Nelihenkisen perheen lomabudjetti viikoksi?

• Viestiketjun aloittaja matkailija
  • Ensimmäinen viesti
matkailija
Kysyisinpä, että paljonko varaisitte käyttörahaa viikon mittaiselle Kanarian-lomalle, kun lennot, majoitus ja puolihoito on jo maksettu? Meitä siis minä, mies ja kaksi lasta.

Sehän hirveästi riippuu perheestä
Mulla ja ukolla meni 1000e viikossa turkissa kahden, eikä edes leveästi eletty.
Mun kokemus on se että kun muksujen kans reissaa... Ni Virossaki meil palaa 600e sellases yks yö hotskas reissul, vaikka ei mitään ihmeitä ostele.
Ja joudutteko ajaa taxil paljon, missä siis hotelli, onko suunnitteil auton vuokrausta, puolihoito mutta syöttekö ulkona vielä päivällise, sit muut limpat, oluet, jäätelöt jne...
Jos lähtisin nyt kahden mukulan kanssa 11v ja 15v varaisin 2000e per vko ja viel visa mukaan varoiks.

vieras
Mä en yleensä mieti, vaan otan VISAn mukaan. Jonkin verran vaihdan yleensä valuuttaa, jos siis tarvitsee vaihtaa ja luottokortti mukaan, niin ei tarvi miettiä.

Jos ei ole luottokorttia, niin ottaisin sitten ehkä 2000?. En kyllä tiedä kanarian hintatasoa, joten voi mennä metsään, mutta tuon nyt minimissään...

köyhäilijä?
hmm... luulen, ettei me kulutettu kuin se tonni, vaikkei ollut edes puolihoitoa... kolmihenkinen perhe ollaan. Mut toisaalta meil oliki huoneistohotelli, toinen ruoka laitettiin siis itse eikä ravaintolassakaan mitään kolmenruokalajin illallisia syöty ;) Auto vuokrattiin ja parissa kohteessa käytiin.

lisään
Alkuperäinen kirjoittaja köyhäilijä?:
hmm... luulen, ettei me kulutettu kuin se tonni, vaikkei ollut edes puolihoitoa... kolmihenkinen perhe ollaan. Mut toisaalta meil oliki huoneistohotelli, toinen ruoka laitettiin siis itse eikä ravaintolassakaan mitään kolmenruokalajin illallisia syöty ;) Auto vuokrattiin ja parissa kohteessa käytiin.
niin visa meil tietty oli matkassa ja electronici pelas. sillä sai nostettua ja isommissa paikoissa kelpas maksuunkin.

Alkuperäinen kirjoittaja Seranzu:
M atkustelu on ihan hirvittävän kallista oli sitten kotimaa, viro tai lomakohteet euroopas...
:eek: :eek: :eek: :eek:
Joo, kyllä mäkin sitten joskus kun ulkomaille asti lähden, lähden sillä ajatuksella, että käyttörahaa on. Ostella jotain kivaa, ja tehdä kivoja juttuja. Ja riippuu vähän, meneekö turistirysään, vai vähän kauemmas.

Boogyman
Alkuperäinen kirjoittaja Seranzu:
M atkustelu on ihan hirvittävän kallista oli sitten kotimaa, viro tai lomakohteet euroopas...
:eek: :eek: :eek: :eek:
Me matkustellaan paljon ulkomailla ja minusta suomessa oli ihan samanhintaista matkustaa....se oli oikeastaan vähän shokki kun matkan jälkeen laskettiin mitä kaikki kustansi....

mulla kanssa haaveissa lähteä, meinasi ens kesänä aloittaa jonku aurinkosäästöhommelin..
Sit kaks vuotta säästäis jos vaik sais matkarahat sillai kivuttomasti kasaan... Kun pitää sit viel saada ne käyttörahatki

Yhteistyössä