Uskaltaisikohan tähän pinoon ponnahtaa mukaan?
Sitä kuitenkin haluaisi keskustelukaveria näihin vauvakuume juttuihin, koska ei tuosta ukosta ole hirveästi juttukaveria
Itse kerkiän kirjoittelemaan aina silloin tällöin tai sitten oon aika paljonkin koneella. Nykyään käsityöt vievät suurimman osan ajastani + työt + koulutehtävät.
Kierto on tällä hetkellä ihan sekaisin, ja ei ole tietoakaan siitä, mistä johtuu. Viime menkat alkoivat 29.10.2009 ja kestivät vajaan viikon.. Kunnes sitten viime viikon tiistaina alkoi vuoto, jonka huomasi vessassa käynnin yhteydessä. Vuotoa kesti viikon.. Joskus jopa isompaa vuotoa. Soitin neuvolaankin, jossa sanottiin, että olisi munasolun irtoamisesta kyse, mutta en tiedä.. Koska silloin kuulema vuotoa kestää muutaman päivän ja mulla kesti viikon
. Seuraavat alkaa varmaan ensi viikolla.. ja minähän inhoan muutenkin kuukautisia.
Eli kiertoa en tiedä mikä on..
Kerrottakoon itsestä nyt näin aluksi sen verran, että oon 26-vuotias pohjois-savosta. Perheeseen kuuluu mies, pk collie + kolme prinsessaa (3/04, 9/05 & 11/08). Mies toivoisi sitä poikaa, mutta luulenpa, että neljäskin on tyttö
.
--
umayya & NinniNuppunen: Kiva nähdä tuttujakin samassa pinossa! :hug: :flower: