[QUOTE="vieras";25658482]
Anatolia: MITÄ Turkista kannattaa sun mielestä ostaa? Jos vaatteita niin millaisia? Mä olen ollut siinä uskossa, että siellä myydään pääasiassa vaan piraatteja ja kannattako niitä sitten ostaa?[/QUOTE]
Siellä on kyllä piraattejakin, yleensä erittäin hyvälaatuisia ja taidokkaasti tehtyjä. Kyllä mä niitä olen ostanut - joojoo, se on moraalisesti väärin ja blaablaablaa...:xmas: mutta 5 euroa kivan näköisestä ja hyvälaatuisesta piraatista on sen verran vähän että mä kyllä ostan, sori vaan kaikki.
Aitoja merkkituotteitakin on laidasta laitaan, kaikenlaisia kalliita maailmanmerkkejä ja sitten tyyliin jotain Adidasta, Nikeä, yms Suomen hintoja halvemmalla.
Lastenvaatteista mun mieleen on L.C.Waikiki, niiden aikuisten vaatteetkin on ihan jees. Aikuisten vaatteista miellyttää myös esim. Leke jeans ja Collezione, ja moni muu.
Ja sitten on tietty H&M:ää, Lindexiä ja KappAhlia joko markkinoilta tai outletista pilkkahintaan, tehtaat kun on Turkissa (yleensä sieltä saa sellaista vaatetta joka tulee Suomeen myyntiin vasta puolen vuoden kuluttua). Plus ihan normaaleja merkittömiä/sikäläistä merkkiä olevaa vaatetta.
Kenkiä ja laukkuja oon myös aina ostellut, verhoja myös (teettäminenkin on halpaa). Leluja ei juurikaan sieltä olla tuotu, Suomesta saa edullisemmin ainakin kaikki ns. merkkilelut.
Kultaa mä en osta (mulle on kyllä ostettu) mutta moni tykkää sitäkin Turkista hankkia. Mun alaa on ennemminkin kaikki tilpehööri-rihkamakorut ja esim. hiuslenkkejä ja pinnejä toin kassikaupalla tytölle (ja itselleni) viime reissulta.