Neljä päivää polttamattam alkaako kaikki alusta jos poltan nyt parit savut?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "a.p"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Sinnittele ja älä polta. Siitä se taas lähtee, jos meet yhdelle.
Itse ollut vuoden polttamatta ja tiukkaa tekee välillä. En uskalla polttaa edes sitä yhtä, kun tiedän että jään koukkuun.

Kyllä ja kynnys polttaa laskee ja lopullinen lopettaminen on hyvin kaukana. Mulla ainakin tekee vieläkin välillä mieli ja olen aktiivisesti polttanut vuonna -04

ei kannata enää,kun on lopettanut niin on lopettanut. mä oon lopettanut kolme kertaa ja aina se on alkanut että tän yhden vaan...

nyt en ota henkostakaan.. en luota ettei kynnys laske ja taas huomaan että menee 10 päivässä
mieti että mitä hyötyä siitä sulle on, ei mitään.. kun oot kumminkin lopettanut niin et tarvii sitä yhtäkään enää. tsemppiä

mulla ei ole tämän jälkeen muutamaan päivään edes mahdollisuutta polttaa, joten sen takia uskaltautuisin puoli röökiä vetämään.
pahimmat fyysiset viekkarit tähän mennessä oli eilen, nyt tekee mieli tavan vuoksi vetää savut saunan jälkeen.

Alkaa, minä lopetin aikoinaan useammankin kerran pitksikin ajoiksi, mutta sitten ajattelin polttaa pari savua > yhden tupakan >toisen.. entäs jos ostaisin pienen askin... jne.
Kunnes lopetin kokonaan yli 10v sitten, enkä ole uskaltanut koskeakaan tupakaan sen jälkeen.

[QUOTE="a.p";22549108]mulla ei ole tämän jälkeen muutamaan päivään edes mahdollisuutta polttaa, joten sen takia uskaltautuisin puoli röökiä vetämään.
pahimmat fyysiset viekkarit tähän mennessä oli eilen, nyt tekee mieli tavan vuoksi vetää savut saunan jälkeen.[/QUOTE]

Seli seli

EI SIITÄ OO MITÄÄN HYÖTYÄ ETTÄ POLTAT SEN PUOLIKKAAN! Joudut vaan samaan kuseen uudelleen ja uudelleen!

Et perkele polta henkostakaan tai lähetän pahat henget sua vainoamaan!!! Muista se!

No älä polta. Tavan vuoksi..no eikö koko pointti oo siinä että yrität lopettaa ja toi on just semmonen tilanne missä sun pitää pysyä lujana. en oo kuullukaan semmosesta lopettamisesta että poltetaan vaan kun tekee mieli ;) Ja joo,lopetin kymmenen vuoden jälkeen viime helmikuussa kun aloin odottaa esikoistani.

Jos sä oot lopettanu niin sit sä oot lopettanu :whistle: Ei silloin enää käydä ottamassa henkosia... Ihan oikeasti, varsinkin jos tää on sun eka yritys, älä ota! Laskee kynnystä niin älyttömästi.

mut sit muutaman päivän jälkeen taas on mahdollisuus polttaa... se kynnys kannattaa pitää siinä ettei polta yhtään. se on niin helppoa sitten polttaa vielä se yksi ja enää tämä yksi jne...
mun isä sanoi että sille 17vuosi oli pahin... että sillee :)
mä oon ollut polttamatta nyt n 11kk ja tekee mieli taas tupakkaa aina välillä, esim kassajonossa..mutta en aio polttaa enää. en halua olla tupakanhajuinen äiti

sinnittele, äläkä mene tupakalle saunan jälkeen. himo voi kestää puolikin tuntia. ajatteleppas, että taas seuraavan saunomisen jälkeen sulla tekee mieli ja repsahdat taas jos sallit nyt itselle savut.

terveisin. kolmesti lopettanut ( siitä se mullakin lähti aina uudestaan kun sallin itelleni silloin tällöin savut ja kohta se taas oli päivittäistä, nollalinja paras)

Pitää ymmärtää mikä ero on lopetuksella ja lakolla. Jos on riittävän motivoitunut, niin kyllä se on kerrasta poikki. Lakkoilijoilla ei ole mennyt se olennainen sisältö hommassa vielä kaaliiin.

Älä polta! Ne ensimmäiset päivät on niitä vaikeimpia etkä pääse koskaan niiden yli niihin helpompiin päiviin jos annat aina riippuvuudelle pikkusormen. Nyt pysyt kovana ja päätät, että selviät tästä ja sillä siisti.

Mä oon ollu nyt 1½ vuotta polttamatta ja voin ihan rehellisesti sanoa, ettei tee yhtään tiukkaa. Sitä ennen olin yrittäny lopettaa vaikka kuin monesti enkä onnistunu. Sit tuli vaihe elämässäni jolloin suorastaan häpesin,että poltan. Vielä enemmän mua suututti, että joku tuhannenki paperipötkö hallitsee mun elämää. Jääräpää kun olen niin päätin, ettei mikään hallitse mua tästä eteenpäin vaan tästedes MINÄ hallitsen itse itseäni. Siihen se jäi. Tupakka haisee nykyään ihan järkyttävän pahalle ja voin suorastaan pahoin siitä hajusta mikä on pieni ongelma ottaen huomioon, että mieheni polttaa :( Tupakkaa ei tee mieli oikeastaan koskaan. JOskus TODELLA harvoin voi tulla semmonen hetkellinen ajatus, että kylläpä maistuis hyvälle (esim. kahvin jälkeen joskus) mutta ei se mitenkään tuskallinen olotila oo kumminkaan.

Uusimmat

Yhteistyössä