 2 ja kp 10/25-29. Ovistikut oottaa kaapissa, aamulla voisi testailla ekan. Tosin ahkerasti ollaan jokatapauksessa yritetty pupuilla sen mitä kykenee. Jotenkin on ollut sängyssä ahdasta, kun kaikki tahtois tulla viereen nukkumaan loman kunniaksi. Onneksi mielikuvitus on rajana
Meillä siis on pojat -97, -99, -04
Tosi ihanaa joulua kaikille, leppoisaa ja rauhaisaa!! :xmas:

Onnittelut rakkaudesta äiti :flower:
kumpa ite kanssa sais plussan tästä kierrosta mikä nyt siis hyvillä mielin lähteny käyntiin.
Nyt oli tuo vuotokin näissä menkoissa normaalilla tasolla taas, niin jotenkin tuli parempi mieli sen suhteen että vois edes tärpätä. siis kunhan nyt vaan muistaa lakanoita heiluttaa tiiviisti :)

Hyvää ja rauhallista joulua kaikille toivottelen :xmas:

Moi!
Jospa sitä kirjoittelis tännekin :D Tuonne toiseen pinoon jo kirjoittelinkin, mutta täällä sais samanmoista "vertaistukea", ku neljännestä meilläki kuumeillaa. Jonkun aikaa olen jo täälläkin käynyt lueskelemassa, mutta nyt sitten miehen kanssa "virallisesti" päätettiin aloittaa projekti nro.4 :heart:
Hiukan etukäteen jännittääkin kuin muut reagoivat, miten tulee pärjäämään pahoinvoinnin ja väsymyksen kanssa (alkuraskaudessa) ja sitten ylipäätään neljän lapsen kanssa. Mutta nämä mietteet varmaa kaikille mielen päällä oli kyse sitten ensimmäisestä taikka neljännestä.

Ihanaa, tässäkin pinossa muutamat saaneet ihanat joululahjat :heart: Onnea heille!

Mulla alkaakin menkat vedellä vimosia ja päästää sitten suoraa projektin pariin jännäämään. Edellinen raskaus lähti 6kk päästä keskenmenosta. Ja aikasempien tärppääminen onkin sitten vieny paljolti enemmän aikaa.
Meillä lapset -02, -04, -08 itse olen 30v

Nyt joulun jälkee arjen pariin, työt kutsuu :D

Aivan ihanaa Katjuska, kun näit jo pikkusen =)

Meillä nyt sitten yritetään mahdollisimman usein peittoo pöyhiä, mutta tuntuu antavan nuo lapset ja isännän työajat lisä haasteen sen onnistumiselle :/
Mutta toivotaan että se kuitenkin niistä harvoistakin kerroista voi tärpätä. Pitäis tässä juur alkaa pian oleen nuo tärppipäivät lähellä, joten tietenkin isännän työputkikin alkoi samaan syssyyn :(
Jostakin syystä mulle vaan tullut sellanen tunne, että ei meille sitä neljättä ikinä suoda...vaikka siis ei oo vielä yritystäkään takana kauaa, mut jotenkin sellanen sisäinen ääni huutelis sellasta :(
Onko kellään muulla käynyt tollasta ajatusta mielessä, et jos ei ikinä saakkaan enäänn sitä nelosta?
Olen siis kyllä kiitollinen ja onnellinen, kun onhan minulla kuitenkin jo kolme ihanaista =)
Mut silti kuitenkin sitä yhtä vielä niin kovin kaipaan :heart:

