RD: Ihan selkeähän tuo on vaikka vähän vaalea. Oih, ihanaa! :heart: Paljon paljon onnea!!! :heart:
Hei! Minä voisin liittyä tähän neljännestä haaveilevien ketjuun ja mun tiedot voi laittaa listaan.Eli tyttö12/03, tyttö10/01 ja poika04/08Alkuperäinen kirjoittaja Katjuska-78:hmm... en nyt tähän hätään tiedä miten muokkais tota listaa ja ois kiva tietää, että ketkä viel on mukana kuumeilemassa :attn: mut pitää katsoa mitä tässä keksii sitten =)
Laitetaanko homma käyntiin ihan alusta niin, että jokainen joka neljännettä kuumeilee, niin laittaa tietoja, jotka haluaa listaan näkyviin? Tuossa vanhassa listassa kun on varmaan paljon mukana sellaisia, jotka ei välttämättä edes kirjoittele enää. Että jos sopii, niin tietoja vaan sitten tänne, niin lisään listaan. =)
voi mitä tuonne kirjotinkaan! korjaan: tyttö 12/03, tyttö 01/06 ja poika 04/08Alkuperäinen kirjoittaja rakkaudesta äiti:Hei! Minä voisin liittyä tähän neljännestä haaveilevien ketjuun ja mun tiedot voi laittaa listaan.Eli tyttö12/03, tyttö10/01 ja poika04/08Alkuperäinen kirjoittaja Katjuska-78:hmm... en nyt tähän hätään tiedä miten muokkais tota listaa ja ois kiva tietää, että ketkä viel on mukana kuumeilemassa :attn: mut pitää katsoa mitä tässä keksii sitten =)
Laitetaanko homma käyntiin ihan alusta niin, että jokainen joka neljännettä kuumeilee, niin laittaa tietoja, jotka haluaa listaan näkyviin? Tuossa vanhassa listassa kun on varmaan paljon mukana sellaisia, jotka ei välttämättä edes kirjoittele enää. Että jos sopii, niin tietoja vaan sitten tänne, niin lisään listaan. =)
Uusi lapsi on ollut mielessä jo pitkään,mutta nyt vasta yhdellä kierrolla ollut ehkäisy pois käytöstä.Epäilen jo olevani raskaana koska viikon ajan ollut välillä huonoa oloa ja nyt monta päivää viluinen olo ja lämpö noussut jonkun verran.Pettymys on kyllä suuri jos kuukautiseni huomenna alkavat(niinkuin pitäisi).Jos eivät ala niin jouluaattona teen testin =) Ennen esikoista kärsittiin lapsettomuudesta kolmisen vuotta,mutta sen jälkeen raskaudet alkaneet tosi nopeasti.Hyvä niin :heart:
Onnea! :heart: Voi kun saisi itsekkin pian tuollaisen testituloksen!!Alkuperäinen kirjoittaja Red Dragon:
voi ku tuo kuumeinen olo ois raskausoire ku mulla sellanen tosiaan on ollut useamman päivän Voimia sinne! Onneksi aina ei niin puhdasta tarvi ollakkaan,mutta ymmärrän että joulun aikana haluttaa vähän laittaaAlkuperäinen kirjoittaja Red Dragon:rakkaudesta äiti: Kiitos! :flower: Jospa siekin raskautuisit nopeasti.
--
Mie oon ollut ihan voimaton.. On kuuma/kylmä -olot.. Ja hirveä väsymys..
Tänäänkin on ollut ihan poikki, vaikka mitää en oo tehnyt.. Käynyt vain koulussa istumassa & väsymys taivaassa. Ihan kuin olisi kuumetta, mutta ei ole..
Tänään pitäisi edes tuo kylpyhuone pestä, ku saunan pesuaine on loppunut, enkä jaksanut sitä lähteä kaupasta hakemaan, mutta on niin voimaton olo, ettei uskokaan..
En jaksaisi lähteä pesemään, mutta pakko kai se on, ku ukolta saa murhaavia katseita, kun en ole siivonnut.. Tarkoitus olisi tänään tehdä myös tortut & raivausoperaatio suorittaa keittiössä..
Mutta, kun en jaksaisi.. Itkettää, tää saamattomuus/voimattomuus.. Hauska joulu tiedossa..
:'(