matkailija
Kysyisinpä, että paljonko varaisitte käyttörahaa viikon mittaiselle Kanarian-lomalle, kun lennot, majoitus ja puolihoito on jo maksettu? Meitä siis minä, mies ja kaksi lasta.
niin visa meil tietty oli matkassa ja electronici pelas. sillä sai nostettua ja isommissa paikoissa kelpas maksuunkin.Alkuperäinen kirjoittaja köyhäilijä?:hmm... luulen, ettei me kulutettu kuin se tonni, vaikkei ollut edes puolihoitoa... kolmihenkinen perhe ollaan. Mut toisaalta meil oliki huoneistohotelli, toinen ruoka laitettiin siis itse eikä ravaintolassakaan mitään kolmenruokalajin illallisia syötyAuto vuokrattiin ja parissa kohteessa käytiin.
Joo, kyllä mäkin sitten joskus kun ulkomaille asti lähden, lähden sillä ajatuksella, että käyttörahaa on. Ostella jotain kivaa, ja tehdä kivoja juttuja. Ja riippuu vähän, meneekö turistirysään, vai vähän kauemmas.Alkuperäinen kirjoittaja Seranzu:M atkustelu on ihan hirvittävän kallista oli sitten kotimaa, viro tai lomakohteet euroopas...
![]()
![]()
![]()
![]()
Me matkustellaan paljon ulkomailla ja minusta suomessa oli ihan samanhintaista matkustaa....se oli oikeastaan vähän shokki kun matkan jälkeen laskettiin mitä kaikki kustansi....Alkuperäinen kirjoittaja Seranzu:M atkustelu on ihan hirvittävän kallista oli sitten kotimaa, viro tai lomakohteet euroopas...
![]()
![]()
![]()
![]()
Kaupallinen yhteistyö: Storytel