Täällä ovisaikoja odotellaan mietiskellen kaikkea tulevaa. Työ asiat jokseenkin sekaisin; työ alla ois saada työaikamuutoksia yms, niin jotenkin sitten alkanut mietityttään et onko sittenkää vielä oikea aika neloselle. Nyt jos saa kauhealla operaatiolla työaikamuutokset yms niin onko sitten tylyä ilmoitellakin et hähäää.. jäänpä äippälomalle :ashamed:
Mutta toisaalta, eihän sitä tiä milloin edes tärppi käy. Voihan sitä olla et sitä saa sitten nauttia siitä uudesta hommasta hyvänki aikaa ennen mammiksen alkua. Ja sitten olenhan kuitenkin palaamassa mammiksen jälkeen siihen työhön takaisin ja silloin nämä saavutetut muutokset on tarpeen.. plääh! Menikö liian sekavaksi??
Kuitenkin NYT on se isoin halu yrittää sitä nelosta :heart:

Millaisia muutoksia ootta miettineet mitä neljäs lapsi tuo tullessaa? Ainakin auton vaihto isompaa. Meillä vielä kaikki sen verta pieniä et yleensä kulkevat matkassa joka paikassa. Muuta vuos niin isompi varmaa alkaa joltain "tylsimmiltä" kauppareissuilta ja kyläilyiltä kuiten jää pois.

Katjuska, ihanaa :heart: Muistan itekki edellisen raskauden ensimmäisen ultran.

katjuska :heart: ihanaa, ihan tippa linssiin tulee..
mulla taitaa muuten olla kp 31 aikka lista väittää kp 30 jos kerkitä päivittää..

tää purkautuu nyt vähän....
kolmena päivänä on nyt tullut verta pyyhkiessä, kirkasta ja välillä ruskeaa.. ei ikinä ole mulla ollut tällasta.. mitähän tää sitten mahtaa tarkottaa.. alkais kunnolla jos on tullakseen.. pitkä aika vielä odotella lauantaihin.. :kieh: ja joo oireitakin kyllä löytyy.. mut enpä taida niihin viel uskoa..

plussiakin oli täällä.. onnea niistä :heart: :flower: :hug:

Nyt on korjattu, kun menin siinä yhes vaihees sekaisin, että olinko sillä päivällä päivittänyt vai en. :D Että muutkin vaan rohkeesti kertoo, jos mun päivitykset heittää. :whistle:

Plussaonnee kaikille =)

Umayya toivotaan nyt, että ois sitte jotain kiinnittymisvuotoo vaan, kun joillakin sellaistakin tulee. =)

:heart: Hyvää Uutta Vuotta 2010 :heart:

Me aloitettiin miehen kanssa laihdutusurakka nyt vuoden vaihteessa. Mies sanoi, että kun saadaan molemmat painoa pudotettua, niin voidaan uudestaan harkita sitä neljättä. Saapa nähdä, mutta toivossa on hyvä elää. =)

Mutta nyt on mentävä... :wave:

NinniNuppunen painonpudotus onkin ihan hyvä homma =) Muakin taas niin ällöttää nää läskit :ashamed: Kun pudotin tuossa aiemmin vähän painoa ja sit kuitenkin laiskistuin, niin johan oon jo kolme kiloo saanu takaisin. :headwall: Ja nyt sit tietty hankalampaa kun on raskaana. Tietty sitä voi kattoo mitä suuhunsa laittaa, mutta tällä hetkellä on pakko tunkee sinne sitä mikä yleensä menee kurkusta alas. Kun on sellaista jatkuvaa etovaa oloa ja sit koettaa syömällä sitä helpottaa ja kun jotkut ruoka-aineet ällöttää ihan hirveesti. :x Toisaalta kyllä paremmin tällä hetkellä maistuu salaatit, että se on kyllä hyvä. :D

Toivottavasti pääsisitte sitä neljättä kuitenkin vielä sitten yrittämään. :heart:

Katjuska ja sintti 8+1 :heart:

ihme vuotelut loppui nyt.. joten tänään tai huomenna varmaan testin ostoon.. polttelis kyllä kamalasti mut en jaksais tänään ajaa sen takia kaupunkiin.. :/

ja oikein ihanaa alkanutta vuotta kaikille!!

Yhteistyössä